כאן בונים בכיף: ערוץ 10 מקים מחדש את מחלקת הניו מדיה - בראשות דני רייכר
ערוץ 10 בונה מחדש את מחלקת הניו מדיה שלו, שנתיים וחצי לאחר שהיא נסגרה עם
בראש המחלקה יעמוד דני רייכר, שיהיה אחראי על כל פעילויות הדיגיטל והניו מדיה החוץ מסכיות של ערוץ 10 ו'חדשות 10'. רייכר ישמש גם כחבר הנהלת אתר נענע10 ויהיה אחראי על הממשק שבין ערוץ 10, 'חדשות 10' ונענע 10, על פעילות התוכן של ערוץ 10 בסלולר והמובייל שפעלה תחת מחלקת הסלולר שהוקמה בזמנו עם סגירת מחלקת הניו מדיה, ועד כה כמיליון איש הורידו את האפליקציה שהיא בנתה לערוץ 10.
כמו כן הוא יהיה אחראי על פעילות הערוץ ברשתות החברתיות, ויוביל את שיתופי הפעולה עם חברות חיצוניות ופלטפורמות טכנולוגיות נוספות בהן יוכל הערוץ להפיץ את תכניו.
מאידך, דובר הערוץ וסמנכ"ל התקשורת, דודו ועקנין, ימשיך לנהל את השיווק בניו מדיה של ערוץ 10 וגם של אתר נענע10.
רייכר (40) התמחה בשנים האחרונות בעולם הניו מדיה ובשנתיים האחרונות שימש כמנהל פרויקטים מיוחדים וממלא מקום מפיק ראשי ב-mako שם היה אחראי בין היתר גם על תכנון ובניית mako TV, משלב האפיון והקונספט, דרך העיצוב, רכש התכנים, הטכנולוגיה ובניית המודל המסחרי והובלת הפרויקט לביצוע.
- עדי סופר תאני - קבלי טיפים מהתעשייה: "עזרי למפרסמים הקטנים, ו... תהיי גוגל"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
טרם הצטרפותו ל-mako, פעל רייכר כמפיק עצמאי וכעורך ראשי בחברת הסטארט אפ beamups, פלטפורמה אינטרנטית לסחר בינ"ל בקטעי ארכיון ואייטמים חדשותיים, שימש כמפיק וכבמאי בהפקות טלוויזיה שונות בארה"ב ובישראל, בין השאר שימש כ-5 שנים כמפיק מהדורות חדשות מקומיות (חדשות HOT) ב-JCS וכן הפיק מהדורת חדשות מקומית עבור רשת RNN בניו יורק.
- 9.דני מקצוען, מוכשר ובעל מעוף. מאברוק. (ל"ת)אסף 07/07/2013 22:29הגב לתגובה זו
- 8.ליהוק מדהים !!! (ל"ת)אמיר 07/07/2013 22:27הגב לתגובה זו
- 7.סוף סוף מישהו ראוי במקום הראוי ! (ל"ת)נטע 07/07/2013 22:26הגב לתגובה זו
- 6.מינויי ראויי למקצוען בתחום . (ל"ת)ס. 07/07/2013 21:47הגב לתגובה זו
- 5.הגיע הזמן לאחד את האתר עם הערוץ לחלוטין, לא? (ל"ת)יריב מהאתר 07/07/2013 20:22הגב לתגובה זו
- לא תודה יריב, תישאר עם מיכל (ל"ת)מהערוץ 10/07/2013 16:25הגב לתגובה זו
- 4.אורי א 07/07/2013 17:40הגב לתגובה זורווח נקי של הערוץ. שיהיה בהצלחה
- 3.דנה 07/07/2013 16:27הגב לתגובה זובחירה נכונה ומעולה !!!
- 2.יוסי 07/07/2013 15:06הגב לתגובה זודני בחור חרוץ, נעים הליכות עושה את עבודתו עם כל הלב והנשמה אדם שכיף לעבוד במחיצתו ערוץ 10- זכיתם
- 1.גדעון אבא 07/07/2013 13:33הגב לתגובה זוהייתה פעם תכנית צרכנות בשנות השמונים. הגשתי שם פינה שנונה. ולתכנית היה מגיש, והוא נהיה ביג שוט בערוץ 10. ואז גיליתי ששוב הבן צריך סיוע, כמו תמיד, אז עשיתי טלפון והופ סידרתי לג'וניור עבודה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
