5 כותבים - 5 פרסומות: אנשי ראובני פרידן בוחרים את ה-TOP של ה-TOP5
לאחר ויכוחים סוערים סביב 54 מהלכים פרסומיים שעלו לשלב הגמר, התקבלה לבסוף ההחלטה על 5 הפרסומות שהכי עשו לנו את זה השנה. ה-TOP של הTOP5, המהלכים הכי חכמים, הכי מבריקים, הכי מעניינים שהשאירו חותם עלינו בשנת 2013.
.
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
ענת סגל, סמנכ"ל אסטרטגיה// Beldent מוכיחה לנו השנה בעזרת DOCOMECIAL למה ממש כדאי לנו ללעוס מסטיק
לאורך שנים חינכו אותנו שמסטיק מוריד חומציות בפה, שמסטיק מייצר כיף ועניין בפה. Beldent הצליחו למצוא תועלת אמיתית חדשה ומקורית ללעיסת מסטיק- מי שלועס מסטיק מייצר רושם יותר חיובי, נתפס יותר חברותי וטיפוס שכיף לבלות איתו לעומת מי שלא. בנוסף לאסטרטגיה היצירתית נעשה שימוש בטכניקה הקריאטיבית המעניינת - DOCOMECIAL, שבה מתבססים על ניסויים אמיתיים עם אנשים אמיתיים בשטח להוכחת טענה. הבסיס להצלחה של הטכניקה היא ההבנה שאנשים אוהבים, מאמינים, ומעריכים דברים אמיתיים גם בפרסומות.
אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה// UTEC מצליחה השנה לייצר מים מאוויר
מה הקשר בין משבר מים של תושבי כפרים בפרו לגיוס תלמידים לאוניברסיטה? באוניברסיטת UTEC להנדסה בלימה שבפרו יצאו השנה למהלך גיוס תלמידים פורץ דרך. במקום עוד קמפיין קלאסי שמציג את היתרונות של האוניברסיטה על פני התחרות, החליטו הפעם לייצר מהלך חדשני שיוצא להדגים את היכולת שלהם כמהנדסים. מהלך שמייצר מודעות למכללה ולא פחות חשוב גורם לתלמידים פוטנציאלים לומר אני רוצה ללמוד במקום שיודע לעשות כאלו דברים.
הילה רום, פלנרית // השנה מייק טייסון מחזיר ציוד לבעליו
Foot Locker יודעים לעשות פרסומות גדולות מהחיים, והשנה לרגל שבוע המכירות הגדול יצאו בהבטחה "עכשיו העולם מרגיש טוב יותר". קונספט פרסומי מוגזם וקיצוני, אבל אחד כזה המאפשר לחברה, לעשות את הכל בגדול. המהלך החדש אף הגיע עד לערוצי החדשות (לא עניין של מה בכך לפרסומת טלוויזיה) וכמובן, לכל ערוצי הספורט האפשריים. כבר בתוך הפרסומת שלהם - Foot locker הצליחו ליצור רגע היסטורי - שאף אחד לא ישכח (אפילו בחורה כמוני, שאינה חובבת ספורט..)
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תומר ליננברג, פלנר// השנה הנעליים שלך יירטבו יותר
פנייה לקהל הגברי הוא משימה לא פשוטה עבור מותגי הנעלה. עובדה זו מעצימה את ההישג של Geox, שמצליחים לייצר קמפיין קריאייטיבי וחדשני לקולקציית נעלי Amphibiox העמידות למים ולמזג אוויר חורפי. לאחר שבקמפיין קודם (זוכה Gold Lion בקאן) הציגו את עמידות הנעליים במקום הגשום ביותר בעולם, Geox מביאים את היתרון המוצרי הייחודי של המותג - אל הסביבה האורבנית והיומיום הצרכנים. הקמפיין מצליח להעביר את המסר המרכזי: "מגוון נעליים איכויות למגוון שימושים יומיומיים (Casual, Formal, Outdoor ועוד)" ועושה זאת באופן קריאייטיבי, מסקרן ומחויך.
נבו מזור, פלנר בכיר// השנה לברזיל יש מטבע חדש לכניסה לרכבת, וזה לא הביטקוין
הקרנבל בריו הוא מסיבה אמיתית - חוגגים מגיעים מכל העולם, רוקדים ושותים, מתחפשים ושותים, מבלים וכמובן גם שותים. עד כאן הכל כיף אבל מכאן והלאה מתחילה הבעיה - אם רוקדים, מבלים, חוגגים וגם שותים - לא נוהגים! אז מה כן עושים? שותים ונוסעים...ברכבת.
מותג הבירה המקומי אנטרקטיקה לקח על עצמו להיות "הנהג התורן" האחראי ועשה זאת בדרך מעניינת במיוחד - פחיות הבירה הריקות הפכו להיות המטבע תמורתו קיבלו הצרכנים כרטיס נסיעה לסאבווי. מעבר לתוצאות העסקיות המרשימות בזמן המהלך והבאזז לו זכה המותג, גם מספר הנהגים השיכורים ירד ב-43% וזה בהחלט הישג חברתי. לחיים!
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 1.הפרומו של כך היינו יגאל רביד מנצח (ל"ת)פולה סייקביץ 01/01/2014 13:27הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.