ביס מעוגת המשפיענים: 'דני לוי' ו'לידרס' משלבים כוחות
רגע לפני שפרסום באמצעות משפיענים מגיע לנקודת השיא בשוק הישראלי, משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת בבעלותו של דני לוי יוצא לראשונה ממשבצת היח"צ בלבד שכפה על עצמו כמדיניות ופוזל לתחום אחר שיכול לשמש כמנוע צמיחה. לאייס נודע כי משרד היח"צ יחל לשתף פעולה עם סוכנות המשפיענים לידרס של ערן ניזרי ובמסגרת זו יציעו שני הגופים מהלכי משפיענים משולבים ביח"צ.
החבירה ל'לידרס' של ניזרי מגיעה לאחר סבב פגישות עם חברות המשפיענים הבולטות ובחינה של השוק על ידי 'דני לוי תקשורת' ב-3 החודשים האחרונים, כולל הרצה של מהלכי פיילוט. לאייס נודע כי בראש האופרציה המשותפת יעמדו נטע חן, סמנכ"לית הדיגיטל של דני לוי תקשורת וליאור סביליה, מנהלת הלקוחות של לידרס, וכי שני הגופים החלו להציע בשבועות האחרונים קמפיינים משותפים למרבית לקוחות משרד היח"צ.
ההודעה על שילוב הכוחות בין הצדדים מגיעה לאחר מהלך משפיענים שמאחוריו עמדו משרד היח"צ וסוכנות המשפיענים עבור רשת אופטיקנה, לקוחה של דני לוי. מן הסתם, תוצאות המהלך הן אלו שעודדו עוד יותר את החתימה על הפעילות המשותפת. מהלך זה עבור אופטיקנה משמש גם כדוגמא טובה למודל העבודה. מה שהחל ב"סגירת עמודי האינסטגרם" של 3 משפיעניות תוקשר באמצעי המדיה בעזרת אנשי היח"צ של דני לוי וזכה לתהודה אותה ינסו הצדדים לשחזר עבור לקוחות נוספים.
כאמור, למרות שמשרד היח"צ של לוי נחשב לאחד הגדולים בשוק הישראלי, טרנד הזליגה של משרדי יח"צ לתחומים נוספים כגון דיגיטל וסושיאל בפרט, משפיענים וכו' פסח עליו, לדבריו מתוך מדיניות ברורה של המשרד להתמקד נטו ביח"צ. כעת גם הוא אינו יכול להתעלם מנתח השוק הצומח בתחום המשפיענים, שמעצם העובדה שהעבודה בו מבוססת על סלבריטאים, מבטא חפיפה מסוימת לתחום היח"צ.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בפועל לידרס אמורה לשמש כמחלקת המשפיענים של דני לוי תקשורת מה שעשוי להציב אותה במצבים של ניגוד אינטרסים מול לקוחות של משרדי יח"צ אחרים, למרות שעל פניו אין מניעה שלידרס ימשיכו לספק שירותים למפרסמים ללא קשר לזהות היח"צ עמו הם עובדים. עם זאת גודלו והיקף פעילותו של דני לוי אמור לכסות על אובדן כזה של פעילות עם לקוחות של משרדים אחרים, לצד העובדה שסוכנויות משפיענים עובדות רבות עם מפרסמים באופן ישיר.
בלידרס מציינים כי השירות המשותף החדש עם דני לוי תקשורת אמור לייצר מעין "חיה חדשה", קמפיין משפיענים המשלב קריאייטיב שמעורר יח"צ, דבר אשר יצור נוכחות גבוהה הן בתקשורת המסורתית והן ברשתות החברתיות". עוד לדברי החברה, "שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות דני לוי תקשורת כלי קידום חדשים וטכנולוגיים, דוגמת שיח בקבוצות סגורות על ידי שגרירי שיחה, יצירת תכנים מקוריים על ידי יוצרי תוכן שפיצחו את הרשת (קרייאטורס), ניטור ושיח מותגי ברשתות החברתיות, וניתוח עוקבים של עמודי המותגים ומשתתפי הקמפיינים" (ניתוח עוקבים מזויפים, דמוגרפיה, מגדר, תחומי עניין, חפיפת עוקבים ועוד).
- 2.בלון אוויר, תחום של שרלטנים. שלא באמת מצדיק את עצמו. (ל"ת)רני להב 20/11/2018 16:59הגב לתגובה זו
- 1.ליאור 16/11/2018 15:35הגב לתגובה זוכושל כושל ומחפש מי יחזיק אותו הפעם זה דני.. מי הבא בתור
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
