עדיין לא בקואליציה: פתיחת עונה פושרת ל'פולישוק' - מתחת לקו ה-20%
הסדרה הקומית פולישוק, מהטובות והחשובות בשנים האחרונות, בכיכובם של ששון גבאי, גיא לואל, חנה אזולאי הספרי ומנשה נוי חזרה אמש לאוויר לעונה 3 אך נאלצה להסתפק בנתוני רייטינג פושרים, יחסית לפרק הפתיחה המצופה, שקודם על ידי לא מעט פרומואים. התכנית השיגה רייטינג של 19% הנמוך יותר מפרק הבכורה של העונה השנייה (אי שם ב-2011) עם 21.4%.
פולישוק אף הוצבה בלוח השידורים מיד לאחר 'מועדון לילה', שבשבוע שעבר השיקה את עונתה ה-5 עם נתון שיא לפרקי הבכורה של העונה - 27.6%. אמש, בפרק ה-2 של התוכנית בה התארחה דנה פרידר, הרייטינג התאזן קמעה והתייצב על 25.5%, מה שלא עזר ל'פולישוק' להשאיר את הצופים מול המסך.
תכנית נוספת שהושקה אתמול (יום ד') היתה 'המקור' בערוץ 10 עם רייטינג של 10%, גבוה יותר מפרק הבכורה של העונה הקדמת שעמד על 8.3%. שידור חוזר של 'המתנחל' השיג אמש בערוץ 10 6.3%.
בגזרת הפרה-פריים: 'חמש בערב עם רפי רשף' (ערוץ 10) עם 8.8%, 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) עם 8.6%, 'גיא פינס' (ערוץ 10, מהדורת הערב) עם 6.9%, 'מהדורה ראשונה' (חדשות 2) עם 6.6%, 'עושים סדר' (חדשות 2) עם 7.6%, 'שש עם' (חדשות 2) עם 13.1%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 12.2% ו'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.6%.
- המקור של חדשות 13 עוקף את החדשות - 10.8% רייטינג
- הישג למקור: חזרה אחרי חודשיים הפסקה - ורשמה כמעט 10%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 19.8% מול 9.4% לחדשות 10. בערוץ 1 'מבט' עם 4.2%.
ברצועת הלילה: 'היום שהיה' (מורחב, ערוץ 10) עם 6.5%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2, ש.ח) עם 7.3%, 'חדשות הלילה' (ידשות 2) עם 5.6%.
- 2.יורם 30/10/2014 12:04הגב לתגובה זושבה מככב אחד ששונא את המדינה
- 1.צריך להקדים את שעת שידור פולישוק (ל"ת)שייקה 30/10/2014 12:00הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
