קמפיין המשביר החדש ל"מבצע ינואר הגדול"

התקציב - חצי מיליון דולר. מעניק, בין השאר, עד 70% הנחה על כל הפריטים במחלקת האופנה הכולל מותגים לנשים, לגברים ולילדים
עפרה ברון |

רשת המשביר החדש לצרכן, יוצאת השבוע במסע פרסום רחב, להשקת "מבצע ינואר הגדול", שייערך במהלך חודש ינואר.

הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגלבי", בתקציב של חצי מיליון דולר וכולל סרט טלוויזיה שישודר בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24, ג'ינגל ברדיו, מודעות צבע בעיתונות ארצית, מגאזינים ואינטרנט. כמו כן, ייערך מסע קד"מ רחב בכל נקודות המכירה ובקניונים מובילים.

אסף בן דב מנכ"ל המשביר החדש לצרכן מסר, כי במסגרת הקמפיין תחשוף רשת המשביר החדש לצרכן את "מבצע ינואר הגדול" – המעניק עד 70% הנחה על כל הפריטים במחלקת האופנה הכולל מותגים לנשים, לגברים ולילדים. כמו כן תינתן הנחה בגובה עד 60% על מוצרי הטקסטיל וכלי הבית ו- עד 50% על מגוון מותגי הטיפוח והאיפור היוקרתיים במחלקת הקוסמטיקה.

הקמפיין ייערך במהלך כל חודש ינואר 2007.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה