ידיעות תקשורת
צילום: לוגו
פרסום ראשון

עורכת רשת המקומונים של ידיעות אחרונות יעל אדמוני פורשת

אדמוני תעזוב לאחר 13 שנה בתפקיד ואת מקומה תתפוס סגניתה סיגל רגב, בתקופה סוערת מבחינת הרשת עם סכסוך העבודה בו היא מצויה, ותכנית הפיטורים המסתמנת
אלכסנדר כץ | (9)

עורכת רשת ידיעות תקשורת, יעל אדמוני, תסיים בקרוב את תפקידה - כך נודע לאייס. אדמוני תחתום לא פחות מ-13 שנה ברשת המקומונים שנחשבת לגדולה בישראל, ולדברי גורמים, החליטה על עזיבה בשל תחושת מיצוי. 

אדמוני נכנסה לתפקידה בקיץ 2006, שבוע לפני תחילתה של מלחמת לבנון השנייה. אדמוני, שהחליפה בתפקיד את ניר חפץ, צמחה ברשת המקומונים של ידיעות אחרונות, והייתה כתבת ועורכת בידיעות ירושלים, ולאחר מכן, מ-2000 לתפקידה כסגנית וכעורכת 'המוסף לשבת' עד 2005. 

את אדמוני צפויה להחליף סיגל רגב, שהייתה בעבר עורכת ידיעות ירושלים, ובשנה האחרונה שימשה כסגניתה של אדמוני. 

רשת ידיעות תקשורת, הכוללת כמעט 30 מקומונים ברחבי הארץ ואת אתר MYNET, נמצאת מזה תקופה בסכסוך עבודה עם עובדיה, בשל רצונה של הרשת לצאת בתכנית התייעלות שכוללת פיטורי עובדים. בין היתר השביתו העובדים את העבודה, ההנהלה זימנה משטרה כדי שתפנה את יו"ר ארגון העיתונאים, ובין הצדדים נרשמת מתיחות רבה. 

את תגובתה של יעל אדמוני לא ניתן היה להשיג למרות ניסיונות חוזרים ונשנים. גם את תגובתה של סיגל רגב לא ניתן היה להשיג. מנכ"לית ידיעות תקשורת ליאת שרון אמרה לאייס: "אין תגובה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    סמי 06/05/2019 12:24
    הגב לתגובה זו
    אדמוני רוקנה את הרשת מאנשים טובים, זרמה עם כל הקיצוצים, התעייפה מאוד מכל המאבקים. זה פגע בה וביכולת לייצר עיתונים טובים ועל זה מוסיפים את מיינט הכושל שמנוהל בצורה מחפירה. סיגל רגב תקבל רשת שבורה ומרוסקת, והשאלה מה נותר לה לעשות שם אם בכלל. זה הכל, על עיתונות אין בכלל מה לדבר, זה נגמר
  • 6.
    הסוף קרב 03/05/2019 22:41
    הגב לתגובה זו
    לו טיפת הבנה ולא מתנהגת כמריונטה של ההנהלה, יסתלק משם. משאבי אנוש כולל סמנכלית, והנהלה כוחנית שמזמינים משטרה אומר דרשני. ככה נראה סוף כואב!
  • 5.
    סטודנטית 01/05/2019 19:37
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה סיגל, מאמינה בך.
  • 4.
    ידיעות הבא בתור 30/04/2019 23:25
    הגב לתגובה זו
    בקרוב קיצוצים נרחבים בידיעות
  • לא לעולם חוסן, ו הקארמה מגיבה. (ל"ת)
    היה מה שהיה 03/05/2019 22:42
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד 30/04/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
    אבידה גדולה. אישה מדהימה ומעלה
  • דני 01/05/2019 08:55
    הגב לתגובה זו
    זו הבשורה המשמחת של העשור, שלא לומר של המאה
  • 2.
    כתב לשעבר. 30/04/2019 13:34
    הגב לתגובה זו
    הבחורה המוכשרת ביותר ברשת ידיעות תקשורת. חולה עליה.
  • 1.
    לסבור את ידיעות 30/04/2019 00:33
    הגב לתגובה זו
    עיתון של האתמול
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.