DELETE
צילום: בוצ'צ'ו
פרסום ראשון

עודד מנשה אינטרנשיונל: כ-30 גופי שידור רכשו אופציות לשעשועון SMART FACE

גופי שידור והפקה רכשו אופציות לשעשועון במהלך פסטיבל מיפ שמתקיים השבוע בקאן. הסיבה להצלחה: עלויות הפקה נמוכות ופרק זמן קצר להפקה
אלכסנדר כץ | (1)

הפורמט הישראלי SMART FACE נוחל הצלחה בפסטיבל הטלוויזיה מיפ בקאן. לאייס נודע כי גופי שידור ובתי הפקה מיותר מ-30 מדינות, רכשו בימים האחרונים אופציות לשידור הפורמט אותו יצר עודד מנשה.

SMART FACE עלה לאוויר לפני יותר מחודשיים בערוץ CANAL CUATRO הספרדי תחת השםLO SABE NO LO SABE. הוא משודר מדי יום בשעה 21:30, וזוכה ל-7.5%, נתון כפול מזה שהשיגה רצועת השידור בערוץ זה בתקופה שלפני שידור התכנית.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

את הפורמט יצר כאמור מנשה, והוא מופץ על ידי דורי מדיה, בין היתר במיפ הנוכחי. בזכות ההצלחה בספרד, ועלייתו של השעשועון לשידור גם בערוץ 'אמריקה' בארגנטינה, התעניינו גופים רבים בשידור, ועד כה נמכרו יותר מ-30 אופציות להפקה, במדינות כמו בלגיה, יפן, הודו, תאילנד, ודרום קוריאה, בסכום של כ-5,000-10,000 דולר לאופציה, על פי הערכות של גורם בענף.

הסיבה להצלחה יחסית זו, היא העלויות הנמוכות של הפקת שעשועון כזה, וזמן ההפקה הקצר יחסי. בשוק פרסום בעייתי, גם בעולם וגם בישראל, מדובר ביתרון של כסף וזמן.

נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, אישר היום את הפרטים לאייס, ואמר כי השעשועון הוא "הצלחה מוכחת בזכות זה שהוא כבר משודר בהצלחה בכמה דמדינות. זה פורמט לא יקר ולא מורכב להפקה, שמתאים לשווקים של היום".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איתי 10/10/2012 22:31
    הגב לתגובה זו
    מברוק עודד!!!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.