דני לוי ערן ניזרי
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ביס מעוגת המשפיענים: 'דני לוי' ו'לידרס' משלבים כוחות

לידרס תשמש כמחלקת המשפיענים של לוי ושני הגופים יציעו יחד "פעילות משפיענים המשלבת קריאייטיב שמעורר יח"צ"
משה בנימין | (2)

רגע לפני שפרסום באמצעות משפיענים מגיע לנקודת השיא בשוק הישראלי, משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת בבעלותו של דני לוי יוצא לראשונה ממשבצת היח"צ בלבד שכפה על עצמו כמדיניות ופוזל לתחום אחר שיכול לשמש כמנוע צמיחה. לאייס נודע כי משרד היח"צ יחל לשתף פעולה עם סוכנות המשפיענים לידרס של ערן ניזרי ובמסגרת זו יציעו שני הגופים מהלכי משפיענים משולבים ביח"צ. 

החבירה ל'לידרס' של ניזרי מגיעה לאחר סבב פגישות עם חברות המשפיענים הבולטות ובחינה של השוק על ידי 'דני לוי תקשורת' ב-3 החודשים האחרונים, כולל הרצה של מהלכי פיילוט. לאייס נודע כי בראש האופרציה המשותפת יעמדו נטע חן, סמנכ"לית הדיגיטל של דני לוי תקשורת וליאור סביליה, מנהלת הלקוחות של לידרס, וכי שני הגופים החלו להציע בשבועות האחרונים קמפיינים משותפים למרבית לקוחות משרד היח"צ.

ההודעה על שילוב הכוחות בין הצדדים מגיעה לאחר מהלך משפיענים שמאחוריו עמדו משרד היח"צ וסוכנות המשפיענים עבור רשת אופטיקנה, לקוחה של דני לוי. מן הסתם, תוצאות המהלך הן אלו שעודדו עוד יותר את החתימה על הפעילות המשותפת. מהלך זה עבור אופטיקנה משמש גם כדוגמא טובה למודל העבודה. מה שהחל ב"סגירת עמודי האינסטגרם" של 3 משפיעניות תוקשר באמצעי המדיה בעזרת אנשי היח"צ של דני לוי וזכה לתהודה אותה ינסו הצדדים לשחזר עבור לקוחות נוספים.  

כאמור, למרות שמשרד היח"צ של לוי נחשב לאחד הגדולים בשוק הישראלי, טרנד הזליגה של משרדי יח"צ לתחומים נוספים כגון דיגיטל וסושיאל בפרט, משפיענים וכו' פסח עליו, לדבריו מתוך מדיניות ברורה של המשרד להתמקד נטו ביח"צ. כעת גם הוא אינו יכול להתעלם מנתח השוק הצומח בתחום המשפיענים, שמעצם העובדה שהעבודה בו מבוססת על סלבריטאים, מבטא חפיפה מסוימת לתחום היח"צ. 

בפועל לידרס אמורה לשמש כמחלקת המשפיענים של דני לוי תקשורת מה שעשוי להציב אותה במצבים של ניגוד אינטרסים מול לקוחות של משרדי יח"צ אחרים, למרות שעל פניו אין מניעה שלידרס ימשיכו לספק שירותים למפרסמים ללא קשר לזהות היח"צ עמו הם עובדים. עם זאת גודלו והיקף פעילותו של דני לוי אמור לכסות על אובדן כזה של פעילות עם לקוחות של משרדים אחרים, לצד העובדה שסוכנויות משפיענים עובדות רבות עם מפרסמים באופן ישיר. 

בלידרס מציינים כי השירות המשותף החדש עם דני לוי תקשורת אמור לייצר מעין "חיה חדשה", קמפיין משפיענים המשלב קריאייטיב שמעורר יח"צ, דבר אשר יצור נוכחות גבוהה הן בתקשורת המסורתית והן ברשתות החברתיות". עוד לדברי החברה, "שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות דני לוי תקשורת כלי קידום חדשים וטכנולוגיים, דוגמת שיח בקבוצות סגורות על ידי שגרירי שיחה, יצירת תכנים מקוריים על ידי יוצרי תוכן שפיצחו את הרשת (קרייאטורס), ניטור ושיח מותגי ברשתות החברתיות, וניתוח עוקבים של עמודי המותגים ומשתתפי הקמפיינים" (ניתוח עוקבים מזויפים, דמוגרפיה, מגדר, תחומי עניין, חפיפת עוקבים ועוד).

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    בלון אוויר, תחום של שרלטנים. שלא באמת מצדיק את עצמו. (ל"ת)
    רני להב 20/11/2018 16:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ליאור 16/11/2018 15:35
    הגב לתגובה זו
    כושל כושל ומחפש מי יחזיק אותו הפעם זה דני.. מי הבא בתור
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.