אלנבי פינת וויליאמסבורג: משרד הפרסום וחברת הקד"מ פאפוש הקימו סניף ב-NY
ימים יגידו האם מדובר באקט יומרני או פורץ דרך, אך מה שבטוח הוא שבית הקונספטים/משרד הפרסום אלנבי וחברת הקד"מ פאפוש מכוונים גבוה. חברת הקד"מ שהוקמה ב-2010 על ידי שרוליק איינהורן, גיא אסיף ואלי פאר ומתמחה בהפקת אירועים חווייתיים וביצירת באז עבור מותגים, הקימה שלוחה שלה בניו יורק. הסניף יפעל פעל תחת ניהולו של אלי פאר.
הסניף הניו יורקי של 'פאפוש' ובית הקונספטים אלנבי ממוקם בשכונת וויליאמסבורג המאופיינת באוכלוסייה ובתי עסק של אמנים ויוצרים. הפתיחה הרשמית צוינה בשבוע שעבר, עם הפקת אירוע ההכרזה על מינויה של השחקנית סקרלט ג'והנסון לפרזנטורית הבינלאומית של סודהסטרים. אירוע ההכרזה נערך במסגרת קוקטייל חגיגי שהתקיים במלון ה-Gramercy Park במנהטן. הפקת האירועים למותג מוערכת בכחצי מיליון דולר.
אלי פאר, מבעלי 'פאפוש': "ליצירתיות הישראלית אין גבולות ואין מולדת, בעקבות שנתיים מוצלחות של הפקות ברחבי העולם הרגשנו בשלים להציע את שירותינו לחברות בחו"ל וחברות ישראליות שפועלות בחו"ל. אנחנו מתכוונים להגיע עם הרעיונות השמחים שלנו לכל מקום בעולם".
סקרלט ג'והנסן באירוע סודה סטרים
הפעילות בשנתיים האחרונות כללה הפקות של אירועי השקה מסוגננים בשבועות העיצוב של מילאנו, לונדון, ניויורק, וטוקיו; בטקספרסיה-MTV בקופנהגן ובפסטיבל הסרטים בקאן; במוזיאון ה-V&A בלונדון ובאירוע פרסי העיצוב של מוזיאון Cooper Hewitt בניו-יורק.
בנוסף לאירוע מינויה של סקרלט ג'והנסון הפיקה החברה, יחד עם איש הקריאייטיב אלון זייפרט (לשעבר במקאן ישראל וכיום בארה"ב), את הסרטון לאחד הפרויקטים המסקרנים בשנה החולפת, ה-Copenhagen Wheel, פיתוח טכנולוגי משותף של מעבדת החדשנות של MIT ו-Superpedestrian בהנהגת אסף בידרמן.
- 5.ריצ'ארד 19/01/2014 12:33הגב לתגובה זודי עם החרטא הזאת , אלון זייפרט עובד במקאן והם עושים להם את הקמפיין.
- 4.ירון 16/01/2014 23:38הגב לתגובה זוהחיוך שלהם ימחק בקרוב...
- 3.מנכ"ל אוטרקי 16/01/2014 16:10הגב לתגובה זוותישאר שם.. למה אתה מביא לי את הקריזה יא גייז... : ))))))))))))
- 2.שרוליק יא טייקון (ל"ת)נוחי 16/01/2014 15:58הגב לתגובה זו
- 1.לא גייז 16/01/2014 14:47הגב לתגובה זותעשה לי קמפיין
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
