מצב האומה דני קושמרו טלי מורנו אלון בן דוד דן שילון רפי גינת
צילום: יח"צ
רייטינג

רייטינג סופ"ש: זה שזינק (גינת), זה שצנח (שילון) ואלה שדישדשו (מהדורות שישי)

מוצ"ש: מצב האומה סוגרת עונה עם 21.2%. שישי: המעגל נחתכת ל-14.2%. חמישי: כלבוטק סגרה עונה 1 בערוץ 10 עם 19.3% וניצחה את ערוץ 2
אלכסנדר כץ | (7)

פרק סיום האומה של מצב האומה (רשת, ערוץ 2) הניב אמש (מוצ"ש) 21.2%, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. עוד לפני כן, קיבלה מרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) 26.3%, נקודת רייטינג פחות מהפרק ביום רביעי, ו-2 פחות ממוצ"ש שעבר.

אחרי שקיבלה 9.3% ביום רביעי עם חזרתה לאוויר, מעושרות (ערוץ 10) נחתכה אמש ב-30% ל-6.2% בלבד, אבל 'הרווק' (ערוץ 10) ששודרה אחריה, הצליחה לשמור על יציבות עם 9.5%.

שידור חוזר של 'בובות' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.3%, 'גאדג'טים' (ערוץ 10) רשמה 3.6%, ושידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם 3.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) רשמה 5.2%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 8.3%. שידור חוזר של 'הרווק' (ערוץ 10) עם 1.8% בלבד.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 18.7%, התחזקות קלה ביחס לשבוע שלפני כן - אז המהדורה הסתפקה ב-17.5%, ועדיין מדובר על רייטינג נמוך בהרבה מול תקופת הזוהר של המהדורה לפני כשנה, עם כ-26%-28% בממוצע. 'המגזין' (ערוץ 10) ירדה ב-25% ל-6.6% בלבד.

שישי

התכנית הרביעית של המעגל (רשת, ערוץ 2), נחתכה משמעותית ביחס לנתוני 3 הפרקים הקודמים. אחרי שרשמה רייטינג שבא סביב 19% בממוצע, בשישי האחרון צנח הרייטינג ל-14.2%. 'שי בשישי' (ערוץ 10) הרוויחה יותר מנקודת רייטינג - וקיבלה 4.4%.

שידור חוזר של 'אחד העם 101' (רשת, ערוץ 2) הניב 7%, 'מה נסגר' (ערוץ 10) זכתה ב-4.5%, שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 4.6%, 'המשפחה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 4.4%, לפני 'שגב עולמי' (רשת, ערוץ 2) עם 5.3%. מנגד, 'אלופים במטבח' (ערוץ 10) הניבה 3.6%, 'אהרוני' (ערוץ 10) רשמה 3.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) התחזקה בנקודת רייטינג השבוע, אבל עדיין עם נתוני צפייה נמוכים מאד של 14.5% בלבד. מהדורת 'שישי' (ערוץ 10) עם נתון דומה לזה של השבוע שעבר - 3.7%, רייטינג מאכזב אף הוא. 'יומן' (ערוץ 1) קיבל 6% נאים.

חמישי

כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) אומנם רשמה ירידה קלה בתוך שבוע, מ-17.2% ל-16.8%, אבל את כלבוטק (ערוץ 10) בפרק סיום העונה עם תחקיר על הטחינה, קיבלה 19.3% - ו-11.5% נקודות רייטינג יותר מהשבוע שלפני כן, אז הניבה התכנית 7.8% בלבד.

ואיפה צצו כל הצופים האלה? בשבוע שעבר קיבל ערוץ 1 8.8% עם טקס פתיחת המשחקי המכביה. רובם נטשו את רוממה לטובת ערוץ 10.

'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-13.5%, 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) רשמה 9.5%, 'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) הניבה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 6.5%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.3%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 10' נהנתה מהחשיפה לכלבוטק ששודרה אחריה, והתרוממה אל מעבר לרף 10 הנקודות, עם 10.4% טובים ביחס לחודשים האחרונים, מול 18.4% בלבד ל'חדשות 2'.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אבי קול 28/07/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    כל התוכניות של ה-TV לסוגיהן שחזורים...שדורים חוזרים בכל הערוצים...סרטי מדף...בושה וחרפה...והאזרח משלם מאות ₪ בחודש על תכוניות ברמה נמוכה...את אתם מראיינים...את עצמכם...ועוד פעם את עצמכם לא נמאס לכם!!!
  • 5.
    שלמה 28/07/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    אני לעולם לא מפספס
  • 4.
    מישהו באמת צופה בדן שיעמום??? (ל"ת)
    הני אלחנן 28/07/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מצב נפשי 28/07/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    התוכנית הזו עושה לי רע , אני ממש לא מאמין לנתוני הריטינג שמפרסמים לגביה לדעתי אין לה שום ריטינג , והם מנסים לפרסם כאילו היא מצליחה על מנת לגרום לאנשים להיסתכל בתוכנית הדבילית הזו שמצחיקה רק את אלו שיוצרים אותה , וליאור שליין הזחוח איש בזוי ודוחה
  • 2.
    ko 28/07/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    זיפזפתי רק לכמה דקות, שבוע פימפמו את השטות הזאת בשביל להגיד שהמספרים שכתובים על האריזות הם ממוצעים ובחלק יש פחות סידן ממה שכתוב ... פרט ל2 טחינות שאף אחד לא שמע עליהם, שבהם יש (אולי?) חומר מפוקפק כל השאר היה קישוקש. רפי גינת בתור מנכ"ל 10 (של מי היה הרעיון המפגר?) שם את התוכנית שלו בשיבוץ הכי נוח והרג למעשה את הרווק ואקסטרים מייקאובר (2 התוכניות גם רצחו את הפורמט של עצמם, זה נכון, ועדיין)
  • מבט שני 28/07/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    אחלה תחקיר שדרג באופן אמיתי את איוכות המותגים לא לפי הצהרה אלא בפועל הלוואי כך על כל מוצר מה הוא מצהיר ומה באמת היצרן מנפק היום אני יודע מה לחפש בסופר ובמה לא לגעת!
  • 1.
    אורי 28/07/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    גם השבעה אחוז ממוצע של חדשות 10 זה רק בגלל הרחמים של רשת קשת שיוצאים לברייק שלישי בחדשות ואז רק החדשות עולים מחמש שש לממוצע העלוב שלהם
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״