סיגלר רוכש ב-685 אלף שקלים את רוב פעילות 'מוטו תקשורת': יקלוט 18 עובדים
יובל סיגלר רוכש את מרבית נכסי קבוצת המגזינים מוטו תקשורת, תמורת כ-685 אלף שקלים לפני מע"מ. בין היתר סיגלר, באמצעות טיים אאוט, יקלוט 18 מעובדי 'מוטו'.
לפני כחודש הגישה קבוצת 'מוטו תקשורת' של אילן ציוני, בקשה לפירוק בשל חובות במיליוני שקלים. כל 80 עובדי החברה פוטרו. נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, אישרה היום (יום ב') כי 'טיים אאוט' תרכוש את כל פעילות האינטרנט והדיגיטל של 'מוטו תקשורת' - אתר allmag ושירות הניוזלטרים היומיים הנשלחים ל-375 אלף רשומים, במקביל למגזין 'מוטו' והמחירון שלו, 'מסע אחר', 'נישה' ו'גלילאו'.
חטיבת המגזינים של מעריב בניהולו של הלל גולדבלום - 'תכלת', צפויה לרכוש את שאר פעילות קבוצת 'מוטו תקשורת', בין היתר את 'דרך האוכל' ו'הורים וילדים', תמורת כ-250 אלף שקלים, ותקלוט 8 עובדים. ואילו שירי אביב, עד לאחרונה בכירה ב'מוטו תקשורת', תרכוש את את 'גלילאו צעיר' תמורת 390 אלף שקלים ותעסיק 6 עובדים.
בסך הכל נמכרת הפעילות של קבוצת 'מוטו תקשורת', ב-1.3 מיליון שקלים, ו-32 מתוך ה-80 שעבדו 'מוטו', ייקלטו מחדש.
- 1.לימחחעיגחלהמי 17/09/2013 15:54הגב לתגובה זויכיחןכרמחעהסחהחלדגלנכחגחכהינגיבנהנהב עררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
