תמר איש שלום חדשות עשר
צילום: מסך ערוץ עשר
רייטינג

שידור היסטורי? חדשות עשר נפרדה מאפיק 14 עם נתון סביר

המהדורה האחרונה של חדשות 2 ברשת רשמה נתון נמוך. 'הכוכב הבא' רשמה פער עצום מ'שנות ה80' שניפקה 8.7% בלבד. וכמה עשו משדרי חצות המיוחדים?
אלכסנדר כץ | (3)

ערב היסטורי היה אמש (יום ג') בטלוויזיה – סגירת ערוץ עשר, מיזוגו עם רשת 13, המעבר של חדשות 2 לקשת 12, וחזרה לעידן של 2 ערוצים מסחריים גדולים. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי את הערב ניצחה הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) עם 16% בקרב היהודים ו-463 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ובפער עצום מהסדרה שנות ה-80 (רשת 13), שבשבועות האחרונים נתנה פייט נהדר לקשת, אבל אמש הסתפקה ב-8.7% (210K).

 

השעשועון המרדף (כאן 11) הניב נתון נאה של 5.6% (143K), והביס את השידור החוזר של גיבורים (ערוץ עשר) עם 2.9% (84K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם רייטינג נמוך מאד של 0.4%.

 

'אנשים' (קשת 12) ברצועה החדשה שלה - 9.5%, שידור חוזר של 'שנות ה-80' (רשת 13) - 7.7%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.9%, 'הצנרת' (רשת 13) בשידור אחרון - 5.2%, 'החיים על פי דביר' (כאן 11) - 3.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.4%, 'הכל מתחבר -  ערוץ 13 ששודר ברשת 13 - 2.8%, שידור חוזר של 'חברות' (ערוץ עשר) - 1.9%, המשדר 'הכל מתחבר - ערוץ 13' ששודר בערוץ עשר - 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.

 

משדרי חצות:

מהדורת חצות מיוחדת של חדשות 2 שהחלה לעבוד בבלעדיות עם קשת, הניב 4.7%,

ומולה משדר המיזוג עם יעקב אילון ברשת 13, שרשם 4%.

 

טקס חילופי הרמטכ"לים עם מינויו של אביב כוכבי, הניב צפייה פושרת: בשעה 9:30 בבוקר בבסיס הקריה בתל אביב - חדשות 2 ברשת קיבלה 2.7%, בקשת – 2.4%, בערוץ עשר – 1.8%, ובכאן 11 – 1.5%, ובסך הכל בחישוב מצרפי צפו בטקס 8.4%. בטקס שנערך ב-14:30 צפו עוד פחות צופים – בקשת 2%, ברשת 1.5%, כך גם בערוץ עשר, ובכאן 11 – 1.1%, ובסך הכל 6.1%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הובילה עם 3.7%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.4%,

'אורלי וגיא' נפרדה מערוץ עשר עם 2.1% גבוהים יחסית לרצועה.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.7%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.6%,

'לפני החדשות' (רשת 13) רשמה 5.4% פושרים,

מה שעזר ל'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) לצמצם פערים ל-4.6% בערב האחרון של התכנית המשותפת שלהם.

'קלמן סג"ל' (כאן 11) הניבה 2.1%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.7%.

 

בגזרת החדשות:

זה הערב האחרון שחדשות 2 משודרת ב-2 ערוצים, והתוצאות לא היו שונות בצורה משמעותית מערב אחר:

חדשות עשר נפרדה מאפיק 14 עם רייטינג סביר של 7.2% (235K),

וניצחה את רשת עם מהדורת חדשות 2 האחרונה – שהניבה 6.8% (187K).

חדשות 2 בקשת רשמה נתון גבוה של 13.1% (332K)

ובסך הכל חדשות 2 רשמה רייטינג מצרפי אחרון של 19.9% ו-519K, רייטינג נמוך יחסית לשבועות האחרונים.

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.8% (94K),

חדשות ערוץ 20 עם 1.3% (28K).

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חדשות 13 חייבים להחליף את הקריינית באילה חסון העתונאית (ל"ת)
    13 רוצים רייטינג ? 17/01/2019 12:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רפי 16/01/2019 17:54
    הגב לתגובה זו
    אתמול
  • 1.
    דנה 16/01/2019 10:04
    הגב לתגובה זו
    והרייטינג בהתאם
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.