פורשה 959 ב - 6.5 מיל' דולר אצל סות'ביס
סות'ביס, בית המכירות הפומביות, עורך במיאמי מכירה של כמה עשרות כלי רכב נדירים. לעושר יש מחיר.
לחובבי הרכב מביניכם, שהם מתבגרי שנות ה - 80' ותחילת שנות ה - 90', לא באמת צריך להציג את הפורשה 959 האלמותית. הרכב שנבנה על מנת לשלוט במרוצי הראלי, היה החלום המוטורי של לא מעט חובבי רכב, וכנראה כיכב על פוסטרים בחדרים לצד למבורגיני קונטאש וסמנתה פוקס.
למי שאין לו מושג על מה אני מדבר, אז הפורשה 959 יוצרה בין השנים 1986 ל - 1993 בכמות של מעט מעל 300 יחידות, ונחשבה בזמנו לרכב העל המתקדם ביותר, שנבנה עבור מירוצי גרופ B עם מהירות מירבית של מעל ל 300 קמ"ש, וחוקית לחלוטין לכביש.
אגדה, חלום, הגביע הקדוש של תעשיית הרכב – You Name It.
ההקדמה הזו כאן רק כדי לעדכן אתכם שאם יש לכם שקל או שניים, אז עכשיו גם אתם יכולים לרכוש לעצמכם פורשה 959 מקורית לחלוטין מדגם ה - Sport ממנו נבנו פחות מ - 30 יחידות, עם מנוע חזק במיוחד המפיק 508 כ"ס ומהירות מירבית של 340 קמ"ש. הרכב הספציפי עם מעט מעל 6000 ק"מ, מודל 1988, כלומר נסע כ - 160 ק"מ בשנה בממוצע. הרכב נמכר במכירה פומבית בסות'ביס, בסכום שמוערך בין 5.5 מיליון דולר ל - 6.5 מיליון דולר, ולא נופתע אם הפנינה הזו תימכר בסכום גבוה משמעותית.
- עדכונים לפורד ברונקו - המחיר החל מ 380.0 אלף ש"ח
- פורד מתחילה למכור רכבי יד שנייה דרך אמזון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אבל אם הסכום הזה נראה לכם נמוך מדי, נציע לכם לבחון באותה מכירה פומבית גם את הפורד GT40 אותה מציע למכירה מוזיאון הרכב של אינדיאנפוליס. הרכב הספציפי שהוא אחד משמונה מכוניות שנבנו מהדגם הספציפי MKII, גם זכה לפודיומים במספר מירוצים בשנות ה - 60'. המחיר לרכב העל מוערך בין 8.0 מיליון דולר ל - 11.0 מיליון דולר.
גם פרארי מיוצגת היטב במכירה עם כמה דגמים, אנזו 2003 במחיר של כ - 6.0 מיליון דולר. פרארי F50 משנת 1996 במחיר דומה, פרארי F40 'עממית' משנת 1991 במחיר של כ - 3.5 מיליון דולר, פרארי 400 סופראמריקה משנת 1961 במחיר צנוע יחסי של כ - 3.0 מיליון דולר, ועוד פרארי 330 GTS משנת 1966 במחיר של כ - 1.8 מיליון דולר. על שאר רכבי הליסינג של פרארי לא נתעכב יותר.
גם מרצדס מיוצגת עם אקזמפלר מעניין עם מנוע 17.3 ליטר (אין טעות בליטרים) והספק של 150 כ"ס משנת 1908 במחיר של כ - 9.0 מיליון דולר ועוד.
- יותר גדולה, יותר חזקה - סמארט #5 החל מ 220 אלף ש"ח
- ליפמוטור B10 -קרוסאובר חשמלי משפחתי במחיר שובר שוק
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- שוק הרכב - ירידה בכמות המכירות של יבואני הרכב ומה צריך לדעת...
לחובבי הספורט המוטורי שתמיד רצו רכב פורמולה 1 בחניה הפרטית נציין כי מוצעת למכירה רכב ה F1 של בנטון משנת 1991 דגם B191 בצבעי הצהוב ירוק של בנטון ומותג הסיגריות CAMEL במחיר שבין 600,000 $ ל – 1.0 מיליון דולר.
פנינים נוספות מתוצרת BMW,דה-תומאסו, אלפא רומאו, רכב הפורמולה 1 של לוטוס משנת 1961, ואפילו לנדרובר דיפנדר מודל 1997. הרכב הזול ביותר במכירה הוא פיאג'יו וספה 400 משנת 1959 שמוערכת בכ – 25,000 דולר.
אנחנו רק מאחלים לכם בהצלחה ברכישה, ומבקשים רק סיבוב קצר כשהרכב יגיע אליכם לישראל. כל רכב שתבחרו מהמכירה.
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
סמארט #5. צילום יואב פולסיותר גדולה, יותר חזקה - סמארט #5 החל מ 220 אלף ש"ח
כלמוביל החלה בשיווק הסמארט #5 - קרוסאובר חשמלי גדול בסגמנט D, החל מ 220.0 אש"ח.
בעתיד מתוכננות גם סמארט #6 וסמארט #2
כלמוביל יבואנית דגמי סמארט לישראל החלה בשיווק הסמארט #5, הקרוסאובר הגדול ביותר של מותג סמארט.
הסמארט #5 הוא קרוסאובר בסגמנט D-SUV עם אורך כולל של 4.695 מטר ובסיס גלגלים גדול במיוחד 2.9 מטר, והוא מגדיל את היצע הדגמים של מותג היוקרה המשותף לג'ילי הסינית ולמרצדס הגרמנית.
הסמארט #5 שונה מכל דגמי סמארט עד עתה ומציג עיצוב רבוע משהו, בניגוד לעגלגלות של הסמארט #1 והסמארט #3.
המרכיב העיצובי הבולט נוסף על הצללית הייחודית המזכירה על מאוד את המרצדס GLB הוא יחידות התאורה, הן מלפנים והן מאחור. יחידות התאורה הראשיות בצידי הרכב, בשפת סמארט "CyberSparksLED" עם שני פסי לד אופקיים, וארבעה פסי לד רחבים יחסית לרוחב כל החזית. בדיוק אותו העיצוב מופיע מאחור, רק הפעם בצבע אדום. שני פסי לד אופקיים וביניהם עוד ארבעה פסי לד לרוחב כל הרכב. היציבה של הרכב זקופה והצללית גבוהה עם קורה אחורית רחבה מאוד בצבע המרכב. כדי להשלים את מימדי ה #5 נציין כי הרוחב 1.92 מטר, והגובה 1.705 מטר.
- סמארט #3 - קרוסאובר חוצה סגמנטים
- סמארט #5 - קרוסאובר גדול עם פתרונות יצירתיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
