רדיו גל"צ
צילום: Bizportal

גנץ מזמז זמן בבחירת מפקד קבוע לגל"צ; עכשיו בג"צ יתערב

שמונה חודשים לאחר שגלית אלטשטיין מונתה למ"מ מפקדת גל"צ, עמותת הצלחה עתרה לבג"צ נגד שר הביטחון, הרמטכ"ל והיועמ"שית בדרישה להקמת ועדת איתור
אלכסנדר כץ |

אחרי שהצליח למרוח באומנות את סוגיית הקמת ועדת האיתור לבחירת מפקד גל"צ, הגישה היום עמותת הצלחה עתירה לבג"צ נגד שר הביטחון בני גנץ, ונגד משרד הביטחון, הרמטכ"ל אביב כוכבי, היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה ונגד מפקדת גל"צ הזמנית גלית אלטשטיין. בעתירה דורשת הצלחה להוציא צו על תנאי המורה לגנץ לנמק מדוע לא עשה כן עד כה ומדוע לא יפעל להשלמת מינוי מפקד גל"צ כמינוי קבע.

 

כמו כן, בהצלחה דורשים גם צו ביניים שיורה לשר הביטחון שלא להאריך בתקופה נוספת את מינוייה של אלטשטיין כמפקדת גל"צ, ולא למנות מישהו אחר במקומה כמינוי זמני. המטרה, על פי הצלחה, היא להוציא לפועל את הקמת ועדת האיתור, כדי שזו תבחר מפקד קבוע שייכנס לתפקידו.

 

בעתירה שהגישו עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של הצלחה, ועו"ד אפי מיכאלי, נכתב: "הימנעות מקבלת ההחלטה על הקמת ועדת איתור וקידום המינוי במשך חודשים רבים, ובעת שהתחנה מנוהלת בדי מפקדת זמנית, היא בלתי סבירה בעליל ומהווה חריגה מכללי המינהל התקין ומעוררת חשש כבד לשיקולים זרים. עמדות היועץ המשפטי לממשלה ומשיב 1 (שר הביטחון בני גנץ, א"כ) כפי שהובעה בעבר בנסיבות דומות, גם היא תומכת בהגיונות עתירה זו".

 

כזכור, בסוף אוגוסט סיים שמעון אלקבץ את כהונתו כמפקד גל"צ, במקביל להצהרות של גנץ כי יש לסגור את התחנה הצבאית. ואולם, פרוצדורת סגירת התחנה נתונה בידי המחוקק, ולכן היה צורך במינוי מחליף לאלקבץ. גנץ מינה כממלאת מקום את אלטשטיין, בעבר כראש מחלקת החדשות בגל"צ, ובהמשך ראש מערכת החדשות בכלכליסט. ואולם מינוי ממלא מקום הוא לתקופה קצובה של שלושה חודשים. בתום אותה תקופה האריך גנץ שוב את המינוי. בסוף דצמבר 2021 ובעקבות פניות הצלחה, הודיע משרד המשפטים כי ועדת איתור תמונה בתוך שבועות, אך הדבר לא בוצע עד היום.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״