פולישוק
צילום: רועי ברקוביץ
רייטינג

עדיין לא בקואליציה: פתיחת עונה פושרת ל'פולישוק' - מתחת לקו ה-20%

התכנית בכיכובם של ששון גבאי, גיא לואל ומנשה נוי חזרה לאוויר ברייטינג נמוך מזה של פרק הבכורה בעונה השנייה. וכמה עשתה 'המקור' שחזרה לאוויר?
משה בנימין | (2)

הסדרה הקומית פולישוק, מהטובות והחשובות בשנים האחרונות, בכיכובם של ששון גבאי, גיא לואל, חנה אזולאי הספרי ומנשה נוי חזרה אמש לאוויר לעונה 3 אך נאלצה להסתפק בנתוני רייטינג פושרים, יחסית לפרק הפתיחה המצופה, שקודם על ידי לא מעט פרומואים. התכנית השיגה רייטינג של 19% הנמוך יותר מפרק הבכורה של העונה השנייה (אי שם ב-2011) עם 21.4%.

פולישוק אף הוצבה בלוח השידורים מיד לאחר 'מועדון לילה', שבשבוע שעבר השיקה את עונתה ה-5 עם נתון שיא לפרקי הבכורה של העונה - 27.6%. אמש, בפרק ה-2 של התוכנית בה התארחה דנה פרידר, הרייטינג התאזן קמעה והתייצב על 25.5%, מה שלא עזר ל'פולישוק' להשאיר את הצופים מול המסך.

תכנית נוספת שהושקה אתמול (יום ד') היתה 'המקור' בערוץ 10 עם רייטינג של 10%, גבוה יותר מפרק הבכורה של העונה הקדמת שעמד על 8.3%. שידור חוזר של 'המתנחל' השיג אמש בערוץ 10 6.3%.

בגזרת הפרה-פריים: 'חמש בערב עם רפי רשף' (ערוץ 10) עם 8.8%, 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) עם 8.6%, 'גיא פינס' (ערוץ 10, מהדורת הערב) עם 6.9%, 'מהדורה ראשונה' (חדשות 2) עם 6.6%, 'עושים סדר' (חדשות 2) עם 7.6%, 'שש עם' (חדשות 2) עם 13.1%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 12.2% ו'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.6%.

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 19.8% מול 9.4% לחדשות 10. בערוץ 1 'מבט' עם 4.2%.

ברצועת הלילה: 'היום שהיה' (מורחב, ערוץ 10) עם 6.5%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2, ש.ח) עם 7.3%, 'חדשות הלילה' (ידשות 2) עם 5.6%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יורם 30/10/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    שבה מככב אחד ששונא את המדינה
  • 1.
    צריך להקדים את שעת שידור פולישוק (ל"ת)
    שייקה 30/10/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.