מה זה מיתוג ומה מתאים לצבע חום? צפו בפרק ה-3 של 'גורי מדבר עם פרסומאים'
גורי מדבר עם פרסומאים על פרסום, סדרת הרשת של גורי אלפי, ממשיכה לפרק השלישי שלה שעולה היום (יום ד') לאוויר, והפעם הדגש הוא על אספקט חשוב מאוד בעשייה הפרסומית - מיתוג.
בפרק זה מעצב גורי לקריה האקדמית אונו לוגו חדש, גרוע בכל קנה מידה אפשרי.
אז מי מתארח הפעם? גיא בר - מנכ"ל משותף ב-y&r ישראל, אשת הפרסום ויו"ר קבוצת התקשורת G ג.יפית, ד"ר מיכל שפירא - ראש החוג לתקשורת שיווקית ופרסום בקריה האקדמית אונו, הדוגמנית אביבה מרטין ואורח אחד מפתיע במיוחד - מנכ"ל חברת 'לגו' העולמי הרלאג דומאש, טוב, בערך.
הסדרה הופקה על ידי קופי המקלדות ודבי אנד רון דיגיטל עבור החוג לתקשורת ופרסום של הקריה האקדמית אונו.
קרדיטים
משתתפים (לפי סדר הא"לף בי"ת): אביבה מרטין, ברק קלמנוביץ', ג. יפית, גיא בר, גיל סמסונוב, יורם דמבינסקי, ינון לנדברג, ליאור צורף, מיכאל הנגבי, מיכל שפירא, רועי גפן, רמי רושקביץ
כתיבה, בימוי והפקה - קופי המקלדות: ארז בן ארי, ברק כהן, גורי אלפי, דרור ויידמן
הג'ינג'ים: מאיה סובול ואיל אפטר
ייזום והפקה: רון שלי
סוכנות אינטראקטיב: דבי אנד רון דיגיטל
צלם ראשי: רועי גלוסקא
צלמים: אריה סנדומירסקי, קובי שרביט
סאונד ופרומפטר: איתמר גולדמן
איפור: מרב ברוש, שלי סער
עריכה ואפטר: דניאל פליק
עיצוב גרפי: אודליה ליפשיץ
מוזיקה מקורית: יניב רווה
סמנכ"ל שיווק הקריה האקדמית אונו: ישי כץ שיינפלד
דוברות ויחסי ציבור הקריה האקדמית אונו: איילה רשף
ייצוג גורי אלפי: זוהר יעקובסון
ייצוג אביבה מרטין: סוכנות גלית טל
- 1.סרטון מקסים .... (ל"ת)דניאלה 27/08/2014 22:05הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
