אחרי שעזב את וואלה: ענבל מנור עובר למתחרים - מונה לסגן העורך של ONE
ענבל מנור מונה לסגן העורך הראשי של ONE ויעבוד תחת גידי ליפקין - כך נודע לאייס. מדובר על פונקציה שלא הייתה קיימת עד כה באתר הספורט, ותיחנך עם מינויו של מנור.
מנור שימש עד לאחרונה כראש דסק הכדורסל בוואלה,
מנור עבד בוואלה כמעט 7 שנים, לאחר שהגיע אליו מהמקומון חדשות נתניה של רשת שוקן. בקיץ האחרון אף היה שליחו של וואלה למונדיאל בברזיל, ונחשב לאיש מקצוע שמתקשה לכבוש את ייצרו.
מנור סירב להגיב לפניית אייס. ב-ONE אישרו את הפרטים ומסרו כי "אנו שמחים על הצטרפותו של ענבל מנור לצוות עורכי ONE ומאחלים לו בהצלחה".
- 10.סטיבי ג'י 08/01/2015 00:36הגב לתגובה זוכמו שכתבו כאן באחת התגובות, מה שמעניין את מנור זה הטייטל ולא העבודה עצמה. אחרי שפוטר ונזרק בבושת פנים מוואלה, הגיע לתחתית הביוב ויעבוד תחת ליפקין העילג. שאלה של זמן שהשניים האלה יתהפכו אחד על השני. אם ליפקין רק היה יודע כמה ענבל ליכלך עליו ועל ה"חשיפות" שלו בוואן בזמן שעבד בוואלה...חחח, יהיה מצחיק שם בבסר, אין ספק
- 9.עמוס רגב 05/01/2015 23:54הגב לתגובה זואיש בלתי נסבל וגם לא כזה מקצוען. גם משם יעוף בקרוב כי פשוט אי אפשר להסתדר איתו. כל פעם ממציאים לו תפקידים כי עסוק בטייטל של התפקיד במקום בלעבוד. איש קטן ועלוב. מתאים בול לוואן
- אלון 06/01/2015 09:59הגב לתגובה זואישתו לא עבדה שם פעם? מזל שיש מי שיסדר ג'ובים למקורבים ואת אופירה שתאסוף את האשפה.. אולי כדאי שיברר איתה למה היא עזבה את וואן ולמה היא שולחת אותו לשם. פדיחה רצינית
- 8.בחירה טובה של ONE 05/01/2015 20:11הגב לתגובה זומכיר את ענבל כקולגה. עבדנו יחד וגם לחוד הוא איש חרוץ וידען גדול וגם איש נעים ונחמד...יעשה לONE רק טוב.
- 7.גופי 05/01/2015 14:43הגב לתגובה זוהאיש הוא נחש ופוליטיקאי, לא איש ספורט.
- 6.שיעול קטן 05/01/2015 14:29הגב לתגובה זובתכל'ס גם חמי אוזן זה סוג של אופירה אסייג עם המצבי רוח שלו וההזניה של האתר לטובת רייטינג יהיה מעניין לראות איך מנור ישתלב בוואן הימור שלי - אין הבדל גדול גם ככה
- 5.אווזים 05/01/2015 14:12הגב לתגובה זוכל פעם ממציאים לו תפקידים. גם בוואלה המציאו לו שלושה תפקידים שלא היו קיימים ותראו לאן זה הביא אותם. האיש הוא בלתי נסבל, ויפוטר גם מוואן בקרוב כשהם ילמדו להכיר אותו
- 4.למד3 05/01/2015 13:56הגב לתגובה זוענבל אף פעם לא התאים לאופי של וואלה. מעניין כמה זמן ייקח לו ולאופירע להתפוצץ אחד על השני
- 3.אריק 05/01/2015 12:50הגב לתגובה זואין יותר גרוע מלעבוד תחת ליפקין.. כתב החצר שמחלטר בתיירות כדי לטוס בעולם
- 2.עידן 05/01/2015 12:25הגב לתגובה זועל התוכן הצהוב כבר התפשרנו, לפחות שיהיה כתוב בעברית נכונה.
- 1.שיהיה בהצלחה!!! איש מוכשר שבטוח יעשה חיל (ל"ת)רולי 05/01/2015 12:02הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
