פרסום ראשון

פלא-פה תטפל בתקציב הדיגיטל של רות שפייזר - רוכשת השלד הבורסאי של 'כלל'

הסוכנות של עומר אסף ומיכאל מור יוסף, תלווה את שפייזר שהשתלטה על השלד הבורסאי של כלל בדרך למימוש פרוייקט הנדל"ן היוקרתי בנחלת בנימין
משה בנימין | (3)

סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי פלא-פה בבעלותם של עומר אסף ומיכאל מור יוסף תלווה את אשת העסקים רות שפייזר, המתעתדת להקים פרויקט נדל"ן במדרחוב נחלת בנימין - כך נודע לאייס.

שפייזר היא רוכשת השלד הבורסאי של כלל פיננסים הכולל בתוכו כ-200 מיליון שקלים באגרות חוב. פלא-פה אמורים לטפל בתקציב הפרסום בגזרת הדיגיטל והרשתות החברתיות במה שמסתמן כאחד הפרוייקטים הנדל"ניים השאפתניים של השנים האחרונות.

פלא-פה חברו לשפייזר לפני מספר שבועות לאחר שזו פנתה אליהם והציגה בפניהם את חזון הנדל"ן שלה, במסגרת חברת קונספטים, לחידוש נחלת בנימין - פרויקט שמוערך בכ-600 מיליון שקלים.

בתוך כך, סוכנות הפרסום צירפה לשורותיה 3 תקציבים נוספים: צג עליתה - חברת המחשוב שמשיקה מותג טאבלטים חדש בישראל בשם swiper, דג ברשת - שירות משלוחי דגים ופירות ים אונליין הראשון בישראל ורסטרט - מייזם עסקי חברתי ששם לו למטרה ליצור תיקון לעיוות החברתי, ולתת הזדמנות תעסוקתית חדשה לבני גיל הביניים בישראל על- ידי עידוד, ייזום והקמת פתרונות מעשיים ואפקטיביים ליצירת מקומות עבודה.

יצוין עוד, כי שפייזר וקונספטים בחרו במשרדו של רני רהב לניהול תיק יחסי הציבור של החברה. זאת במקביל לעזיבת כלל ביטוח לשלום תל אביב במסגרת סיום העבודה של אי די בי עם רהב.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שושה 29/01/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    מוכשר בטירוף אבל הכי חשוב - בן אדם!
  • 2.
    בהצלחה יה עומר (ל"ת)
    א 29/01/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שבבו חיים 28/01/2014 19:50
    הגב לתגובה זו
    מדוע יוצא שואה עם הלובי מקבלים הקצבות מתנות חינם ופטורים לכולם וכול אחד בנפרד.מה לא שמעו כאן על מאות אלפי ילדים רעבים הם הריי עבדו זוג בלי ילדים עם רנטות ושילומים עם פנסיות וחסכונות אז מדוע לחלק להם כספים כשישנם רעבים ועוד לכולם בלי יוצא מהכלל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.