הביצים של ריפרש ומוזס עושות את העבודה: קמפיין הפייסבוק הקפיץ מכירות
אז יש לכם עשרות אלפי לייקים וחברים בעמוד הפייסבוק של המותג. יופי, עכשיו מה עושים ואיך, במידה ואתם מותג שמוכר מוצר כלשהו, מגדילים את המכירות? סוכנות המדיה החברתית
- 14.מאין היו להם את מספרי הטלפון של העוקבים? (ל"ת)שלומי 28/12/2013 22:16הגב לתגובה זו
- עידן 29/12/2013 14:53הגב לתגובה זושהזינו את מספר הנייד שלהם בתוך האפליקציה כדי לקבל את ביצת ההפתעה.
- 13.אדם בוש 27/12/2013 12:26הגב לתגובה זווכל מילה מיותרת
- 12.המחיר של הביצים בארץ הוא שערוריה (ל"ת)פולה סייקביץ 24/12/2013 12:33הגב לתגובה זו
- 11.יואב 24/12/2013 11:46הגב לתגובה זואם 5000 איש עשו לייק כי הם נחשפו לפרסום במסעדה ואלפים מימשו את הביצה אז חשבון פשוט אומר שמה שקרה זה סועדים עשו לייק כדי לקבל מתנה . בקיצור חזרנו לשלם על לייקים ...
- עידן 24/12/2013 13:06הגב לתגובה זולמעשה, סועדים נוכחיים במסעדה לא יכלו לעשות לייק כדי לקבל מתנה, מאחר והייתה תקופת המתנה בת 3 שעות בין הרגע שנרשמת לאפליקציה ועד הרגע שקיבלת את הביצה בסמארטפון.
- 10.ארז ש. 24/12/2013 10:15הגב לתגובה זוהאם זה הגדיל את המחזורים ביחס לחודש הזה בשנה שחלפה לא ביחס לחודש הקודם כי במסעדות יש עונתיות. בכל אופן אחלה קמפיין!
- 9.בלה פחמן רהב מאיר 24/12/2013 10:03הגב לתגובה זוולמה אין חותמת עם תאריך?
- 8.פרסומאי 24/12/2013 09:51הגב לתגובה זושאפו, לדעתי זה אבן דרך בפרסום (בלי צחוק)
- 7.קישקושי ביצים. שיתחילו לטפל באוכל שנהיה זוועה (ל"ת)אחד שהיה חבר מועדון 24/12/2013 09:17הגב לתגובה זו
- 6.אלונה 24/12/2013 08:14הגב לתגובה זומפרסם מבין שאפשר לעשות כסף מהפייסבוק אז שיילך עד הסוף וימכור בדף שלו!
- 5.זו מודעת דרושים לארט דירקטור? (ל"ת)ניר 23/12/2013 22:56הגב לתגובה זו
- 4.רון לוי 23/12/2013 19:28הגב לתגובה זוסופר עד 3,2,1 (: תכל'ס עבודה יפה. לא נופל מהקריאייטיב אבל למטרות שלה היא בומבה
- 3.בן 23/12/2013 19:23הגב לתגובה זוזה מרשים מאוד
- 2.רועי 23/12/2013 19:09הגב לתגובה זופעילות מעולה. השילוב של סלולר ורצפת מכירה וסגירת מעגל בקופה - מהלך קלאסי. ואני עובד במשרד פרסום של המתחרים (:
- 1.(ל"ת)מה??? 23/12/2013 19:06הגב לתגובה זו