למרות פצצת הרייטינג של 'קשת': השקות מוצלחות ל'פנים אמיתיות' ו'בני ערובה'
הכוכב הבא (קשת, ערוץ 2) התפוצצה אמש (יום א') על המסך עם 37%, בערב חזק של ערוץ 2 - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מאידך, יש לציין כי למרות ששידורה החל ב-21:00, מדידת הרייטינג של 'הכוכב' התחילה ב-21:30 ומאותה דקה ועד לסיומה לא היו פרסומות.
העונה החדשה של פנים אמיתיות (ערוץ 10) רשמה דאבל-פיגרס עם 11.8%, וכך גם הסדרה בני ערובה (ערוץ 10) בכיכובה של איילת זורר, שהניבה 11.6%. בסך הכל ממוצע הפריים-טיים קיבל אתמול 10.7, גידול של 49% מממוצע הפריים ביום ראשון. סדרת הדוקו 'לא תשקוט הארץ' (ערוץ 1) הסתפקה ב-2.1% בלבד.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 17%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 9.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) 9.1%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.1%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 7.3% - שיא רייטינג מאז אפריל.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12.8%, גבוה מזה של 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 12.7%. מאידך, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נתנה פייט עם 10%, ושיא מאז חודש מארס.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה נתון רייטינג גבוה של 26.3%, מול 'חדשות 10' שהמשיכה להינות מנתון דו ספרתי - 10.4%. 'מבט' (ערוץ 1) עם 4.2%.
- 8.אייס אתם פשוט בדיחה - אלא השקות כושלות מביכות (ל"ת)כ 15/10/2013 11:43הגב לתגובה זו
- 7.מוצלחת? תפסיקו לצטט הודעות לעיתונות (ל"ת)מבין ענין 14/10/2013 21:13הגב לתגובה זו
- 6.יוסי 14/10/2013 20:14הגב לתגובה זוערוץ 10 מביא ביום של שידור חוזר 6 אחוז. הם מתגאים פה ב 11 אחוז??? שתי תוכניות כל כך חזקות מביאות כל כך נמוך. זה ערוץ שהולך לפשיטת רגל.
- 5.יניב טלגאוקר 14/10/2013 15:30הגב לתגובה זולא להאמין לרטיינג הזה בחיים 37 אחוז לא ראו כוכב נולד
- 4.LOL 14/10/2013 14:01הגב לתגובה זושצופים ברני רהב , האיש שמסמל את כל מה שגרוע במדינה הזאת (אוקי אוקי צודקים, הוא ויאיר לפיד - יאיר מזל טוב תראה לאיזה רמה הגעת...)
- 3.השרות מוצלחות?? זה שני פלופים מהדהדים (ל"ת)עעעע 14/10/2013 10:16הגב לתגובה זו
- 2.דאבל פיגרס וואללה? 12% לא מממן סדרה (ל"ת)אסף 14/10/2013 10:01הגב לתגובה זו
- 1.משה 14/10/2013 09:50הגב לתגובה זותוכנית ממש על הפנים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
