פרסום ראשון

פלא-פה תטפל בתקציב הדיגיטל של רות שפייזר - רוכשת השלד הבורסאי של 'כלל'

הסוכנות של עומר אסף ומיכאל מור יוסף, תלווה את שפייזר שהשתלטה על השלד הבורסאי של כלל בדרך למימוש פרוייקט הנדל"ן היוקרתי בנחלת בנימין
משה בנימין | (3)

סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי פלא-פה בבעלותם של עומר אסף ומיכאל מור יוסף תלווה את אשת העסקים רות שפייזר, המתעתדת להקים פרויקט נדל"ן במדרחוב נחלת בנימין - כך נודע לאייס.

שפייזר היא רוכשת השלד הבורסאי של כלל פיננסים הכולל בתוכו כ-200 מיליון שקלים באגרות חוב. פלא-פה אמורים לטפל בתקציב הפרסום בגזרת הדיגיטל והרשתות החברתיות במה שמסתמן כאחד הפרוייקטים הנדל"ניים השאפתניים של השנים האחרונות.

פלא-פה חברו לשפייזר לפני מספר שבועות לאחר שזו פנתה אליהם והציגה בפניהם את חזון הנדל"ן שלה, במסגרת חברת קונספטים, לחידוש נחלת בנימין - פרויקט שמוערך בכ-600 מיליון שקלים.

בתוך כך, סוכנות הפרסום צירפה לשורותיה 3 תקציבים נוספים: צג עליתה - חברת המחשוב שמשיקה מותג טאבלטים חדש בישראל בשם swiper, דג ברשת - שירות משלוחי דגים ופירות ים אונליין הראשון בישראל ורסטרט - מייזם עסקי חברתי ששם לו למטרה ליצור תיקון לעיוות החברתי, ולתת הזדמנות תעסוקתית חדשה לבני גיל הביניים בישראל על- ידי עידוד, ייזום והקמת פתרונות מעשיים ואפקטיביים ליצירת מקומות עבודה.

יצוין עוד, כי שפייזר וקונספטים בחרו במשרדו של רני רהב לניהול תיק יחסי הציבור של החברה. זאת במקביל לעזיבת כלל ביטוח לשלום תל אביב במסגרת סיום העבודה של אי די בי עם רהב.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שושה 29/01/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    מוכשר בטירוף אבל הכי חשוב - בן אדם!
  • 2.
    בהצלחה יה עומר (ל"ת)
    א 29/01/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שבבו חיים 28/01/2014 19:50
    הגב לתגובה זו
    מדוע יוצא שואה עם הלובי מקבלים הקצבות מתנות חינם ופטורים לכולם וכול אחד בנפרד.מה לא שמעו כאן על מאות אלפי ילדים רעבים הם הריי עבדו זוג בלי ילדים עם רנטות ושילומים עם פנסיות וחסכונות אז מדוע לחלק להם כספים כשישנם רעבים ועוד לכולם בלי יוצא מהכלל.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.