ידיעות תקשורת
צילום: לוגו
פרסום ראשון

עורכת רשת המקומונים של ידיעות אחרונות יעל אדמוני פורשת

אדמוני תעזוב לאחר 13 שנה בתפקיד ואת מקומה תתפוס סגניתה סיגל רגב, בתקופה סוערת מבחינת הרשת עם סכסוך העבודה בו היא מצויה, ותכנית הפיטורים המסתמנת
אלכסנדר כץ | (9)

עורכת רשת ידיעות תקשורת, יעל אדמוני, תסיים בקרוב את תפקידה - כך נודע לאייס. אדמוני תחתום לא פחות מ-13 שנה ברשת המקומונים שנחשבת לגדולה בישראל, ולדברי גורמים, החליטה על עזיבה בשל תחושת מיצוי. 

אדמוני נכנסה לתפקידה בקיץ 2006, שבוע לפני תחילתה של מלחמת לבנון השנייה. אדמוני, שהחליפה בתפקיד את ניר חפץ, צמחה ברשת המקומונים של ידיעות אחרונות, והייתה כתבת ועורכת בידיעות ירושלים, ולאחר מכן, מ-2000 לתפקידה כסגנית וכעורכת 'המוסף לשבת' עד 2005. 

את אדמוני צפויה להחליף סיגל רגב, שהייתה בעבר עורכת ידיעות ירושלים, ובשנה האחרונה שימשה כסגניתה של אדמוני. 

רשת ידיעות תקשורת, הכוללת כמעט 30 מקומונים ברחבי הארץ ואת אתר MYNET, נמצאת מזה תקופה בסכסוך עבודה עם עובדיה, בשל רצונה של הרשת לצאת בתכנית התייעלות שכוללת פיטורי עובדים. בין היתר השביתו העובדים את העבודה, ההנהלה זימנה משטרה כדי שתפנה את יו"ר ארגון העיתונאים, ובין הצדדים נרשמת מתיחות רבה. 

את תגובתה של יעל אדמוני לא ניתן היה להשיג למרות ניסיונות חוזרים ונשנים. גם את תגובתה של סיגל רגב לא ניתן היה להשיג. מנכ"לית ידיעות תקשורת ליאת שרון אמרה לאייס: "אין תגובה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    סמי 06/05/2019 12:24
    הגב לתגובה זו
    אדמוני רוקנה את הרשת מאנשים טובים, זרמה עם כל הקיצוצים, התעייפה מאוד מכל המאבקים. זה פגע בה וביכולת לייצר עיתונים טובים ועל זה מוסיפים את מיינט הכושל שמנוהל בצורה מחפירה. סיגל רגב תקבל רשת שבורה ומרוסקת, והשאלה מה נותר לה לעשות שם אם בכלל. זה הכל, על עיתונות אין בכלל מה לדבר, זה נגמר
  • 6.
    הסוף קרב 03/05/2019 22:41
    הגב לתגובה זו
    לו טיפת הבנה ולא מתנהגת כמריונטה של ההנהלה, יסתלק משם. משאבי אנוש כולל סמנכלית, והנהלה כוחנית שמזמינים משטרה אומר דרשני. ככה נראה סוף כואב!
  • 5.
    סטודנטית 01/05/2019 19:37
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה סיגל, מאמינה בך.
  • 4.
    ידיעות הבא בתור 30/04/2019 23:25
    הגב לתגובה זו
    בקרוב קיצוצים נרחבים בידיעות
  • לא לעולם חוסן, ו הקארמה מגיבה. (ל"ת)
    היה מה שהיה 03/05/2019 22:42
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד 30/04/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
    אבידה גדולה. אישה מדהימה ומעלה
  • דני 01/05/2019 08:55
    הגב לתגובה זו
    זו הבשורה המשמחת של העשור, שלא לומר של המאה
  • 2.
    כתב לשעבר. 30/04/2019 13:34
    הגב לתגובה זו
    הבחורה המוכשרת ביותר ברשת ידיעות תקשורת. חולה עליה.
  • 1.
    לסבור את ידיעות 30/04/2019 00:33
    הגב לתגובה זו
    עיתון של האתמול
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״