טרנדים חדשים בעיצוב מטבחים

תוכן בחסות |

חולמים על מטבח פרקטי אך גם מעוצב? שנת 2019 הביאה לנו ללא ספק כמה טרנדים אשר יהפכו כל מטבח לשימושי הרבה יותר ופרקטי, החל מרמת הלכלוך ועד לרמת ההתאמה של המטבח לשאר חלקי הבית.

 

צבעים נועזים וכהים – איך לא חשבנו על זה קודם?

למרות שהצבעים הכהים הינם הפרקטיים ביותר בכל הנוגע ללכלוך והאמת שגם לסדר, עדיין הטרנדים עד לא מזמן נגעו בעיקר לשימוש בצבעים בהירים למיניהם. אולם, למזלנו הרב ניתן למצוא כיום מגוון רחב של עיצובים מודרניים או אפילו כפריים, שמגיעים בגווני החום, השחור או האפור. בייחוד, שווה לשים לב לשילובים המעניינים, הכוללים שיש שחור או אפור, בשילוב עם ארונות מטבח בהירים יותר. כמו כן, חשוב לציין שסגנון משטחי העבודה והשיש לא דומים לדוגמאות הכהות שהכרנו מסגנונות הרטרו, וכיום הן אלגנטיות יותר ואחידות. בכלל, נראה כי עיצוב מטבחים בימינו הופך לפרקטי הרבה יותר ממה שהיה בעבר.

 

מטבח פתוח ההולם את עיצוב הדירות הישראלי

כבר מזה כמה עשרות שנים שהאדריכלות הישראלית נוטה לבניית דירות בהן המטבח הינו בסגנון פתוח, כלומר לא קיימת הפרדה בין המטבח לסלון, או לפינת האוכל, מה שמאוד מקובל במדינות אחרות. עד כה, ישראלים רבים שגרו בדירות שכאלה התקשו בעיצוב המטבח באופן אשר יתאים לעיצוב שאר הבית, אולם בשנת 2019 ואולי מעט קודם, נכנס טרנד עיצוב מטבחים פתוחים אשר כולל הענקת מראה כמה שיותר רחב ופונה למרכז הבית. עבור אלו שעד כה התקשו לממש טרנדים שונים בעולם העיצוב, מדובר בבשורה משמחת, אולם יש לציין שגם עבור אלה שמעוניינים בהפרדה ויזואלית בין המטבח לשאר חלקי הבית, ישנם לא מעט פתרונות אסתטיים ואופנתיים במיוחד: שימוש ברהיטים, מחיצות דקורטיביות וכד' אשר ישמשו כחוצצים בין המטבח לשאר החלקים. כמובן שגם ספרייה מרכזית ומעוצבת עבור הבית תתקבל בברכה, ולצד זאת, גם אי למטבח, עליו נרחיב מיד.

 

אי רב שימושי: טרנד שלא יוצא מהאופנה

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.