איציק בנבנישתי פרטנר
צילום: משה שי

רבעון מוצלח לפרטנר TV: הגיעה ל-170 אלף מנויים

עפ"י דוחות פרטנר, בסוף הרבעון השני רשמה החברה 160 אלף מנויים, ומאז צירפה עוד 10K מנויים. בסה"כ לחברות הרב-ערוציות על גבי אינטרנט כבר כ-400 אלף מנויים
אלכסנדר כץ |

לשירות הטלוויזיה של פרטנר יש כבר 170 אלף מנויים, נכון להיום – כך מדווחת החברה, שפרסמה הבוקר (יום ג') את הדוח לרבעון השני של 2019. על פי הדוח, בסוף הרבעון השני של השנה היו לפרטנר TV כ-160 אלף מנויים, גידול של 19 אלף מנויים ב-3 חודשים, ובסך הכל 77 אלף מנויים שנוספו לחברה בתוך שנה. ב-8 השבועות מאז סיום הרבעון, נוספו כאמור לחברה עוד עשרת אלפים מנויים.

 

על פי הדוחות, פרטנר דיווחה על ירידה של 2% בהכנסות הרבעון השני ועל רווח נקי של כ-3 מיליון שקל - גבוה ב-50% ביחס לרבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-214 מיליון שקל ברבעון, גידול של כ-24.4% ביחס לרבעון המקביל. אמנם עיקר השיפור ב-EBITDA המתואם מיוחס להשפעות תקן החשבונאות החדש, אולם גם בנטרול השפעה זו נרשם שיפור של כ-4 מיליון שקל.

 

הכנסות פרטנר הסתכמו בכ-781 מיליון שקל לעומת 797 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-2%. בבחינת מגזרי הפעילות: ההכנסות משירותים צמחו ב-4% ביחס לרבעון המקביל, ההכנסות משירותים במגזר הסלולרי נותרו ללא שינוי מהותי, ההכנסות משירותים במגזר הקווי צמחו ב-10% וההכנסות מציוד ירדו ב-21%.

 

מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי מסר כי "אל מול חוסר יציבות וירידות ערך של המתחרות בשוק התקשורת, פרטנר מציגה מובילות עסקית ואיתנות פיננסית. פרטנר ערוכה טוב יותר ממתחרותיה להתמודד עם האתגרים המורכבים בשוק התקשורת הישראלי שסובל מכשלי שוק מתמשכים. החברה ממשיכה להציג מגמות חיוביות במדדים העיקריים, מאזן חזק ומצוינות תפעולית, בזמן שמתחרותיה מתמודדות עם ירידות ערך וחוסר יציבות".

 

מגזר ה-OTT (שידור באמצעות אינטרנט) ממשיך לצמוח בקצב מהיר: לפני כשבועיים פורסמו דוחות סלקום, שלצד הפסדיה בסך 35 מיליון שקלים, סלקום TV ממשיכה אף היא לצמוח ומספר מנויה עמד בסוף הרבעון השני של השנה על 239 אלף. בסך הכל 2 החברות הללו רשמו צמיחה של 31 אלף בתי אב ב-3 חודשים, ומנויים אליהם יחדיו כ-400 אלף משפחות, נכון לסוף חודש יוני, לצד איבוד לקוחות אצל החברות הוותיקות HOT ו-yes, שהודיעה לאחרונה כי בכוונתה להעביר את שידוריה אף הם באמצעות האינטרנט.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.