g group
צילום: לוגו

זכה בפיס: גילעד תדמית יטפל ביח"צ של מועצת הפיס לתרבות ואמנות, ולא רק

בנוסף, גרף המשרד מקבוצת G group, את תקציבי המחשוב והטכנולוגיה המתקדמת של טושיבה, האירוע TEDx Jerusalem ושל קונדיטוריות 'לחמי'
כתבי אייס | (4)

משרד יחסי הציבור גילעד תדמית מקבוצת G group, גרף 4 תקציבים חדשים. מחלקת התרבות בניהול גלי זנדר - מנהלת שותפה ב'גילעד תדמית', זכה במכרז יחסי הציבור שפרסם מפעל הפיס למתן שירותים למועצת הפיס לתרבות ואמנות. בנוסף, גויס למחלקתה של זנדר, זו השנה השנייה, תקציב יחסי הציבור לאירוע הבינ"ל TEDx Jerusalem.

מחלקת הטכנולוגיה זכתה בתקציב יחסי הציבור של טושיבה ישראל בתחומי המחשוב וטכנולוגיה מתקדמת (B2C). אל מחלקת הקולינריה והמזון הצטרפה רשת הקונדיטוריות לחמי.

G group היא קבוצת תקשורת המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ. החברות הפועלות בקבוצה - חברת יחסי הציבור גלעד תדמית, משרד יחסי הציבור גלי זנדר, חברת האינטראקטיב והניו מדיה ג'ימאליה, משרד הקד"מ G-pro ומשרד הפרסום לילדים G-kid & young, לפני כשנה רכשה G group חלק ממשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן.

אורן פלדמן, מנכ"ל גילעד תדמית, מסר: "4 התקציבים הללו מהווים עוד עליית מדרגה בדרכינו להמשיך ולהוביל בשוק יחסי הציבור בארץ".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בדיחה! (ל"ת)
    רוסטיקו 21/05/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חיימון 21/05/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    כנראה שיחסי הציבור באמת עובדים (על כולם).
  • 2.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    מלי זיידמן 21/05/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה תותחים!! (ל"ת)
    ניקול 21/05/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.