בגלל הנשים: 'עד סוף העולם' הועברה ליום שני, כדי לא להתחרות ב'אבודים'
עם נתוני רייטינג שנחתכו ביותר ממחצית בתוך שבועיים, יצא ערוץ 10 בקרב בלימה והחליט להציב את הריאליטי המושקע עד סוף העולם ביום שני, מול המיזם, התכנית החדשה של הזכיינית רשת בערוץ 2.
על פניו, המהלך מעורר סימן שאלה גדול: 'המיזם' מוגדרת על ידי גורמים ב'רשת' כתכנית דגל לעונת הקיץ, ובחרה באברי גלעד (מגיש תכנית הבוקר של 'רשת', השעשועון 'אחד נגד 100', ועוד תכניות בזכיינית) כמי שיוביל אותה (בתחילה גיא זוארץ היה על הכוונת).
השקת התכנית לפני כמעט 3 שבועות,
עם סיומם של החגים, שאפשרו לשדר את התכנית רק בימי שלישי (ערב פסח שני, וערבי יום השואה והזיכרון היו בימי ראשון), נאלצו בערוץ 10 להגיע להכרעה בקשר לפרוגרמינג של התכנית, בנוסף לפרק שמשודר גם כך בימי שלישי.
- רשת הציבה שוב את "אבודים" מול "חתונמי". זה נגמר רע
- אבודים ברשת: הרייטינג של צופית גרנט - רבע מחתונה ממבט ראשון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בתחילה דובר כי התכנית תשודר בימי ראשון (מהלך עליו נתעכב עוד רגע), אף גם יום שני לא נשלל. ואולם, הצבתה ראש בראש מול 'המיזם' עשויה לגרום לבריחת צופים לתכנית החדשה של 'רשת'. ימים אחרים להצבת התכנית, לא היו בכלל אופציה (התכנית משודרת גם בימי שלישי, והשבוע תתחיל קשת לשדר את האח הגדול בימי רביעי ושבת).
הצבת התכנית בימי ראשון היה מעורר עוד בעיה מבחינתו של ערוץ 10. הערב (יום א') תשיק 'רשת' את העונה החדשה של אבודים בהגשתה של צופית גרנט. מדובר בתכנית עתירת רייטינג - שעל פי בדיקות פנימיות של הזכיינית, פונה בעיקר לקהלים נשיים. בעונה האחרונה, ששודרה בסוף 2013 וגרפה לא פחות מ-28.2% רייטינג בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, עולה כי בפרופיל הקהלים - הנשים הן הצופות העיקריות של 'אבודים'. למשל, בחתך הגלאים 25-54, כ-61% היו נשים.
מבדיקות שנערכו לגבי 'עד סוף העולם', עולה כי 63% מהצופים בגילאים 25-54, היו נשים, ובימים בהן התכנית שודרה היא נהנתה מפי שניים עד פי שלושה יותר צופות נשים מאשר התכניות המקבילות ב'רשת'. מצב כזה ייצר בסופו של דבר בעיה מבחינת ערוץ 10 להשאיר את "התכנית הנשית" הזאת מול תכנית שזוכה אף היא לקהל נשי רב, וכבר הוכיחה את עצמה. אז מה עושים? בערוץ 10 החליטו לפעול על פי הספר, ולהימנע מ"תכנית נשית" מול "תכנית נשית", ולהציב את התכנית בימי שני, בתקווה שהקהל הנשי ינהר אליה.
- 3.גילה 12/05/2014 23:35הגב לתגובה זוטהוניה סבלה מספיק ואני מאוד מאוד שמחה שזכתה במיליון מגיעה לה המישחק הייה ממש מלוכלך חבלנקווה שבמישחק הבא יההיה בסד תודה
- 2.יורם 11/05/2014 13:02הגב לתגובה זוערוץ 10, בתכנית הראשונה היה מעניין, פחות משימות ויותר דיבורים על נישואין, גירושין. זה מה שמעניין אנשים הן נשואין ובעיקר גרושין. בתכניות הבאות היו משימות שלאף אחד אין באמת עניין לראות אותן.
- 1.11/05/2014 11:47הגב לתגובה זובגלל הנשים. נשים הן 50 אחוז מהאוכלוסייה, לא איזה תוכי אקזוטי מהג'ונגל. ראוי שמקומן יהיה 50 אחוז בלוח השידורים ואם היה, היו נוגסות באופן תדיר ברייטינג
- גלעד 11/05/2014 12:03הגב לתגובה זוכל האייטם עוסק בקהל יעד נשי, אז מה הקשר לשוביניזם

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
