שי פאוזנר
צילום: יח"צ

גוף דוברות חדש להתאחדות בוני הארץ: שי פאוזנר ינהל, קרן מיכלין הצטרפה

ההתאחדות, לשעבר התאחדות הקבלנים, מקימה מערך דוברות ויחסי ציבור פנימי שיפעל תחת אגף הקשר עם הקבלן שבראשו עומד הסמנכ"ל שי פאוזנר
משה בנימין | (1)

התאחדות בוני הארץ, לשעבר התאחדות הקבלנים, מקימה מערך דוברות ויחסי ציבור פנימי. המערך החדש יפעל בהתאחדות תחת אגף הקשר עם הקבלן שבראשו עומד סמנכ"ל ההתאחדות, שי פאוזנר .

למערך החדש הצטרפה יועצת התקשורת, קרן מיכלין ששימשה קודם לכן יועצת במשרד רונן צור תקשורת ואסטרטגיה ובעבר הקימה וניהלה פרויקטים בתחום הרשתות החברתיות. ‬‬

ב-17 השנים שקדמו להגעתו להתאחדות, שימש פאוזנר כעיתונאי בתחום הכלכלי בכלי תקשורת שונים בהם מעריב וגלובס, היה עורך הראשי של אתר Bizportal ובתפקידו הקודם שימש כעורך הנדל"ן של עיתון כלכליסט של קבוצת ידיעות אחרונות.

מנכ"ל התאחדות בוני הארץ, עו"ד אליאב בן שמעון : "ההתאחדות מתמודדת כיום עם אתגרים חדשים, לא פשוטים, שהינם תוצאה של מדיניות אותה מובילים מקבלי ההחלטות בענף. לאחר בחינת אפשרויות שונות קיבלה הנהלת ההתאחדות החלטה להקים מערך דוברות פנימי שיבצע את פעילויות התכנון והליווי התקשורתי למאבקים, יוזמות החקיקה, והשירותים שהיא מעניקה לחבריה - הקבלנים וחברות הבנייה בישראל".

התאחדות בוני הארץ היא הגוף היציג היחיד של העוסקים והמעסיקים בענף הבנייה בישראל, על תחומיו השונים. חבריה מאוגדים ב-14 ארגונים מקומיים ברחבי הארץ הפועלים ב-3 אגפים מקצועיים: אגף יזמות ובנייה, אגף הבנייה בענפי התשתיות ואגף בנייה חוזית של קבלני הביצוע. בתפקידיה המרכזיים פועלת ההתאחדות לקידום חקיקה והסרת חסמים הפוגעים בענף הבנייה והתשתיות, בליווי וייעוץ מקצועי לחבריה, בהכשרה מקצועית ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    סרג' 04/02/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    כלכליסט הפסידו שלא נתנו לו יותר שישאר מדור הנדלן שלהם לא מוביל כמו בזמנו של שי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.