ירון אלעד אלרון
צילום: שי יחזקאל

לעצור פישינג: איירונסקיילס גייסה 64 מיליון דולר בסבב C

מה יהיה גודל השוק של אבטחת דוא"ל? על פי קרן הצמיחה PSG מדובר בשוק של 9.4 מיליארד דולר, עד שנת 2027
נתנאל אריאל |
נושאים בכתבה אלרון

איירונסקיילס (IRONSCALES) חברת פורטפוליו של אלרון 1.7% Elron Ventures() הנשלטת על ידי דיסקונט השקעות 0.45% (60.08%)  מגייסת 64 מיליון דולר בסבב C בהובלת קרן הצמיחה PSG.

איירונסקיילס היא ספקית של פתרונות אבטחת דוא"ל שפתחה פלטפורמה לאיתור וחסימת מתקפות פישינג באופן אוטומטי המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית.

>>> המומחים של ביזפורטל ילמדו אותך השקעות בשוק ההון (ללא עלות) - להרשמה לקורס

פלטפורמת אבטחת הדואר האלקטרוני מבוססת הענן וה-AI של IRONSCALES לומדת לזהות ולתקן איומים מתקדמים באופן רציף, כגון איומי פישינג על  תיבות  דואר עסקיות, השתלטות על חשבונות תיבות הדואר של חברות ומונעת תקיפות סייבר. הפלטפורמה משפרת בזמן אמת את ההתרעות על מתקפת פישיניג ומפחיתה את זמן הזיהוי של הדואר החשוד לרמת השניות. כדי להשלים את יכולות זיהוי איום הפישינג והתגובה שלה לאירועים, הפלטפורמה של IRONSCALES וכוללת גם מודול הדמיית פישינג  והדרכה לחינוך עובדים ולחיזוק החוסן נגד איומי סייבר.

על פי החברה, IRONSCALES, שנוסדה בשנת 2014, משרתת למעלה מ-5,000 ארגונים ברחבי העולם. על פי החברה, מרבית ההשקעה מיועדת למטרת האצת הצמיחה ופעילות החברה באמצעות המשך חדשנות ופיתוח הטכנולוגיה.

בסיבוב השתתפו גם המשקיעים האמריקאיים הקיימים של החברה,  K1 ו-Jump Capital. אלרון ונצר'ס היא המשקיע הראשון ב-IRONSCALES, והיא הובילה את סבב ההשקעה הראשון של החברה, כאשר רפאל, שותפתה של אלרון, שימשה כ- design partner וכ-early adopter עבור IRONSCALES בתחילת דרכה.

"אימוץ מערכת הגנת פישיניג הנותנת מענה בזמן אמת נהפכת להיות מרכיב קריטי לארגונים, ככל שנסיונות הפישינג נהיים מתוחכמים יותר. הפתרון המקיף ש- IRONSCALES מספקת, המבוסס על למידת מכונה וחדשנות מותאם להגן ביעילות על סביבות דיגיטליות", אמר אייל בנישתי, מייסד ומנכ"ל IRONSCALES. "אנו שואפים להמשיך לספק פתרונות אבטחה חדשניים, המשפרים בצורה משמעותית את החוסן ההגנתי של בסיס הלקוחות שלנו".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
DOTI (עומר הכהן)DOTI (עומר הכהן)

כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי

פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים

רן קידר |
נושאים בכתבה אקזיט

סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.

הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.

שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי

לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.

הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.

דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".


DOTI (עומר הכהן)DOTI (עומר הכהן)

כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי

פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים

רן קידר |
נושאים בכתבה אקזיט

סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.

הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.

שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי

לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.

הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.

דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".