רייטינג סופ"ש: זה שזינק (גינת), זה שצנח (שילון) ואלה שדישדשו (מהדורות שישי)
פרק סיום האומה של מצב האומה (רשת, ערוץ 2) הניב אמש (מוצ"ש) 21.2%, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. עוד לפני כן, קיבלה מרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) 26.3%, נקודת רייטינג פחות מהפרק ביום רביעי, ו-2 פחות ממוצ"ש שעבר.
אחרי שקיבלה 9.3% ביום רביעי עם חזרתה לאוויר, מעושרות (ערוץ 10) נחתכה אמש ב-30% ל-6.2% בלבד, אבל 'הרווק' (ערוץ 10) ששודרה אחריה, הצליחה לשמור על יציבות עם 9.5%.
שידור חוזר של 'בובות' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.3%, 'גאדג'טים' (ערוץ 10) רשמה 3.6%, ושידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם 3.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) רשמה 5.2%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 8.3%. שידור חוזר של 'הרווק' (ערוץ 10) עם 1.8% בלבד.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 18.7%, התחזקות קלה ביחס לשבוע שלפני כן - אז המהדורה הסתפקה ב-17.5%, ועדיין מדובר על רייטינג נמוך בהרבה מול תקופת הזוהר של המהדורה לפני כשנה, עם כ-26%-28% בממוצע. 'המגזין' (ערוץ 10) ירדה ב-25% ל-6.6% בלבד.
שישי
התכנית הרביעית של המעגל (רשת, ערוץ 2), נחתכה משמעותית ביחס לנתוני 3 הפרקים הקודמים. אחרי שרשמה רייטינג שבא סביב 19% בממוצע, בשישי האחרון צנח הרייטינג ל-14.2%. 'שי בשישי' (ערוץ 10) הרוויחה יותר מנקודת רייטינג - וקיבלה 4.4%.
שידור חוזר של 'אחד העם 101' (רשת, ערוץ 2) הניב 7%, 'מה נסגר' (ערוץ 10) זכתה ב-4.5%, שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 4.6%, 'המשפחה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 4.4%, לפני 'שגב עולמי' (רשת, ערוץ 2) עם 5.3%. מנגד, 'אלופים במטבח' (ערוץ 10) הניבה 3.6%, 'אהרוני' (ערוץ 10) רשמה 3.8%.
- דני אבדיה ומי עדן בקמפיין חדש: טסים לפגוש את הכוכב
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) התחזקה בנקודת רייטינג השבוע, אבל עדיין עם נתוני צפייה נמוכים מאד של 14.5% בלבד. מהדורת 'שישי' (ערוץ 10) עם נתון דומה לזה של השבוע שעבר - 3.7%, רייטינג מאכזב אף הוא. 'יומן' (ערוץ 1) קיבל 6% נאים.
חמישי
כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) אומנם רשמה ירידה קלה בתוך שבוע, מ-17.2% ל-16.8%, אבל את כלבוטק (ערוץ 10) בפרק סיום העונה עם תחקיר על הטחינה, קיבלה 19.3% - ו-11.5% נקודות רייטינג יותר מהשבוע שלפני כן, אז הניבה התכנית 7.8% בלבד.
ואיפה צצו כל הצופים האלה? בשבוע שעבר קיבל ערוץ 1 8.8% עם טקס פתיחת המשחקי המכביה. רובם נטשו את רוממה לטובת ערוץ 10.
'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-13.5%, 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) רשמה 9.5%, 'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) הניבה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 6.5%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 10' נהנתה מהחשיפה לכלבוטק ששודרה אחריה, והתרוממה אל מעבר לרף 10 הנקודות, עם 10.4% טובים ביחס לחודשים האחרונים, מול 18.4% בלבד ל'חדשות 2'.
- 6.אבי קול 28/07/2013 16:05הגב לתגובה זוכל התוכניות של ה-TV לסוגיהן שחזורים...שדורים חוזרים בכל הערוצים...סרטי מדף...בושה וחרפה...והאזרח משלם מאות ₪ בחודש על תכוניות ברמה נמוכה...את אתם מראיינים...את עצמכם...ועוד פעם את עצמכם לא נמאס לכם!!!
- 5.שלמה 28/07/2013 15:11הגב לתגובה זואני לעולם לא מפספס
- 4.מישהו באמת צופה בדן שיעמום??? (ל"ת)הני אלחנן 28/07/2013 14:05הגב לתגובה זו
- 3.מצב נפשי 28/07/2013 11:29הגב לתגובה זוהתוכנית הזו עושה לי רע , אני ממש לא מאמין לנתוני הריטינג שמפרסמים לגביה לדעתי אין לה שום ריטינג , והם מנסים לפרסם כאילו היא מצליחה על מנת לגרום לאנשים להיסתכל בתוכנית הדבילית הזו שמצחיקה רק את אלו שיוצרים אותה , וליאור שליין הזחוח איש בזוי ודוחה
- 2.ko 28/07/2013 11:04הגב לתגובה זוזיפזפתי רק לכמה דקות, שבוע פימפמו את השטות הזאת בשביל להגיד שהמספרים שכתובים על האריזות הם ממוצעים ובחלק יש פחות סידן ממה שכתוב ... פרט ל2 טחינות שאף אחד לא שמע עליהם, שבהם יש (אולי?) חומר מפוקפק כל השאר היה קישוקש. רפי גינת בתור מנכ"ל 10 (של מי היה הרעיון המפגר?) שם את התוכנית שלו בשיבוץ הכי נוח והרג למעשה את הרווק ואקסטרים מייקאובר (2 התוכניות גם רצחו את הפורמט של עצמם, זה נכון, ועדיין)
- מבט שני 28/07/2013 12:53הגב לתגובה זואחלה תחקיר שדרג באופן אמיתי את איוכות המותגים לא לפי הצהרה אלא בפועל הלוואי כך על כל מוצר מה הוא מצהיר ומה באמת היצרן מנפק היום אני יודע מה לחפש בסופר ובמה לא לגעת!
- 1.אורי 28/07/2013 09:43הגב לתגובה זוגם השבעה אחוז ממוצע של חדשות 10 זה רק בגלל הרחמים של רשת קשת שיוצאים לברייק שלישי בחדשות ואז רק החדשות עולים מחמש שש לממוצע העלוב שלהם
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
דני אבדיה צילום: שוקה כהןדני אבדיה ומי עדן בקמפיין חדש: טסים לפגוש את הכוכב בארה"ב
מי עדן משיקה עם כוכב ה-NBA דני אבדיה מהדורה מיוחדת של בקבוקים ממותגים, והגרלה שהזוכים בה יטוסו לארה"ב לשבוע של אירוח ומפגש אישי עם אבדיה, כולל צפייה במשחק ביתי של פורטלנד. הקמפיין יתועד ויעלה בכל הפלטפורמות המרכזיות, , מהטלוויזיה ועד לרשתות החברתיות.
מדובר במהלך שמחזק את מעמדו של אבדיה לא רק על הפרקט אלא גם בזירה המסחרית
דני אבדיה, שעד לפני כמה שנים עוד רץ וקפץ על הפרקטים המקומיים, נהפך מאז לאחד השמות החמים ביותר בכדורסל הישראלי והבינלאומי. הוא עשה היסטוריה כבר ב-2020, כשנבחר במקום התשיעי בדראפט ה-NBA - המיקום הגבוה ביותר שאליו הגיע שחקן כדורסל ישראלי. אחרי תקופה בוושינגטון וויזארדס, המעבר האחרון שלו לפורטלנד טרייל בלייזרס נראה כנקודת המפנה בקריירה. בשלושת החודשים האחרונים הוא מציג יציבות ומספרים שלא נראו ממנו בעבר: יותר מ-20 נקודות למשחק, תרומה משמעותית בריבאונדים ובאסיסטים וחלק מרכזי בניצחונות של קבוצתו החדשה. בארה"ב כבר מדברים עליו כאחד הפורוורדים הצעירים המסקרנים בליגה, ואת העובדה הזו מי עדן בוחרת לתרגם לקמפיין גדול היקף.
הקמפיין החדש מציג בקבוקי חצי ליטר ממותגים עם דמותו של אבדיה ופקק ספורט שמותאם לאורח חיים פעיל. על כל בקבוק מופיע קוד שניתן לסריקה דרך QR, שמוביל להרשמה להגרלה שתתקיים בין 17 בנובמבר ל-18 בינואר 2026. הפרס הגדול כולל טיסה זוגית לארה"ב, שבעה ימי אירוח מלאים, מפגש אישי עם אבדיה וצפייה במשחק של פורטלנד - חוויה המשלבת בין הקרבה לכוכב הישראלי לבין ביקור באחד מהאולמות המרשימים של ה-NBA. זוכים נוספים יקבלו גופיות רשמיות וכדורי סל ממותגים וחתומים על ידי אבדיה עצמו. מי עדן מתכננת לפרסם את המהלך בטלוויזיה, ברשתות החברתיות, בסרטוני תוכן ובשלטים ברחבי הארץ, תוך תיעוד המפגשים, ההגרלות והחוויות של הזוכים.
הקריירה הנוסקת של אבדיה מרגישה טבעית למי שמכיר את הרקע שלו. אביו, זופר אבדיה, היה כדורסלן בולט ביוגוסלביה ובישראל, ולדני היה ברור מגיל צעיר שהכדורסל הוא חלק מהבית. ועדיין, מה שמגדיר אותו היום פחות קשור לגנים ויותר לאופי השקט ולעבודה הקבועה שהוא משקיע. בפורטלנד הוא מציג יכולת מקיפה: חדירות לסל, קליעות משלוש, הובלת התקפות וגם הגנה על שחקנים גדולים ממנו. המאמן נותן בו אמון בדקות החשובות, והקהל המקומי מתחיל לאמץ אותו כשחקן שעושה כמעט הכל על המגרש.
גם בזירה הבינלאומית אבדיה ממשיך לבלוט. בקיץ האחרון הוא היה הכוכב של נבחרת ישראל באליפות אירופה, שם סיפק הופעות גדולות, כולל משחק זכור במיוחד עם 34 נקודות מול סלובניה של לוקה דונצ’יץ’. התרוממותו במדי הנבחרת הפכה אותו לפנים החדשות של הכדורסל הישראלי, דמות שמצליחה לחבר בין הדור הצעיר לבין אוהדים ותיקים שמביטים בו כסמל למשהו חדש ובטוח יותר.
