ידיעות תקשורת
צילום: לוגו
פרסום ראשון

עורכת רשת המקומונים של ידיעות אחרונות יעל אדמוני פורשת

אדמוני תעזוב לאחר 13 שנה בתפקיד ואת מקומה תתפוס סגניתה סיגל רגב, בתקופה סוערת מבחינת הרשת עם סכסוך העבודה בו היא מצויה, ותכנית הפיטורים המסתמנת
אלכסנדר כץ | (9)

עורכת רשת ידיעות תקשורת, יעל אדמוני, תסיים בקרוב את תפקידה - כך נודע לאייס. אדמוני תחתום לא פחות מ-13 שנה ברשת המקומונים שנחשבת לגדולה בישראל, ולדברי גורמים, החליטה על עזיבה בשל תחושת מיצוי. 

אדמוני נכנסה לתפקידה בקיץ 2006, שבוע לפני תחילתה של מלחמת לבנון השנייה. אדמוני, שהחליפה בתפקיד את ניר חפץ, צמחה ברשת המקומונים של ידיעות אחרונות, והייתה כתבת ועורכת בידיעות ירושלים, ולאחר מכן, מ-2000 לתפקידה כסגנית וכעורכת 'המוסף לשבת' עד 2005. 

את אדמוני צפויה להחליף סיגל רגב, שהייתה בעבר עורכת ידיעות ירושלים, ובשנה האחרונה שימשה כסגניתה של אדמוני. 

רשת ידיעות תקשורת, הכוללת כמעט 30 מקומונים ברחבי הארץ ואת אתר MYNET, נמצאת מזה תקופה בסכסוך עבודה עם עובדיה, בשל רצונה של הרשת לצאת בתכנית התייעלות שכוללת פיטורי עובדים. בין היתר השביתו העובדים את העבודה, ההנהלה זימנה משטרה כדי שתפנה את יו"ר ארגון העיתונאים, ובין הצדדים נרשמת מתיחות רבה. 

את תגובתה של יעל אדמוני לא ניתן היה להשיג למרות ניסיונות חוזרים ונשנים. גם את תגובתה של סיגל רגב לא ניתן היה להשיג. מנכ"לית ידיעות תקשורת ליאת שרון אמרה לאייס: "אין תגובה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    סמי 06/05/2019 12:24
    הגב לתגובה זו
    אדמוני רוקנה את הרשת מאנשים טובים, זרמה עם כל הקיצוצים, התעייפה מאוד מכל המאבקים. זה פגע בה וביכולת לייצר עיתונים טובים ועל זה מוסיפים את מיינט הכושל שמנוהל בצורה מחפירה. סיגל רגב תקבל רשת שבורה ומרוסקת, והשאלה מה נותר לה לעשות שם אם בכלל. זה הכל, על עיתונות אין בכלל מה לדבר, זה נגמר
  • 6.
    הסוף קרב 03/05/2019 22:41
    הגב לתגובה זו
    לו טיפת הבנה ולא מתנהגת כמריונטה של ההנהלה, יסתלק משם. משאבי אנוש כולל סמנכלית, והנהלה כוחנית שמזמינים משטרה אומר דרשני. ככה נראה סוף כואב!
  • 5.
    סטודנטית 01/05/2019 19:37
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה סיגל, מאמינה בך.
  • 4.
    ידיעות הבא בתור 30/04/2019 23:25
    הגב לתגובה זו
    בקרוב קיצוצים נרחבים בידיעות
  • לא לעולם חוסן, ו הקארמה מגיבה. (ל"ת)
    היה מה שהיה 03/05/2019 22:42
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד 30/04/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
    אבידה גדולה. אישה מדהימה ומעלה
  • דני 01/05/2019 08:55
    הגב לתגובה זו
    זו הבשורה המשמחת של העשור, שלא לומר של המאה
  • 2.
    כתב לשעבר. 30/04/2019 13:34
    הגב לתגובה זו
    הבחורה המוכשרת ביותר ברשת ידיעות תקשורת. חולה עליה.
  • 1.
    לסבור את ידיעות 30/04/2019 00:33
    הגב לתגובה זו
    עיתון של האתמול
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.