פולישוק
צילום: רועי ברקוביץ
רייטינג

עדיין לא בקואליציה: פתיחת עונה פושרת ל'פולישוק' - מתחת לקו ה-20%

התכנית בכיכובם של ששון גבאי, גיא לואל ומנשה נוי חזרה לאוויר ברייטינג נמוך מזה של פרק הבכורה בעונה השנייה. וכמה עשתה 'המקור' שחזרה לאוויר?
משה בנימין | (2)

הסדרה הקומית פולישוק, מהטובות והחשובות בשנים האחרונות, בכיכובם של ששון גבאי, גיא לואל, חנה אזולאי הספרי ומנשה נוי חזרה אמש לאוויר לעונה 3 אך נאלצה להסתפק בנתוני רייטינג פושרים, יחסית לפרק הפתיחה המצופה, שקודם על ידי לא מעט פרומואים. התכנית השיגה רייטינג של 19% הנמוך יותר מפרק הבכורה של העונה השנייה (אי שם ב-2011) עם 21.4%.

פולישוק אף הוצבה בלוח השידורים מיד לאחר 'מועדון לילה', שבשבוע שעבר השיקה את עונתה ה-5 עם נתון שיא לפרקי הבכורה של העונה - 27.6%. אמש, בפרק ה-2 של התוכנית בה התארחה דנה פרידר, הרייטינג התאזן קמעה והתייצב על 25.5%, מה שלא עזר ל'פולישוק' להשאיר את הצופים מול המסך.

תכנית נוספת שהושקה אתמול (יום ד') היתה 'המקור' בערוץ 10 עם רייטינג של 10%, גבוה יותר מפרק הבכורה של העונה הקדמת שעמד על 8.3%. שידור חוזר של 'המתנחל' השיג אמש בערוץ 10 6.3%.

בגזרת הפרה-פריים: 'חמש בערב עם רפי רשף' (ערוץ 10) עם 8.8%, 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) עם 8.6%, 'גיא פינס' (ערוץ 10, מהדורת הערב) עם 6.9%, 'מהדורה ראשונה' (חדשות 2) עם 6.6%, 'עושים סדר' (חדשות 2) עם 7.6%, 'שש עם' (חדשות 2) עם 13.1%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 12.2% ו'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.6%.

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 19.8% מול 9.4% לחדשות 10. בערוץ 1 'מבט' עם 4.2%.

ברצועת הלילה: 'היום שהיה' (מורחב, ערוץ 10) עם 6.5%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2, ש.ח) עם 7.3%, 'חדשות הלילה' (ידשות 2) עם 5.6%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יורם 30/10/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    שבה מככב אחד ששונא את המדינה
  • 1.
    צריך להקדים את שעת שידור פולישוק (ל"ת)
    שייקה 30/10/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.