שבועיים לחטיפה: על -Bring back our boys - הקמפיין שגם שרה לקחה בו חלק
הסטטוסים הכי מצחיקים, הבלוגים הכי שווים, והתמונות מהארוחה האחרונה של אנשי הברנז'ה בחו"ל. ובכלל - למה אנחנו צריכים לחשוף את עצמנו בפייסבוק? תכנית האינטרנט השישית של אתר אייס רק רשת בהגשתה של ליטל שמש, מארחת את מורין חיו חמו, מנהלת תכנית שגרירים ברשת באוניברסיטת חיפה, וממובילות קמפיין Bring back our boys להחזרת 3 הנערים שנחטפו לפני שבועיים.
חיו חמו תסביר בתכנית על הקמפיין נוצר בצורה ספונטנית, עוד באותו יום בו נחשף דבר החטיפה, הקשיים של ישראל בקרב על התודעה בעולם, ההירתמות של שרה נתניהו, ואיך כל אחד יכול לתרום קצת - עם המקלדת הפרטית שלו.
בהמשך נצפה בהתגייסות של סלבס לקמפיין הוויראלי של Bring back our boys באמצעות האינסטגרם; אלון קמחי, האיש שהגה את ערבי 'אין ימנים מצחיקים', ימליץ לנו על סטטוסים של הפרסומאי נועם פתחי מגליקמן נטלר סמסונוב, ואושיית הפייסבוק והבלוגר אבישי עברי; ונסיים עם הבלוג מתנחלות ברשת אותו מפעילות 6 בחורות צעירות וחביבות. צפייה נעימה.
קרדיטים:
* מגישה וכותבת: ליטל שמש * עיצוב גרפי: סיגל נפתלי-קסל * עורך אחראי: אלכסנדר כץ * צילום ועריכה: גילי מייזלר

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.