DELETE
צילום: יח"צ
רייטינג

למרות פצצת הרייטינג של 'קשת': השקות מוצלחות ל'פנים אמיתיות' ו'בני ערובה'

נכון, תחת צילה של 'הכוכב הבא' קשה לאחרים לצמוח, אבל בערוץ 10 שחווה בשנה האחרונה הרבה רגעים קשים, יכולים להיות מרוצים מהערב החדש שלהם
אלכסנדר כץ | (8)

הכוכב הבא (קשת, ערוץ 2) התפוצצה אמש (יום א') על המסך עם 37%, בערב חזק של ערוץ 2 - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מאידך, יש לציין כי למרות ששידורה החל ב-21:00, מדידת הרייטינג של 'הכוכב' התחילה ב-21:30 ומאותה דקה ועד לסיומה לא היו פרסומות.

העונה החדשה של פנים אמיתיות (ערוץ 10) רשמה דאבל-פיגרס עם 11.8%, וכך גם הסדרה בני ערובה (ערוץ 10) בכיכובה של איילת זורר, שהניבה 11.6%. בסך הכל ממוצע הפריים-טיים קיבל אתמול 10.7, גידול של 49% מממוצע הפריים ביום ראשון. סדרת הדוקו 'לא תשקוט הארץ' (ערוץ 1) הסתפקה ב-2.1% בלבד.

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 17%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 9.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) 9.1%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.1%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 7.3% - שיא רייטינג מאז אפריל.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12.8%, גבוה מזה של 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 12.7%. מאידך, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נתנה פייט עם 10%, ושיא מאז חודש מארס.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה נתון רייטינג גבוה של 26.3%, מול 'חדשות 10' שהמשיכה להינות מנתון דו ספרתי - 10.4%. 'מבט' (ערוץ 1) עם 4.2%.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אייס אתם פשוט בדיחה - אלא השקות כושלות מביכות (ל"ת)
    כ 15/10/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מוצלחת? תפסיקו לצטט הודעות לעיתונות (ל"ת)
    מבין ענין 14/10/2013 21:13
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יוסי 14/10/2013 20:14
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 10 מביא ביום של שידור חוזר 6 אחוז. הם מתגאים פה ב 11 אחוז??? שתי תוכניות כל כך חזקות מביאות כל כך נמוך. זה ערוץ שהולך לפשיטת רגל.
  • 5.
    יניב טלגאוקר 14/10/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    לא להאמין לרטיינג הזה בחיים 37 אחוז לא ראו כוכב נולד
  • 4.
    LOL 14/10/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    שצופים ברני רהב , האיש שמסמל את כל מה שגרוע במדינה הזאת (אוקי אוקי צודקים, הוא ויאיר לפיד - יאיר מזל טוב תראה לאיזה רמה הגעת...)
  • 3.
    השרות מוצלחות?? זה שני פלופים מהדהדים (ל"ת)
    עעעע 14/10/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דאבל פיגרס וואללה? 12% לא מממן סדרה (ל"ת)
    אסף 14/10/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משה 14/10/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    תוכנית ממש על הפנים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.