יונייטד איירליינס יח"צנו לאן
צילום: אלון ראובני
מדור חדש

יח"צנו לאן// סאשימי, אלכוהול ומפגש עיתונאים של יונייטד אירליינס ב-MESSA

העולם הדיגיטלי של יונייטד אירליינס נחשף - אז באנו לנשנש במסעדה של אביב משה, באירוע יח"צ של טריואקס. ומה עשתה שם גליה מאור? מדור חדש

חברת התעופה האמריקאית יונייטד אירליינס קיימה אתמול (יום ג') מפגש עיתונות, בו ביקשה להכיר לעיתוני התיירות את העולם הדיגיטלי שלה (אפליקציה חדשה, שירות Wi-Fi עתידי בטיסות), לצד צירופו של השף אביב משה לקונגרס השפים שלה, ועל הדרך - גם להרים כוסית לרגל השנה החדשה.

אז איפה הכי טוב לחגוג את כל האירוע הזה, אם לא במסעדת MESSA של אביב משה. לצד סטייקים וסאשימי, בהפקה דאגו גם למזוג אלכוהול, וכך באמצע היום מצאנו את עצמנו מבושמים קלות. לא מתלוננים, בכלל לא!

בשבוע שעבר חנכנו את המדור החדש 'יח"צנו לאן' עם אירוע של גולדסטאר. בכל שבוע בה נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].

נעים להכיר, אני מטפלת בתיק

יועצת תקשורת גילי כץ ממשרד יחסי הציבור טריואקס, שמטפלת בתיק יונייטד אירליינס, ניהלה את האירוע. יונייטד אירליינס לקוח כבר 14 שנה של טריואקס.

הבוס הגיע?

דפנה טריואקס נכחה מתחילת האירוע.

הסלבס הגיעו?

באירוע השתתפו השף מאיר אדוני והשפית מיקה שרון, שאף הם משתייכים לקונגרס השפיים של יונייטד, אותו פאנל של שפים שמבשל עבור החברה. אגב, במסעדה נכחה באותה עת גם גליה מאור, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי, אולם היא לא הייתה קשורה לאירוע.

היה צפוף?

אירוע מאד מצומצם של כ-25 איש. בתכלס, היו הרבה יותר כוסות מאנשים.

מסיבת עיתונאים:

מנכ"ל יונייטד אירליינס אבי פרידמן אירח את כתבי תחבורה ותיירות: דני שדה מ'ידיעות אחרונות', כתבת התיירות של 'גלובס' ספיר פרץ, כתבת תחבורה ותעופה של 'חדשות 2' עמליה דואק, חנית נווה מנענע 10, יוליה פריליך כותבת במוסף G, יצחק פרי מקול ישראל, יניב לוי - עורך ובעלים אתר 'מוניטור', עמי אטניגר מ'מגפון', גיורא ניומן מ'חדשות התיירות', עוזי בכר מ-IAS, בת שבע כביר מ-NEW HORIZONS, רועי פרסול מ'המקומון תל אביב', ועוד כמה בלוגריות מתחום המזון.

ומה היה שיא האירוע?

נו, טוב, כמובן שהאוכל של אביב משה, שהעדיף להיחבא אל הכלים.

יאללה, טסים לאוכל? אבי פרידמן עם השף אביב משה (צילום: אלון ראובני)

השפים מאיר אדוני ומיקה שרון, עם היחצנית גילי כץ (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

אוכל, קדימה אוכל (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

ועוד אוכל (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

גילי כץ ומיטל הררי ממשרדה של דסי וגנר, היחצנית של מסעדת MESSA

יצא בסדר? (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

יותר כוסות מאנשים (סיגל נפתלי-קסל)

מנוחת הלוחם. השף אביב משה (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אחלה פרוייקט (ל"ת)
    בלה 26/08/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    משרד בושה 22/08/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    היתה לי חברה שעבדה שם הבוסית כל הזמן בחופש בחו"ל נוסעת בגיפ מפואר ורבה עם עובדת על 50 ש"ח פשוט איכססססס
  • 7.
    יש לכם את זה ביותר פח?! (ל"ת)
    טל 22/08/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    noa 22/08/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    this event looks so poor. i would expect a united airlines launch to look a bit more "tasteful" . just saying the food looks good anyway
  • 5.
    יעל ברק 22/08/2013 00:56
    הגב לתגובה זו
    גילוש,אין כמוך.כל הכבוד יחצנית בסטייל
  • 4.
    איזה הורס אביב משה (ל"ת)
    גל 21/08/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    David 21/08/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    קיבלתם גם כרטיס טיסה לניו יורק?
  • 2.
    אוכלי חינם. לפחות היה טעים (ל"ת)
    שירן 21/08/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה כייף גם אני רוצה (ל"ת)
    גל 21/08/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.