סקרים או שקרים: לאיזה סקר כדאי להאמין וממי עדיף להתרחק?
על פי חוק הבחירות, לפני 72 שעות פורסמו הסקרים האחרונים בכל כלי התקשורת, המעריכים כיצד יתפלגו הלילה ההצבעות עם סגירת הקלפיות.
רגע לפני סיום ההצבעה ותחילת ספירת הקולות, זהו זמן טוב לבדוק מה ניבאו הסקרים מחמשת כלי התקשורת המובילים - החדשות 12 (N12) , רשת 13, כאן 11, ynet וישראל היום, ומי מהם הוכיח בסבב הקודם שהסקר האחרון שלו יותר מדויק.
להלן התוצאות:
הליכוד
מה אומרים הסקרים: 35 מנדטים על פי החדשות 12, כאן 11 ו-ynet. רשת 13 וישראל היום צופים למפלגה בראשות בנימין נתניהו 33 מנדטים.
כמה קיבלה בבחירות בספטמבר: 32 מנדטים.
איזה סקר פגע: חדשות 13.
כחול לבן
מה אומרים הסקרים: 34 מנדטים לפי כאן 11 ו-ynet ו-33 מנדטים מחדשות 12, רשת 13 וישראל היום.
כמה קיבלה בבחירות בספטמבר: 33 מנדטים.
איזה סקר פגע: כאן 11.
הרשימה המשותפת
מה אומרים הסקרים: 14 מנדטים לפי חדשות 12, כאן 11, ynet וישראל היום. 15 מנדטים לפי רשת 13.
כמה קיבלה בבחירות בספטמבר: 13 מנדטים.
איזה סקר פגע: אף לא אחד, בכל הסקרים הרשימה קיבלה פחות מבקלפי.
העבודה-גשר-מרצ
מה אומרים הסקרים: 9 מנדטים על פי כולם למעט סקר כאן 11 שצופה 8 מנדטים בלבד.
כמה קיבלה בבחירות בספטמבר: 6 לעבודה-גשר, 5 למחנה הדמוקרטי.
איזה סקר פגע: ישראל היום צדק במנדטים של העבודה-גשר, רשת 13 וכאן 11 צדקו בנתוני המחנה הדמוקרטי.
ימינה
מה אומרים הסקרים: 7 מנדטים על פי N12 וכאן 11, 8 מנדטי על פי רשת 13 ו-ynet ו-9 מנדטים על פי ישראל היום.
כמה קיבלה בבחירות בספטמבר: 7 מנדטים.
איזה סקר פגע: ישראל היום.
ש"ס
מה אומרים הסקרים: כולם צופים כי המפלגה בראשות אריה דרעי תקבל 8 מנדטים, ו-ynet מגדיל ל-9.
כמה קיבלה בבחירות בספטמבר: 9 מנדטים.
איזה סקר פגע: אף לא אחד.
ישראל ביתנו
מה אומרים הסקרים: 6 מנדטים על פי N12, כאן 11 ו-ynet, 7 מנדטים על פי רשת 13 וישראל היום.
כמה קיבלה בבחירות בספטמבר: 8 מנדטים.
איזה סקר פגע: חדשות 12.
יהדות התורה
מה אומרים הסקרים: 8 מנדטים על פי N12, ynet וכאן 11, 7 מנדטים על פי רשת 13 וישראל היום.
כמה קיבלה בבחירות בספטמבר: 7 מנדטים.
איזה סקר פגע: חדשות 13, ישראל היום, מעריב ו-FM103.
עוצמה יהודית
מה אומרים הסקרים: 0 מנדטים על פי N12, ynet וישראל היום, 1.6 לפי כאן 11 ו-1.8 לפי רשת 13.
כמה קיבלה בבחירות בספטמבר: 0.
איזה סקר פגע: מעריב ו-FM103.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
