רייטינג סופ"ש: זה שזינק (גינת), זה שצנח (שילון) ואלה שדישדשו (מהדורות שישי)
פרק סיום האומה של מצב האומה (רשת, ערוץ 2) הניב אמש (מוצ"ש) 21.2%, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. עוד לפני כן, קיבלה מרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) 26.3%, נקודת רייטינג פחות מהפרק ביום רביעי, ו-2 פחות ממוצ"ש שעבר.
אחרי שקיבלה 9.3% ביום רביעי עם חזרתה לאוויר, מעושרות (ערוץ 10) נחתכה אמש ב-30% ל-6.2% בלבד, אבל 'הרווק' (ערוץ 10) ששודרה אחריה, הצליחה לשמור על יציבות עם 9.5%.
שידור חוזר של 'בובות' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.3%, 'גאדג'טים' (ערוץ 10) רשמה 3.6%, ושידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם 3.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) רשמה 5.2%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 8.3%. שידור חוזר של 'הרווק' (ערוץ 10) עם 1.8% בלבד.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 18.7%, התחזקות קלה ביחס לשבוע שלפני כן - אז המהדורה הסתפקה ב-17.5%, ועדיין מדובר על רייטינג נמוך בהרבה מול תקופת הזוהר של המהדורה לפני כשנה, עם כ-26%-28% בממוצע. 'המגזין' (ערוץ 10) ירדה ב-25% ל-6.6% בלבד.
שישי
התכנית הרביעית של המעגל (רשת, ערוץ 2), נחתכה משמעותית ביחס לנתוני 3 הפרקים הקודמים. אחרי שרשמה רייטינג שבא סביב 19% בממוצע, בשישי האחרון צנח הרייטינג ל-14.2%. 'שי בשישי' (ערוץ 10) הרוויחה יותר מנקודת רייטינג - וקיבלה 4.4%.
שידור חוזר של 'אחד העם 101' (רשת, ערוץ 2) הניב 7%, 'מה נסגר' (ערוץ 10) זכתה ב-4.5%, שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 4.6%, 'המשפחה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 4.4%, לפני 'שגב עולמי' (רשת, ערוץ 2) עם 5.3%. מנגד, 'אלופים במטבח' (ערוץ 10) הניבה 3.6%, 'אהרוני' (ערוץ 10) רשמה 3.8%.
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) התחזקה בנקודת רייטינג השבוע, אבל עדיין עם נתוני צפייה נמוכים מאד של 14.5% בלבד. מהדורת 'שישי' (ערוץ 10) עם נתון דומה לזה של השבוע שעבר - 3.7%, רייטינג מאכזב אף הוא. 'יומן' (ערוץ 1) קיבל 6% נאים.
חמישי
כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) אומנם רשמה ירידה קלה בתוך שבוע, מ-17.2% ל-16.8%, אבל את כלבוטק (ערוץ 10) בפרק סיום העונה עם תחקיר על הטחינה, קיבלה 19.3% - ו-11.5% נקודות רייטינג יותר מהשבוע שלפני כן, אז הניבה התכנית 7.8% בלבד.
ואיפה צצו כל הצופים האלה? בשבוע שעבר קיבל ערוץ 1 8.8% עם טקס פתיחת המשחקי המכביה. רובם נטשו את רוממה לטובת ערוץ 10.
'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-13.5%, 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) רשמה 9.5%, 'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) הניבה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 6.5%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 10' נהנתה מהחשיפה לכלבוטק ששודרה אחריה, והתרוממה אל מעבר לרף 10 הנקודות, עם 10.4% טובים ביחס לחודשים האחרונים, מול 18.4% בלבד ל'חדשות 2'.
- 6.אבי קול 28/07/2013 16:05הגב לתגובה זוכל התוכניות של ה-TV לסוגיהן שחזורים...שדורים חוזרים בכל הערוצים...סרטי מדף...בושה וחרפה...והאזרח משלם מאות ₪ בחודש על תכוניות ברמה נמוכה...את אתם מראיינים...את עצמכם...ועוד פעם את עצמכם לא נמאס לכם!!!
- 5.שלמה 28/07/2013 15:11הגב לתגובה זואני לעולם לא מפספס
- 4.מישהו באמת צופה בדן שיעמום??? (ל"ת)הני אלחנן 28/07/2013 14:05הגב לתגובה זו
- 3.מצב נפשי 28/07/2013 11:29הגב לתגובה זוהתוכנית הזו עושה לי רע , אני ממש לא מאמין לנתוני הריטינג שמפרסמים לגביה לדעתי אין לה שום ריטינג , והם מנסים לפרסם כאילו היא מצליחה על מנת לגרום לאנשים להיסתכל בתוכנית הדבילית הזו שמצחיקה רק את אלו שיוצרים אותה , וליאור שליין הזחוח איש בזוי ודוחה
- 2.ko 28/07/2013 11:04הגב לתגובה זוזיפזפתי רק לכמה דקות, שבוע פימפמו את השטות הזאת בשביל להגיד שהמספרים שכתובים על האריזות הם ממוצעים ובחלק יש פחות סידן ממה שכתוב ... פרט ל2 טחינות שאף אחד לא שמע עליהם, שבהם יש (אולי?) חומר מפוקפק כל השאר היה קישוקש. רפי גינת בתור מנכ"ל 10 (של מי היה הרעיון המפגר?) שם את התוכנית שלו בשיבוץ הכי נוח והרג למעשה את הרווק ואקסטרים מייקאובר (2 התוכניות גם רצחו את הפורמט של עצמם, זה נכון, ועדיין)
- מבט שני 28/07/2013 12:53הגב לתגובה זואחלה תחקיר שדרג באופן אמיתי את איוכות המותגים לא לפי הצהרה אלא בפועל הלוואי כך על כל מוצר מה הוא מצהיר ומה באמת היצרן מנפק היום אני יודע מה לחפש בסופר ובמה לא לגעת!
- 1.אורי 28/07/2013 09:43הגב לתגובה זוגם השבעה אחוז ממוצע של חדשות 10 זה רק בגלל הרחמים של רשת קשת שיוצאים לברייק שלישי בחדשות ואז רק החדשות עולים מחמש שש לממוצע העלוב שלהם

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
