רייטינג סופ"ש: זה שזינק (גינת), זה שצנח (שילון) ואלה שדישדשו (מהדורות שישי)
פרק סיום האומה של מצב האומה (רשת, ערוץ 2) הניב אמש (מוצ"ש) 21.2%, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. עוד לפני כן, קיבלה מרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) 26.3%, נקודת רייטינג פחות מהפרק ביום רביעי, ו-2 פחות ממוצ"ש שעבר.
אחרי שקיבלה 9.3% ביום רביעי עם חזרתה לאוויר, מעושרות (ערוץ 10) נחתכה אמש ב-30% ל-6.2% בלבד, אבל 'הרווק' (ערוץ 10) ששודרה אחריה, הצליחה לשמור על יציבות עם 9.5%.
שידור חוזר של 'בובות' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.3%, 'גאדג'טים' (ערוץ 10) רשמה 3.6%, ושידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם 3.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) רשמה 5.2%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 8.3%. שידור חוזר של 'הרווק' (ערוץ 10) עם 1.8% בלבד.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 18.7%, התחזקות קלה ביחס לשבוע שלפני כן - אז המהדורה הסתפקה ב-17.5%, ועדיין מדובר על רייטינג נמוך בהרבה מול תקופת הזוהר של המהדורה לפני כשנה, עם כ-26%-28% בממוצע. 'המגזין' (ערוץ 10) ירדה ב-25% ל-6.6% בלבד.
שישי
התכנית הרביעית של המעגל (רשת, ערוץ 2), נחתכה משמעותית ביחס לנתוני 3 הפרקים הקודמים. אחרי שרשמה רייטינג שבא סביב 19% בממוצע, בשישי האחרון צנח הרייטינג ל-14.2%. 'שי בשישי' (ערוץ 10) הרוויחה יותר מנקודת רייטינג - וקיבלה 4.4%.
שידור חוזר של 'אחד העם 101' (רשת, ערוץ 2) הניב 7%, 'מה נסגר' (ערוץ 10) זכתה ב-4.5%, שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 4.6%, 'המשפחה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 4.4%, לפני 'שגב עולמי' (רשת, ערוץ 2) עם 5.3%. מנגד, 'אלופים במטבח' (ערוץ 10) הניבה 3.6%, 'אהרוני' (ערוץ 10) רשמה 3.8%.
- מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) התחזקה בנקודת רייטינג השבוע, אבל עדיין עם נתוני צפייה נמוכים מאד של 14.5% בלבד. מהדורת 'שישי' (ערוץ 10) עם נתון דומה לזה של השבוע שעבר - 3.7%, רייטינג מאכזב אף הוא. 'יומן' (ערוץ 1) קיבל 6% נאים.
חמישי
כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) אומנם רשמה ירידה קלה בתוך שבוע, מ-17.2% ל-16.8%, אבל את כלבוטק (ערוץ 10) בפרק סיום העונה עם תחקיר על הטחינה, קיבלה 19.3% - ו-11.5% נקודות רייטינג יותר מהשבוע שלפני כן, אז הניבה התכנית 7.8% בלבד.
ואיפה צצו כל הצופים האלה? בשבוע שעבר קיבל ערוץ 1 8.8% עם טקס פתיחת המשחקי המכביה. רובם נטשו את רוממה לטובת ערוץ 10.
'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-13.5%, 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) רשמה 9.5%, 'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) הניבה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 6.5%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 10' נהנתה מהחשיפה לכלבוטק ששודרה אחריה, והתרוממה אל מעבר לרף 10 הנקודות, עם 10.4% טובים ביחס לחודשים האחרונים, מול 18.4% בלבד ל'חדשות 2'.
- 6.אבי קול 28/07/2013 16:05הגב לתגובה זוכל התוכניות של ה-TV לסוגיהן שחזורים...שדורים חוזרים בכל הערוצים...סרטי מדף...בושה וחרפה...והאזרח משלם מאות ₪ בחודש על תכוניות ברמה נמוכה...את אתם מראיינים...את עצמכם...ועוד פעם את עצמכם לא נמאס לכם!!!
- 5.שלמה 28/07/2013 15:11הגב לתגובה זואני לעולם לא מפספס
- 4.מישהו באמת צופה בדן שיעמום??? (ל"ת)הני אלחנן 28/07/2013 14:05הגב לתגובה זו
- 3.מצב נפשי 28/07/2013 11:29הגב לתגובה זוהתוכנית הזו עושה לי רע , אני ממש לא מאמין לנתוני הריטינג שמפרסמים לגביה לדעתי אין לה שום ריטינג , והם מנסים לפרסם כאילו היא מצליחה על מנת לגרום לאנשים להיסתכל בתוכנית הדבילית הזו שמצחיקה רק את אלו שיוצרים אותה , וליאור שליין הזחוח איש בזוי ודוחה
- 2.ko 28/07/2013 11:04הגב לתגובה זוזיפזפתי רק לכמה דקות, שבוע פימפמו את השטות הזאת בשביל להגיד שהמספרים שכתובים על האריזות הם ממוצעים ובחלק יש פחות סידן ממה שכתוב ... פרט ל2 טחינות שאף אחד לא שמע עליהם, שבהם יש (אולי?) חומר מפוקפק כל השאר היה קישוקש. רפי גינת בתור מנכ"ל 10 (של מי היה הרעיון המפגר?) שם את התוכנית שלו בשיבוץ הכי נוח והרג למעשה את הרווק ואקסטרים מייקאובר (2 התוכניות גם רצחו את הפורמט של עצמם, זה נכון, ועדיין)
- מבט שני 28/07/2013 12:53הגב לתגובה זואחלה תחקיר שדרג באופן אמיתי את איוכות המותגים לא לפי הצהרה אלא בפועל הלוואי כך על כל מוצר מה הוא מצהיר ומה באמת היצרן מנפק היום אני יודע מה לחפש בסופר ובמה לא לגעת!
- 1.אורי 28/07/2013 09:43הגב לתגובה זוגם השבעה אחוז ממוצע של חדשות 10 זה רק בגלל הרחמים של רשת קשת שיוצאים לברייק שלישי בחדשות ואז רק החדשות עולים מחמש שש לממוצע העלוב שלהם

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
