גילת טלקום: עליה קלה בהכנסות ל-16 מיליון דולר; הצבר - 66 מיליון דולר
הרווח הנקי של החברה הסתכם בכמיליון דולר לעומת הפסד של 375 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד; הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2025 עומד על 4.5 מיליון דולר (28.3%), לעומת 2.9 מיליון דולר (19.3%) ברבעון המקביל אשתקד
גילת טלקום גילת טלקום 1.34% מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של 2025, ההכנסות של החברה הסתכמו בכ-16 מיליון דולר, עליה קלה לעומת כ-15.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם בכמיליון דולר לעומת הפסד של 375 אלף דולר. צבר החוזים של החברה גדל ועומד נכון למועד הדוח על כ-66 מיליון דולר עד לשנת 2028.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2025 עומד על 4.5 מיליון דולר (28.3%), לעומת 2.9 מיליון דולר (19.3%) ברבעון המקביל אשתקד.
פעילות ה-ISP של החברה פורצת לשוק בקצב מהיר ומנפצת את התחזיות - מציגה רווח ישיר של כ- 280,000 דולר ארה"ב ברבעון הראשון - צמיחה של למעלה מ- 800% ביחס לרבעון הקודם ומקדימה באופן משמעותי את תחזית הרווח ואת יעדי כמות הלקוחות בהסכם בזק.
הפעילות משרתת עשרות אלפי לקוחות עסקיים ופרטיים. החברה צופה שהצמיחה המתמשכת בלקוחותיה הפרטיים הישירים יחד עם הירידה בהוצאות הסיטונאיות בעקבות ההסכם עם בזק, יניבו לחברה ב- 2026 וביתר שאת בטווח הארוך, רווח משמעותי יותר מתחזיותיה המוקדמות.
חטיבת הממשלה ממשיכה בקצב גבוה במיקוד צמיחה של החברה ומציגה תוצאות איכותיות וחזקות גם ברבעון הראשון של שנת 2025 תוך הצגת הכנסות בהיקף של כ-9.2 מיליון דולר לרבעון הראשון של שנת 2025 לעומת סך של כ-6.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ- 35% בפעילות.
בזכות גיבוש אסטרטגיה חדשה, השיגה החברה התקשרויות ענק מול חברות מובילות וצבר הזמנות איתן לשנים הקרובות. במקביל, ניכרת צמיחה בתחום רכש האינטרנט הלווייני לעסקים בישראל - תוך התקשרויות עם חברות ענק במשק הישראלי.
- גילת טלקום ובזק חותמות על הסכם בכ-600 מיליון שקל בתחום הסיבים
- גילת טלקום: הרווח הנקי נפגע משערוך אג"ח להמרה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת אפריקה במיקוד רווח
- חטיבה רזה, ובמבנה הוצאות נמוך ביותר - אשר משיגה התקשרויות חדשות ואיכותיות מול לקוחות מוסדיים משמעותיים, בזכות שילוב טכנולוגיות חדשות והצעת ערך איכותית ללקוח (כדוגמת טכנולוגיית ה- Mpower).
בחודש פברואר 2025, השלימה החברה הנפקת אגרות
חוב להמרה (סדרה ד') בתמורה כוללת של כ- 45 מיליון שקל. תמורת ההנפקה תיועד לקידום תהליכי הפיתוח העסקי של החברה, המשך קידום מנועי הצמיחה ופיתוח ההכנסות של החברה לשנים הקרובות, לרבות בדרך של עסקאות אסטרטגיות סינרגטיות לפעילותה של החברה, וכן לחיזוק צרכי ההון החוזר
של החברה.
איציק בן אליעזר, מנכ"ל גילת טלקום מסר: " הרבעון הראשון של שנת ,2025 מסמן נקודת מפנה עבור קבוצת גילת טלקום – רווח משמעותי בחטיבת ה- "אינטרנט ענן ואינטגרציה". אין לי ספק שזו רק המחשה מינורית, של הפירות העצומים
שחטיבה זו יודעת ותדע לייצר בשנים הקרובות. אנו ממשיכים להעמיד לעצמנו יעדים אגרסיביים וביחד עם פעילויות הליבה שלנו וההזדמנויות בתעשיית הלווין, נמשיך לפעול לאזן בין השאיפה לרווח מחד, לצורך בהשקעה בצמיחה ובגיוון פעילותה על מנת להבטיח גם עתיד רווחי ומופחת סיכונים.
גילת טלקום של השנים האחרונות היא חברה עם רווחית עקבית ובעלת מרכיב סיכון נמוך בהרבה מבעבר. אנו מודים בעיקר ללקוחותינו על הבחירה בגילת טלקום כל פעם מחדש, לעובדי גילת הנאמנים, לחברי ההנהלה והדירקטוריון על העשייה והתוצאות".
- 1.עידן 03/06/2025 21:30הגב לתגובה זוקיבלתי את המשלוח הכולל ראוטר ושני מגדילי טווח. רק בזמן ההתקנה טרחו לעדכן שלא תומך בפיצול רשתות. מכרו לי ציוד שאינו שלטענתם יתאים אבל משום מה אין קליטה. בקיצור שילמתי 200 שח על משלוחים שכירות על מוצרים שלא השתמשתי בהם ואפס מגה בייט גלישה. חבל על בזמן שלכם.
סקוט ראסל מנכל נייס; קרדיט: נייסאין עשן בלי אש - תחזית מאכזבת לנייס, אבל יש נקודת אור
מניית נייס בקריסה - איבדה 35% מתחילת השנה, יותר מ-50% בארבע השנים האחרונות; מה יקרה כעת למניה? לא בטוח שמה שחשבתם
נייס נייס 4.61% שהיתה עד לפני שנה וחצי החברה הגדולה בת"א, איבדה 35% מתחילת השנה ו-50% בארבע השנים האחרונות. החברה מדווחת על תוצאות כספיות חלשות ברבעון השלישי של השנה, ועל תחזית מאכזבת לשנה כולה. הנהלת החברה מדברת על רווח של 12.25 דולר למניה (אמצע הטווח שבין 12.28 דולר למניה ל-12.42 דולר למניה) מתחת להערכות האנליסטים ל-12.43 דולר למניה. התחזית לא כוללת את הרכישה האחרונה בתחום ה-AI.
המשקיעים שואלים שתי שאלות חשובות - הראשונה, מה יקרה למניה? לרוב פספוס בדוחות ובעיקר בתחזית מתבטא בירידה במניה, אבל פה הירידה היתה עוד לפני הדוחות. אין עשן בלי אש - השוק הבין לאן זה הולך, ולכן בפועל, במניה הכל פתוח ותלוי בשאלה השנייה - מה תהיה התחזית לשנה הבאה ואיך ישפיע ה-AI על החברה?
חברת תוכנה צומחת במכפיל רווח נוכחי של 9 - אלו המספרים של נייס כשלשנה הבאה מדובר במכפיל רווח של 10. זה נמוך כמעט בכל קנה מידה וזה מבטא לכאורה מניה בתמחור אטרקטיבי במיוחד. אלא שזה ביטא את החששות הגדולים של השוק מאכזבה במספרים והשוק צדק, אם כי הפספוס לא גדול. אגב, לרוב השוק צודק. השוק מתמחר גם ירידה ברווחים בשנה הבאה. השוק מתמחר תרחיש רע יחסית, כשהוא חושב שה-AI הוא איום ענק על החברה.
החששות די ברורים ומוצדקים - נייס היא חברה שפועלת גם ב-CRM, וצ'אטים AI משנים לחלוטין את העסקים האלו, ועדיין לחברה יש פעילות רחבה, והיא מוטמעת עמוק במאות גופים. יהיה שינוי, מתרחשת מהפכת AI, אך קשה לדעת אם הפגיעה בנייס תהיה גדולה מהצמיחה ומיכולות ה-AI שהחברה מדברת עליהם. מעבר לכך, הסיכון אכן גדל מאוד, אבל הכל שאלה של מחיר - אז אל תהיו בטוחים שהמניה תרד. הכל פתוח כי המחיר לכאורה נמוך ומגלם תרחיש רע.
- נייס במשבר שליטה: מחלוקת על מענק למנכ"ל הפורש מציתה עימות חריף בין הדירקטוריון למוסדיים
- נייס מכה את התחזיות; מאשרת תחזית להמשך, אבל יש נקודת חולשה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההנהלה של החברה והיח"צ מספרים לנו על חצי הכוס המלאה - "אנו שמחים לדווח על רבעון שלישי חזק, הנובע מהמשך יישום האסטרטגיה שלנו, המתמקדת בבינה מלאכותית, ומהביצועים המצוינים שלנו בשוק" אמר סקוט ראסל, מנכ"ל נייס. ההכנסות הסתכמו ב-732 מיליון דולר, ברף העליון של טווח התחזית, כאשר ההכנסות מענן גדלו ב-13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-563 מיליון דולר. הצמיחה בהכנסות מענן נבעה מהמומנטום החזק של תחום חוויית הלקוח המבוססת בינה מלאכותית ותחום השירות העצמי, שהציגו גידול של 49% בהכנסות השנתיות החוזרות, וגידול של 43% בנטרול Cognigy, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. יכולות ה-AI נכללו בכל עסקת CX חדשה של מעל מיליון דולר בשנה, מה שממחיש את התרחבות אימוץ פתרונות ה-AI שלנו בקרב הארגונים הגדולים ביותר".
סקוט ראסל מנכל נייס; קרדיט: נייסאין עשן בלי אש - תחזית מאכזבת לנייס, אבל יש נקודת אור
מניית נייס בקריסה - איבדה 35% מתחילת השנה, יותר מ-50% בארבע השנים האחרונות; מה יקרה כעת למניה? לא בטוח שמה שחשבתם
נייס נייס 4.61% שהיתה עד לפני שנה וחצי החברה הגדולה בת"א, איבדה 35% מתחילת השנה ו-50% בארבע השנים האחרונות. החברה מדווחת על תוצאות כספיות חלשות ברבעון השלישי של השנה, ועל תחזית מאכזבת לשנה כולה. הנהלת החברה מדברת על רווח של 12.25 דולר למניה (אמצע הטווח שבין 12.28 דולר למניה ל-12.42 דולר למניה) מתחת להערכות האנליסטים ל-12.43 דולר למניה. התחזית לא כוללת את הרכישה האחרונה בתחום ה-AI.
המשקיעים שואלים שתי שאלות חשובות - הראשונה, מה יקרה למניה? לרוב פספוס בדוחות ובעיקר בתחזית מתבטא בירידה במניה, אבל פה הירידה היתה עוד לפני הדוחות. אין עשן בלי אש - השוק הבין לאן זה הולך, ולכן בפועל, במניה הכל פתוח ותלוי בשאלה השנייה - מה תהיה התחזית לשנה הבאה ואיך ישפיע ה-AI על החברה?
חברת תוכנה צומחת במכפיל רווח נוכחי של 9 - אלו המספרים של נייס כשלשנה הבאה מדובר במכפיל רווח של 10. זה נמוך כמעט בכל קנה מידה וזה מבטא לכאורה מניה בתמחור אטרקטיבי במיוחד. אלא שזה ביטא את החששות הגדולים של השוק מאכזבה במספרים והשוק צדק, אם כי הפספוס לא גדול. אגב, לרוב השוק צודק. השוק מתמחר גם ירידה ברווחים בשנה הבאה. השוק מתמחר תרחיש רע יחסית, כשהוא חושב שה-AI הוא איום ענק על החברה.
החששות די ברורים ומוצדקים - נייס היא חברה שפועלת גם ב-CRM, וצ'אטים AI משנים לחלוטין את העסקים האלו, ועדיין לחברה יש פעילות רחבה, והיא מוטמעת עמוק במאות גופים. יהיה שינוי, מתרחשת מהפכת AI, אך קשה לדעת אם הפגיעה בנייס תהיה גדולה מהצמיחה ומיכולות ה-AI שהחברה מדברת עליהם. מעבר לכך, הסיכון אכן גדל מאוד, אבל הכל שאלה של מחיר - אז אל תהיו בטוחים שהמניה תרד. הכל פתוח כי המחיר לכאורה נמוך ומגלם תרחיש רע.
- נייס במשבר שליטה: מחלוקת על מענק למנכ"ל הפורש מציתה עימות חריף בין הדירקטוריון למוסדיים
- נייס מכה את התחזיות; מאשרת תחזית להמשך, אבל יש נקודת חולשה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההנהלה של החברה והיח"צ מספרים לנו על חצי הכוס המלאה - "אנו שמחים לדווח על רבעון שלישי חזק, הנובע מהמשך יישום האסטרטגיה שלנו, המתמקדת בבינה מלאכותית, ומהביצועים המצוינים שלנו בשוק" אמר סקוט ראסל, מנכ"ל נייס. ההכנסות הסתכמו ב-732 מיליון דולר, ברף העליון של טווח התחזית, כאשר ההכנסות מענן גדלו ב-13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-563 מיליון דולר. הצמיחה בהכנסות מענן נבעה מהמומנטום החזק של תחום חוויית הלקוח המבוססת בינה מלאכותית ותחום השירות העצמי, שהציגו גידול של 49% בהכנסות השנתיות החוזרות, וגידול של 43% בנטרול Cognigy, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. יכולות ה-AI נכללו בכל עסקת CX חדשה של מעל מיליון דולר בשנה, מה שממחיש את התרחבות אימוץ פתרונות ה-AI שלנו בקרב הארגונים הגדולים ביותר".
