עוזב את ראובני פרידן: אסא שפירא מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד ליאו ברנט
לאחר 3 שנים במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן ipg, אסא שפירא מסיים את דרכו במשרד. לאייס נודע כי שפירא ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה בליאו ברנט.
לאחר תקופה קצרה במשרד הפרסום דה בריף , הצטרף שפירא למחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן, כשזו היתה תחת ניהולו של יהב דרייזין, שהספיק לעזוב מאז לענבר מרחב ניסן. הוא מילא מספר תפקידים במחלקת האסטרטגיה, שימש כפלנר בכיר וקודם לתפקיד סופרוויזר אסטרטגיה במסגרתו היה מעורב במהלכי הפרסום המובילים בראובני פרידן.
מינויו של שפירא לסמנכ ל האסטרטגיה ב'ליאו ברנט', משלים את הרפורמה הארגונית בשדרת ההנהלה שהוציא לפועל מנכ ל המשרד גיא קלנר. במקביל לשפירא הצטרפו גם תמר אסרף שתשמש כסמנכ ל לקוחות, מטין צ רסי שישמש כמנהל הדיגיטל וטל חן שישמש כמנהל האסטרטגיה.
על פי
גיא קלנר מסר כי "אנחנו שמחים מאד על הצטרפותו של אסא למשפחת 'ליאו ברנט'. אסא איש מוכשר, בעל ניסיון רב והצלחות מוכחות. אני בטוח שצעד זה בנוסף לגיוס של טל חן, יחזק את יכולות האסטרטגיה של המשרד באופן משמעותי .
זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: ב-4 השנים שלו במשרד, תחת ניהולה של סמנכ ל האסטרטגיה ענת סגל, אסא תרם רבות להצלחת המשרד ואנחנו מודים לו מאד על כך. אינחו מפרגנים לו על המינוי מכל הלב, ומאחלים לו בהצלחה .
- 11.אחלה חיבור 08/02/2014 17:28הגב לתגובה זואחלה בן אדם עם אחלה משרד. שילוב מעניין מאוד.
- 10.זיו 07/02/2014 16:52הגב לתגובה זויכול להיות שגם לך יגידו שלום ולהתראות. המנכל אוהב פוליטקאים וסמנכלים לא אנשי עבודה משרד פח מילא הדר הייתה מנכלית סוג ז עכשיו הביאו מנכל לקוקטלים ולכתבות בגלובס
- 9.אסי 06/02/2014 22:24הגב לתגובה זואוהבים אותך
- 8.פליט ראובני 06/02/2014 20:30הגב לתגובה זואחד האנשים הכי מוכשרים בתעשיה!
- 7.נדב מנסדורף 06/02/2014 20:15הגב לתגובה זואיש מוכשר וראוי
- 6.אחלה! (ל"ת)איש מוכשר 06/02/2014 19:17הגב לתגובה זו
- 5.ליאו ברנט 06/02/2014 17:16הגב לתגובה זומעניין מי יעשה את העבודה השחורה? מידד הולך הביתה ?
- 4.עידן 06/02/2014 17:11הגב לתגובה זומזל טוב איש מוכשר וחכם כל כך
- דויד 07/02/2014 16:48הגב לתגובה זונראה כמו מוכר מקררים בטרקלין חשמל
- 3.תותח! (ל"ת)כל הכבוד 06/02/2014 16:32הגב לתגובה זו
- 2.אשדודי 06/02/2014 16:12הגב לתגובה זוברכות.
- 1.ג 06/02/2014 16:05הגב לתגובה זובהצלחה!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
