תחרות האפ"י
צילום: יח"צ

הסתיים שלב השיפוט הראשון באפי: 59 מהלכי שיווק מתוך 93 שהוגשו עלו לגמר

בין החברות שעלו לגמר: חוגלה קימברלי, קוקה קולה, מפעל הפיס, אסם, לאומי קארד ועוד. טקס הענקת הפרסים יוענק השנה במסגרת ארוחה חגיגית
משה בנימין |
נושאים בכתבה תחרות האפי

שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2014 הסתיים עם 59 מהלכי שיווק שהעפילו לשלב הגמר, מתוך 93 שהוגשו באמצעות 17 משרדי פרסום.

בין החברות שעלו לגמר ב-14 קטגוריות: חוגלה קימברלי, קוקה קולה, מפעל הפיס, קבוצת נגב, אסם, שטראוס עלית, תנובה, פרוקטר אנד גמבל,המועצה להימורים בספורט, YES, בנק לאומי, לאומי קארד, טרה, שופרסל, יוניליוור, בנק הפועלים, דיסקונט, אל על ועוד.

לשופטים הוגש תיאור מפורט של המהלך הכולל הצגת נתונים, מטרות, דרכי פעולה ועוד. כמו כן, הגישו החברות מצגת ובה כל האלמנטים הקריאטיביים אשר ליוו את המלך, כגון: פרסומות, שלטי חוצות, תשדירי רדיו ועוד. הקטגוריות המובילות במספר המהלכים שעלו לגמר הן: הקטגוריה היוקרתית "Effie Platinum", קטגוריית מוצרי מזון וקטגוריית פעילות חברתית וציבורית.

טקס הענקת פרסי האפי ייערך השנה בתאריך 15 ליולי, במתכונת חדשה, בשונה משנים קודמות. הטקס יכלול ארוחת ערב חגיגית - Gala Dinner שבמהלכה ישולבו פרסי האפי. מתכונת זו נהוגה בטקסי חלוקת הפרסים בתחרויות האפי בארה"ב ובאירופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה