רזי ברקאי רביב דרוקר
צילום: yoseFPhotography
רייטינג

'קשת' החזירה בשושו את 'אמא מחליפה'; הספיישל של 'המקור' הניב רייטינג נאה

'אמא מחליפה' הניבה 23.5%, גבוה מהממוצע בעונה שעברה, ואילו משדר החינוך של 'המקור' הניב 11.3%. 2.4% לש.ח. של 'כך היה' עם מני פאר ז"ל
אלכסנדר כץ | (2)
נושאים בכתבה אמא מחליפה המקור

לאחר היעדרות של 8 חודשים, ובלי פרומואים וקידומים, חזרה אימא מחליפה (קשת, ערוץ 2) לאוויר ורשמה 23.5%, נתון הגבוה במקצת מזה של העונה הקודמת - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

אבל מנגד, ערוץ 10 הציב את המשדר המיוחד של המקור על החזרה לבית הספר, שהניב רייטינג נאה מאד של 11.3%. מבט שני (ערוץ 1) בשידור מיוחד מנחל עוז, הסתפקה ב-3%.

'70 מיליון סיבות לעושר' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 15.5%, שידור חוזר של התכנית 'כך היה' (ערוץ 1) עם מני פאר המנוח, שהתארח בה לפני מספר חודשים, עם 2.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22% מול 'חדשות 10' עם 10.5%. 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 3.9%, 'חדשות היום' (ערוץ 9) עם 1.9%.

שאר נתוני הרייטינג יפורסמו בהמשך הבוקר.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    דווקא ראיתי פרומואים לאמא מחליפה (ל"ת)
    yael 04/09/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    pix37 04/09/2014 10:25
    הגב לתגובה זו
    מעניין איך קשת אישרה אותה לשידור. משחק נורא - דמויות מעצבנות מאז התוכניות השכונתיות של חיים בוזגלו לא היה משהו כל כך לא ראוי לשידור.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.