DELETE
צילום: בוצ'צ'ו
פרסום ראשון

עודד מנשה אינטרנשיונל: כ-30 גופי שידור רכשו אופציות לשעשועון SMART FACE

גופי שידור והפקה רכשו אופציות לשעשועון במהלך פסטיבל מיפ שמתקיים השבוע בקאן. הסיבה להצלחה: עלויות הפקה נמוכות ופרק זמן קצר להפקה
אלכסנדר כץ | (1)

הפורמט הישראלי SMART FACE נוחל הצלחה בפסטיבל הטלוויזיה מיפ בקאן. לאייס נודע כי גופי שידור ובתי הפקה מיותר מ-30 מדינות, רכשו בימים האחרונים אופציות לשידור הפורמט אותו יצר עודד מנשה.

SMART FACE עלה לאוויר לפני יותר מחודשיים בערוץ CANAL CUATRO הספרדי תחת השםLO SABE NO LO SABE. הוא משודר מדי יום בשעה 21:30, וזוכה ל-7.5%, נתון כפול מזה שהשיגה רצועת השידור בערוץ זה בתקופה שלפני שידור התכנית.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

את הפורמט יצר כאמור מנשה, והוא מופץ על ידי דורי מדיה, בין היתר במיפ הנוכחי. בזכות ההצלחה בספרד, ועלייתו של השעשועון לשידור גם בערוץ 'אמריקה' בארגנטינה, התעניינו גופים רבים בשידור, ועד כה נמכרו יותר מ-30 אופציות להפקה, במדינות כמו בלגיה, יפן, הודו, תאילנד, ודרום קוריאה, בסכום של כ-5,000-10,000 דולר לאופציה, על פי הערכות של גורם בענף.

הסיבה להצלחה יחסית זו, היא העלויות הנמוכות של הפקת שעשועון כזה, וזמן ההפקה הקצר יחסי. בשוק פרסום בעייתי, גם בעולם וגם בישראל, מדובר ביתרון של כסף וזמן.

נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, אישר היום את הפרטים לאייס, ואמר כי השעשועון הוא "הצלחה מוכחת בזכות זה שהוא כבר משודר בהצלחה בכמה דמדינות. זה פורמט לא יקר ולא מורכב להפקה, שמתאים לשווקים של היום".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איתי 10/10/2012 22:31
    הגב לתגובה זו
    מברוק עודד!!!