אסא שפירא
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

עוזב את ראובני פרידן: אסא שפירא מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד ליאו ברנט

לאחר 3 שנים בראובני פרידן בהן שימש כפלנר בכיר ממשיך שפירא לתחנה הבאה בליאו ברנט, ויצטרף לרפורמה הארגונית שמבצע גיא קלנר במשרד
משה בנימין | (12)

לאחר 3 שנים במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן ipg, אסא שפירא מסיים את דרכו במשרד. לאייס נודע כי שפירא ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה בליאו ברנט.

לאחר תקופה קצרה במשרד הפרסום דה בריף , הצטרף שפירא למחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן, כשזו היתה תחת ניהולו של יהב דרייזין, שהספיק לעזוב מאז לענבר מרחב ניסן. הוא מילא מספר תפקידים במחלקת האסטרטגיה, שימש כפלנר בכיר וקודם לתפקיד סופרוויזר אסטרטגיה במסגרתו היה מעורב במהלכי הפרסום המובילים בראובני פרידן.

מינויו של שפירא לסמנכ ל האסטרטגיה ב'ליאו ברנט', משלים את הרפורמה הארגונית בשדרת ההנהלה שהוציא לפועל מנכ ל המשרד גיא קלנר. במקביל לשפירא הצטרפו גם תמר אסרף שתשמש כסמנכ ל לקוחות, מטין צ רסי שישמש כמנהל הדיגיטל וטל חן שישמש כמנהל האסטרטגיה.

על פי דירוג יפעת בקרת פרסום לסיכום שנת 2013, 'ליאו ברנט' מדורג במקום השמיני בטבלת משרדי הפרסום בהסתמך על היקפי פעילותו הנאמדים בה-122 מיליון שקל. המשרד, חלק מרשת ליאו ברנט הבינ"ל, נכלל בקבוצת פובליסיס ישראל והוקם על השלד של משרד הפרסום רגב קויצקי. התקציב הגדול ביותר שמטופל במשרד הוא מותג האלקטרוניקה סמסונג . לאחרונה גייס לשורותיו המשרד את תקציב הפרסום של המותג יכין .

גיא קלנר מסר כי "אנחנו שמחים מאד על הצטרפותו של אסא למשפחת 'ליאו ברנט'. אסא איש מוכשר, בעל ניסיון רב והצלחות מוכחות. אני בטוח שצעד זה בנוסף לגיוס של טל חן, יחזק את יכולות האסטרטגיה של המשרד באופן משמעותי .

זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: ב-4 השנים שלו במשרד, תחת ניהולה של סמנכ ל האסטרטגיה ענת סגל, אסא תרם רבות להצלחת המשרד ואנחנו מודים לו מאד על כך. אינחו מפרגנים לו על המינוי מכל הלב, ומאחלים לו בהצלחה .

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    אחלה חיבור 08/02/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    אחלה בן אדם עם אחלה משרד. שילוב מעניין מאוד.
  • 10.
    זיו 07/02/2014 16:52
    הגב לתגובה זו
    יכול להיות שגם לך יגידו שלום ולהתראות. המנכל אוהב פוליטקאים וסמנכלים לא אנשי עבודה משרד פח מילא הדר הייתה מנכלית סוג ז עכשיו הביאו מנכל לקוקטלים ולכתבות בגלובס
  • 9.
    אסי 06/02/2014 22:24
    הגב לתגובה זו
    אוהבים אותך
  • 8.
    פליט ראובני 06/02/2014 20:30
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הכי מוכשרים בתעשיה!
  • 7.
    נדב מנסדורף 06/02/2014 20:15
    הגב לתגובה זו
    איש מוכשר וראוי
  • 6.
    אחלה! (ל"ת)
    איש מוכשר 06/02/2014 19:17
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ליאו ברנט 06/02/2014 17:16
    הגב לתגובה זו
    מעניין מי יעשה את העבודה השחורה? מידד הולך הביתה ?
  • 4.
    עידן 06/02/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    מזל טוב איש מוכשר וחכם כל כך
  • דויד 07/02/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    נראה כמו מוכר מקררים בטרקלין חשמל
  • 3.
    תותח! (ל"ת)
    כל הכבוד 06/02/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אשדודי 06/02/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    ברכות.
  • 1.
    ג 06/02/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.