תמיכה בשוק הטלוויזיה הישראלי: כנס של טקס האמי הבינ"ל יתקיים בארץ ב-2014
חברת דורי מדיה תארח את ראשי תעשיית הטלוויזיה והיוצרים, במסגרת כנס של טקס האמי הבינ"ל. האירוע יתקיים בירושלים באמצע חודש יוני הקרוב.
במסגרת האירוע, צפויים להגיע לארץ כ-100 אנשי טלוויזיה בכירים, מכל תחומי הטלוויזיה, בהם מנהלים, מפיקים, במאים, יוצרים ובעלי אולפנים, שייפגשו עם בכירי ענפי התקשורת, הפרסום והקולנוע בישראל.
עד כה זכו 2 הפקות ישראליות בפרס האמי הבינ"ל: ב-2000 זכה הסרט קאפו של דני פארן בקטגוריית סרט תעודה, ובשנת 2009 זכתה בטקס הסדרה רמזור בקטגוריית הסדרה קומית. 'דורי מדיה' עצמה הייתה מועמדת פעמיים לפרסים בקטגוריית הטלנובלה הטובה ביותר עבור הסדרות דייט בליינד בשנת 2010 ולה לולה ב-2008.
כזכור, נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל 'דורי מדיה', נבחר ב-2011 לכהן
מנכ"ל ונשיא טקס האמי הבינ"ל, ברוס ל. פייזנר, הוסיף: "אני משוכנע כי האירוע יאפשר למשתתפיו הזדמנות נדירה לבחון מקרוב את ההתפתחויות האחרונות בתחומי המדיה, הטכנולוגיה והתרבות באזור".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
