רבעון מוצלח לפרטנר TV: הגיעה ל-170 אלף מנויים
לשירות הטלוויזיה של פרטנר יש כבר 170 אלף מנויים, נכון להיום – כך מדווחת החברה, שפרסמה הבוקר (יום ג') את הדוח לרבעון השני של 2019. על פי הדוח, בסוף הרבעון השני של השנה היו לפרטנר TV כ-160 אלף מנויים, גידול של 19 אלף מנויים ב-3 חודשים, ובסך הכל 77 אלף מנויים שנוספו לחברה בתוך שנה. ב-8 השבועות מאז סיום הרבעון, נוספו כאמור לחברה עוד עשרת אלפים מנויים.
על פי הדוחות, פרטנר דיווחה על ירידה של 2% בהכנסות הרבעון השני ועל רווח נקי של כ-3 מיליון שקל - גבוה ב-50% ביחס לרבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-214 מיליון שקל ברבעון, גידול של כ-24.4% ביחס לרבעון המקביל. אמנם עיקר השיפור ב-EBITDA המתואם מיוחס להשפעות תקן החשבונאות החדש, אולם גם בנטרול השפעה זו נרשם שיפור של כ-4 מיליון שקל.
הכנסות פרטנר הסתכמו בכ-781 מיליון שקל לעומת 797 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-2%. בבחינת מגזרי הפעילות: ההכנסות משירותים צמחו ב-4% ביחס לרבעון המקביל, ההכנסות משירותים במגזר הסלולרי נותרו ללא שינוי מהותי, ההכנסות משירותים במגזר הקווי צמחו ב-10% וההכנסות מציוד ירדו ב-21%.
מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי מסר כי "אל מול חוסר יציבות וירידות ערך של המתחרות בשוק התקשורת, פרטנר מציגה מובילות עסקית ואיתנות פיננסית. פרטנר ערוכה טוב יותר ממתחרותיה להתמודד עם האתגרים המורכבים בשוק התקשורת הישראלי שסובל מכשלי שוק מתמשכים. החברה ממשיכה להציג מגמות חיוביות במדדים העיקריים, מאזן חזק ומצוינות תפעולית, בזמן שמתחרותיה מתמודדות עם ירידות ערך וחוסר יציבות".
מגזר ה-OTT (שידור באמצעות אינטרנט) ממשיך לצמוח בקצב מהיר: לפני כשבועיים פורסמו דוחות סלקום, שלצד הפסדיה בסך 35 מיליון שקלים, סלקום TV ממשיכה אף היא לצמוח ומספר מנויה עמד בסוף הרבעון השני של השנה על 239 אלף. בסך הכל 2 החברות הללו רשמו צמיחה של 31 אלף בתי אב ב-3 חודשים, ומנויים אליהם יחדיו כ-400 אלף משפחות, נכון לסוף חודש יוני, לצד איבוד לקוחות אצל החברות הוותיקות HOT ו-yes, שהודיעה לאחרונה כי בכוונתה להעביר את שידוריה אף הם באמצעות האינטרנט.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
