שמועות ברשת: אפל עשויה לחשוף 3 מכשירי iPhone חדשים עוד השנה

לפי הפרסומים השונים, אחד המכשירים יהיה האייפון 5S עם מסך זהה לזה שקיים בדגם הנוכחי ומכשיר נוסף בעל מסך של 4.8 אינטש
דניאל פליישר | (2)

שמועות חדשות מסוכנויות הידיעות באסיה מציגות שינוי באסטרטגיית הפעולה של יצרנית הסמארטפונים הגדולה אפל (סימול: AAPL), שכנראה מתכננת להוציא לא פחות מ-3 מכשירים חדשים עוד השנה בניסיון להתמודד עם המכשירים החדשים של המתחרות ובעיקר סמסונג.

לפי הקומרשיאל טיימס בטוויאן, והפירסום העוקב שלו בצ'יינה טיימס, אפל עומדת להשיק שני מכשירים חדשים, אייפון 5S עם המסך הנוכחי של 4 אינטש ומכשיר חדש לגמרי בעל מסך של 4.8 איטנש שיקרא 'אייפון מת'' (iPhone Math). לפי המקורות השונים, אשר עדיין לא אושרו על ידי אפל, המכשירים החדשים צפויים להגיע בסביבות חודש יוני והם יציגו מצלמה של 8 מגה-פיקסל.

המכשיר השלישי בצפוי לצאת לאוויר העולם לפי הפירסומים השונים, יושק לקראת חג המולד ויציג מצלמה של 12 מגה-פיקסל אך פרטים נוספים עדיין לא ידועים אודותיו.

לאחר מספר דיווחים על בעיות בשרשרת האספקה של רכיבי האייפון בשל ביקושים נמוכים מהצפוי לאייפון 5, בדיווחים החדשים טוענים כי ספקי הרכיבים צפויים להגדיל את הייצור לרכיבי האייפונים החדשים לקראת חודש אפריל.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    zhpu 21/01/2013 21:51
    הגב לתגובה זו
    כאשר מוכרים מכשיר סוללרי במחיר 2 אייפדים או 2 טלויזיות או במחיר של 2 מזגנים אז ברור לגמרי שאף אחד לא זורק את המכשיר הישן ורץ לשדרג לאייפון חדש. אולי זה קורה בארהב שם המחיר 200$ אבל בישראל ובעולם הפראיירים פשוט נגמרו. אני צופה לאפל שנה קשה מאוד ב-2013 וירידה ממש מהותית במכירות.
  • 1.
    אפל לקראת דו"ח חזק עם נסיקה צפונה !! (ל"ת)
    זכרוני 21/01/2013 20:04
    הגב לתגובה זו
ג'ף בזוס אמאזון אמזון
צילום: AFP

סיפורה של חברה: אמזון חוגגת השבוע 25 שנים להיווסדה

מחנות למכירת ספרים קטנה לענקית טכנולוגיה ששווה היום קרוב לטריליון דולר. אלו הנק' המרכזיות בהיסטוריה של החברה ששינתה את כללי המשחק
עמית נעם טל |
ענקית הטכנולוגיה אמזון (סימול:AMZN) חוגגת השבוע 25 שנים להיווסדה, וזו הזדמנות מצוינת להיזכר בנקודות החשובות שמסבירות כיצד הפכה אמזון מחנות למכירת ספרים לענקית טכנולוגיה ששולטת כמעט בכל תחום, ושווה נכון להיום קרוב ל-960 מיליארד דולר.  החברה נוסדה ב-1994, והתפרסמה בתחילה בעיקר בזכות מכירות הספרים. ג'יף בזוס משמש ההקמה כיו"ר, נשיא ומנכ"ל החברה. האתר עצמו נפתח ב-1995 ופעל בתחילה בארה"ב בלבד. בהדרגה בפתח בזוס את האתר למדינות נוספות.   ב-1999 הפכה אמזון לפלטפורמת מכירות הספרים באונליין הגדולה בעולם, והיא מחליטה להיכנס לשוק נוסף: מכירות של מוזיקה ו-DVD, כאשר סל המוצרים שהציעה החברה ממשיך לגדול בהדרגה. ב-2008, אמזון הפכה להיות חברת המכירות הגדולה בעולם. ב-2018 הסתכמו המכירות שהתבצעו באתר של החברה ב-524 מיליארד דולר, או 45% מסכום כלל המכירות שבוצעו באינטרנט.  ב-2005 משיקה החברה את AMZN פריים, מועדון הלקוחות של החברה, שמציע שירות מהיר יותר, והנחות עבור מוצרים ספציפיים. נכון להיום, לחברה יש יותר מ-100 מיליון חברים במועדון זה, מועדון החברים השני בגודלו בעולם. ב-2007 משיקה החברה את הקינדל, רואה הספרים האלקטרוני ששינה את שוק הספרים בארה"ב. הרעיון של "חנות ספרים" במכשיר, שמאפשרת למשתמשים להוריד כל ספר בתוך שניות ללא תלות במיקום, היה חדשני וגרם להרבה כאב ראש עבור תעשיית המו"לות.  בתוך כך, הסיפור העיקרי של החברה בשנים האחרונות היה ההכנסות משירות הענן של החברה. הפלטפורמה הרשמית של Amazon Web Services) AWS) הושקה ביולי 2002, והתבססה בתחילה על מספר מצומצם של כלים ושירותים. ב-2004 הציע מהנדס בחברה להשתמש בתשתית המשמש לתפעול פעילות המסחר של החברה, וכך התרחבה משמעותית תחום שירותי הענן של החברה. הכנסות החברה מאז ההנפקה ב-1997 החברה הונפקה לראשונה ב-1997, ובאופן מפתיע, הרוכשים הראשונים סבלו מתשואות נמוכות במיוחד, כאשר התפוצצות בועת הדוט.קום זמן קצר לאחר מכן העיבה על הסנטימנט סביב חברות האינטרנט. המשבר הכלכלי של 2008-2009 וה"כסף הזול" שמציף את השווקים מאז, שינו את המשוואה עבור אמזון. ב-5 השנים האחרונות זינקה החברה ביותר מ-460%.