מאה שנים לאחור 100 שנים לאחור
צילום: אמיר ריינר
רייטינג

כל ערוץ ו'הכפר' שלו: רק 16.3% ל'100 שנים לאחור' - גם "בזכות" גלית גוטמן

סרט הדוקו בהובלתה של הדוגמנית, הניב ל'קשת' 18.5%, במשבצת הענק שהתפנתה לאחר ירידת 'מאסטר-שף'. 10.1% ל'אורלי וגיא חוזרים עם תשובה'
אלכסנדר כץ | (2)

כנראה שבאוויר החג הקרב, קשת לא הצליחה לרשום הצלחה אמש (מוצ"ש) עם 2 תכניות הפריים טיים שלה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית התקבלה תאונה חדשה (קשת, ערוץ 2), שבזכיינית מכנים "סרט דוקו בהובלתה של גלית גוטמן", רשמה 18.5%, במשבצת שהתפנתה לאחר סיום שידורה של תכנית הריאליטי מאסטר-שף<'B>.

תכנית זו הגישה רייטינג לא גבוה במיוחד עבור 100 שנים לאחור (קשת, ערוץ 2), מעין שחזור של התכנית הכושלת של ערוץ 10 הכפר, ופרק ההשקה קיבל 16.3%.

מאידך, אחרי הנתון הנמוך של 6% בשבוע שעבר, התכנית אורלי וגיא חוזרים עם תשובה (ערוץ 10) רשמה זינוק ל-10.1%, ומאמא ליגה (ערוץ 10) קיבלה 6.4%.

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 12.4%, 'הצגה ראשונה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.7%, ושידור חוזר של 'שמועות' (ערוץ 10) הסתפק ב-3.3%.

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם נתון פושר של 20.4%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) שקיבלה 9.1%. 'משבת עד שבת' (ערוץ 9) הניבה 1.4% בלבד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    סתם אחת 19/04/2014 23:59
    הגב לתגובה זו
    איזה כייף של ליהוק. אנשים נורמטיבים, מתקשרים, וכלל לא התנהגויות סטיגמטיות, כמאפיין תכניות ריאלטי אחרות. תענוג. אפשר גם אחרת, בלי הספרדי העילג ובעל רגשי הנחיתות, בלי הצפונבונית המתנשאת, הפרחה התורנית והערס. סוף סוף תכנית ריאלטי שניתן להתחבר למשתתפיה, ולצפות בהם בלי סלידה וגועל מתגובותיהם. שאפו כן ירבו. הכל עניין של סוג של ליהוק.
  • 1.
    האמת 13/04/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    18%= חצי מיליון צופים ??? נראה לכם אמתי ??. גם אם תשימו אוגר הולך על גלגל בערוץ 2 במשך שעה בפריים טיים הוא יקבל 15% רייטנג מהוועדה למדרוג ונראה לכם שמישהו צופה בזה.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.