יובל המבולבל מככב בטיק טוק - עם עוד 16 אלף משפיענים
מערכת ישראלית שפותחה על ידי חברת המשפיענים IMAI מבית לידרס, סרקה את כל משתמשי טיק-טוק בישראל, וגילתה מעל 16 אלף משפיענים אשר להם יותר מ-5,000 עוקבים.
אפליקציית הווידאו הסינית TikTok, שזכתה ליותר ממיליארד הורדות, הפכה לאחת מפלטפורמות הסושיאל מדיה הפופולריות ביותר בקרב בני נוער ודור ה-Z, ולפי כמות המשפיענים שאותרו - לא פסחה גם על הנוער בישראל.
המערכת מאפשרת ניתוח עוקבים של המשפיען לפי שפה, תחומי עניין, מגדר, גיל, Lookalike, ביוגרפיה, כמות עוקבים, כמות עוקבים מזויפים וחפיפה בין עוקבים. "משפיען מוגדר על בסיס יכולת ההשפעה שלו, קרי כמות העוקבים. מבחינת התעשייה העולמית, מישהו שיש לו מעל 5,000 יש לו כוח השפעה ניכר" מסביר ערן ניזרי, מנכ"ל ומייסד לידרס.
"מדובר ברשת החברתית הכי פורצת דרך בימים אלה, יש המון משפיענים בישראל עם כוח עצום. השימוש בטכנולוגיה הזו מאפשר לקבל החלטות על בסיס דאטה ולייצר קמפיינים שמובילים למכר רב. אחרי שלידרס הייתה הלקוח היחידי של הטכנולוגיה, כעת נבחנים שיתופי פעולה מול משרדי פרסום ויח״צ, לפיתוחים עסקיים נוספים", מוסיף יונתן עראמי, שותף בחברה.
כך למשל, למערכת ישנה אפשרות לנטר חצי שנה מראש את מגמת הפופולריות של משפיען בקרב עוקביו, לפלח את קהל העוקבים של כל משפיען ובמידת הצורך ליידע את המפרסם אם קיימת חפיפה בין עוקביו של משפיען מסוים למשנהו. המחירון של כל משפיען נקבע על בסיס כמות האינטראקציות והצפיות שלו בקרב עוקביו, כשעלות ממוצעת לאינטראקציה עומדת על 0.8 שקל.
לפי המערכת, אלה חמשת הסלבס הישראלים המשפיעים ביותר בטיקטוק:
אנה זק - הכוכבת הישראלית המשמשת בין היתר גם כפרזנטורית של עדיקה, חלק מנבחרת הכוכבים של סמסונג, ומככבת בפרסומת הטלוויזיה של ויסצוקי מחזיקה בכמות עוקבים של 4.7 מיליון זק מקבלת בממוצע 108 אלף לייקים לכל פוסט ומעל ל-687 אלף צפיות לכל סרטון. 81% מקהל העוקבים שלה הן נשים 19% גברים, ורק 11% מכלל עוקביה הם מישראל. טווח הגילאים של עוקביה נע בין 13 ל-24. בין עוקביה האדוקים נמנית @kristenhancher האמריקאית עם מעל 23 מיליון עוקבים בטיקטוק.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
יובל שם טוב (יובל המבולבל) - השנה המאתגרת שעברה על כוכב הילדים המצליח, במהלכה הורשע ב-6 מקרי החזקת סמים, לא ניכרת על כמות העוקבים שלו בטיק טוק. לשם טוב 1.1 מיליון עוקבים, הוא מקבל כ-137 אלף לייקים ואלפיים תגובות בממוצע לסרטונים שלו. 54% מעוקביו הן נשים, 46% גברים, ורק 12% מעוקביו הם מישראל. הנתון המפתיע הוא ש-60% מהעוקבים הם בגילאי 18-24, שכן בפלטפורמה מצליח שם טוב להרחיב את תכניו לקהל מבוגרים יותר. הפוסט הפופולרי ביותר שלו זכה ל-1.6 מיליון לייקים:
אלין כהן – אשת העסקים הצעירה והמצליחה ואימפריית הביוטי של הנוער בישראל מתהדרת ב-765 אלף עוקבים, מקבלת בממוצע כ-10,000 לייקים ו-713 תגובות לסרטונים שלה. 81% מקהל עוקביה הן נשים, 19% הם גברים, 49% מעוקביה הם מהארץ ורובם בגילאי 13-17. אלין משפיעה על כוכב הודי בשם manjullll@ ולו 13 מיליון עוקבים.
קים אור אזולאי - אושיית האופנה, כוכבת רשת, ושחקנית בסדרות לילדים. למרות גילה הצעיר (17) היא בעלת ליין כובעים לוהט ופרזנטורית של המותג הקוסמטיקה MAC. לאזולאי 392 אלף עוקבים, מקבלת כ-17 אלף לייקים ו-106 אלף צפיות בממוצע לסרטונים שלה. 82% מקהל העוקבים שלה הן נשים, 18% גברים. בטופ פוסטים של אזולאי, עם 38 אלף לייקים, סרטון שלה יחד עם רותם כהן בו היא מלמדת אותו לייצר סרטון טיק טוק:
סטפן לגר - זמר ורקדן היפ-הופ ישראלי והכוכב החם של השנים האחרונות. לגר אחראי ללהיטים כמו "קומסי קומסה", ו"יאסו" יחד עם עדן בן זקן, סטטיק ובן אל ועוד, והשתתף באחת הפרסומות המדוברות של השנים האחרונות, הפרסומת ל-yes לצד חוה אלברשטיין. ללגר 263 אלף עוקבים, מקבל כ-10,000 לייקים ו-77 תגובות בממוצע לסרטונים שלו. 85% מקהל העוקבים שלו הן נשים, 15% גברים. ולו 86% עוקבים מישראל. הסרטון הבולט שלו מציג את "הליכת הקינגה":
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
