5 כותבים - 5 פרסומות: אנשי ראובני פרידן בוחרים את ה-TOP של ה-TOP5
לאחר ויכוחים סוערים סביב 54 מהלכים פרסומיים שעלו לשלב הגמר, התקבלה לבסוף ההחלטה על 5 הפרסומות שהכי עשו לנו את זה השנה. ה-TOP של הTOP5, המהלכים הכי חכמים, הכי מבריקים, הכי מעניינים שהשאירו חותם עלינו בשנת 2013.
.
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
ענת סגל, סמנכ"ל אסטרטגיה// Beldent מוכיחה לנו השנה בעזרת DOCOMECIAL למה ממש כדאי לנו ללעוס מסטיק
לאורך שנים חינכו אותנו שמסטיק מוריד חומציות בפה, שמסטיק מייצר כיף ועניין בפה. Beldent הצליחו למצוא תועלת אמיתית חדשה ומקורית ללעיסת מסטיק- מי שלועס מסטיק מייצר רושם יותר חיובי, נתפס יותר חברותי וטיפוס שכיף לבלות איתו לעומת מי שלא. בנוסף לאסטרטגיה היצירתית נעשה שימוש בטכניקה הקריאטיבית המעניינת - DOCOMECIAL, שבה מתבססים על ניסויים אמיתיים עם אנשים אמיתיים בשטח להוכחת טענה. הבסיס להצלחה של הטכניקה היא ההבנה שאנשים אוהבים, מאמינים, ומעריכים דברים אמיתיים גם בפרסומות.
אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה// UTEC מצליחה השנה לייצר מים מאוויר
מה הקשר בין משבר מים של תושבי כפרים בפרו לגיוס תלמידים לאוניברסיטה? באוניברסיטת UTEC להנדסה בלימה שבפרו יצאו השנה למהלך גיוס תלמידים פורץ דרך. במקום עוד קמפיין קלאסי שמציג את היתרונות של האוניברסיטה על פני התחרות, החליטו הפעם לייצר מהלך חדשני שיוצא להדגים את היכולת שלהם כמהנדסים. מהלך שמייצר מודעות למכללה ולא פחות חשוב גורם לתלמידים פוטנציאלים לומר אני רוצה ללמוד במקום שיודע לעשות כאלו דברים.
הילה רום, פלנרית // השנה מייק טייסון מחזיר ציוד לבעליו
Foot Locker יודעים לעשות פרסומות גדולות מהחיים, והשנה לרגל שבוע המכירות הגדול יצאו בהבטחה "עכשיו העולם מרגיש טוב יותר". קונספט פרסומי מוגזם וקיצוני, אבל אחד כזה המאפשר לחברה, לעשות את הכל בגדול. המהלך החדש אף הגיע עד לערוצי החדשות (לא עניין של מה בכך לפרסומת טלוויזיה) וכמובן, לכל ערוצי הספורט האפשריים. כבר בתוך הפרסומת שלהם - Foot locker הצליחו ליצור רגע היסטורי - שאף אחד לא ישכח (אפילו בחורה כמוני, שאינה חובבת ספורט..)
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תומר ליננברג, פלנר// השנה הנעליים שלך יירטבו יותר
פנייה לקהל הגברי הוא משימה לא פשוטה עבור מותגי הנעלה. עובדה זו מעצימה את ההישג של Geox, שמצליחים לייצר קמפיין קריאייטיבי וחדשני לקולקציית נעלי Amphibiox העמידות למים ולמזג אוויר חורפי. לאחר שבקמפיין קודם (זוכה Gold Lion בקאן) הציגו את עמידות הנעליים במקום הגשום ביותר בעולם, Geox מביאים את היתרון המוצרי הייחודי של המותג - אל הסביבה האורבנית והיומיום הצרכנים. הקמפיין מצליח להעביר את המסר המרכזי: "מגוון נעליים איכויות למגוון שימושים יומיומיים (Casual, Formal, Outdoor ועוד)" ועושה זאת באופן קריאייטיבי, מסקרן ומחויך.
נבו מזור, פלנר בכיר// השנה לברזיל יש מטבע חדש לכניסה לרכבת, וזה לא הביטקוין
הקרנבל בריו הוא מסיבה אמיתית - חוגגים מגיעים מכל העולם, רוקדים ושותים, מתחפשים ושותים, מבלים וכמובן גם שותים. עד כאן הכל כיף אבל מכאן והלאה מתחילה הבעיה - אם רוקדים, מבלים, חוגגים וגם שותים - לא נוהגים! אז מה כן עושים? שותים ונוסעים...ברכבת.
מותג הבירה המקומי אנטרקטיקה לקח על עצמו להיות "הנהג התורן" האחראי ועשה זאת בדרך מעניינת במיוחד - פחיות הבירה הריקות הפכו להיות המטבע תמורתו קיבלו הצרכנים כרטיס נסיעה לסאבווי. מעבר לתוצאות העסקיות המרשימות בזמן המהלך והבאזז לו זכה המותג, גם מספר הנהגים השיכורים ירד ב-43% וזה בהחלט הישג חברתי. לחיים!
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- 1.הפרומו של כך היינו יגאל רביד מנצח (ל"ת)פולה סייקביץ 01/01/2014 13:27הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
