מתעדכנים אצל רסקין: שיא של 6.2% לתכנית הבוקר של קשת
יום השידורים של אתמול (יום ג') התאפיין מחד בחזרה לשגרה ומנגד בהמשך סיקור המצב הביטחוני בדרום והסיבוב השני בבחירות המוניציפליות בערים נבחרות. בקשת חזרו ל-"MKR המטבח המנצח" לאחר הפוגה של יום בעקבות המצב בדרום. הפרק ששודר אמש הניב 16% עם 406K צופים אך מנגד זכה לתחרות עיקשת מצד רשת עם 16.1% ו-460K.
ברשת שידרו מיד לאחר מכן פרק נוסף של שנות ה-80 בשידור חוזר שהניב 12.3% ו-365K צופים. בערוץ עשר שודרה "משחקי ריגול יחידה 504" שקיבלה רייטינג של 6.1% עם 181K צופים. "בואו לאכול איתי" בכאן 11 עם 2.2% ו-58k.
ברצועת הלילה, 'חי בלילה' של קשת עם 10.4%. ברשת, משדר מיוחד עם אודי סגל לסיקור הבחירות עם 7.6%. בעשר 'היום שהיה' עם 4.6% ובכאן 11 'חדשות הלילה' במשדר מורחב עם 1.9%.
בגזרת הבוקר
'חדשות הבוקר' בקשת בהגשת ניב רסקין כובשת את המשבצת עם נתון מרשים של 6.2%
'העולם הבוקר' של רשת עם 5.3%
בערוץ עשר 'בוקר אור' עם 2.5%
ראש בראש בפרה פריים
בקשת 12 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 10% ואחריה התכנית הכלכלית עם 10.9%
ברשת 'לפני החדשות' לפני החדשות עם 8.8%
בעשר 'מהדורה מוקדמת' עם 5.8%
בגזרת החדשות
שטף האירועים החדשותיים, מהמצב בדרום עד לסבב השני של הבחירות משאיר את המהדורות עם נתונים גבוהים. מהדורת החדשות של קשת מובילה עם 14.7% ו-370k צופים.
המהדורה התאומה ברשת עם 10.4% ו-254k צופים.
(מצרפי: 25.1% ו-624K)
מהדורת החדשות של עשר עם 8.2% ו-219k צופים.
ובכאן 11, מהדורת החדשות עם 4.6% ו-137k צופים.
- 3.אלי 14/11/2018 13:12הגב לתגובה זותוכנית מצחיקה מאוד
- 2.אלעד 14/11/2018 10:46הגב לתגובה זויום של מלחמה, והתאגיד מסתובב סביב אותם נתונים עלובים. איזו בושה, איזה חידלון. ברוך שי - אתה עוד לא מבין עד כמה נכשלת? עוד לא הבנת כי זמנך בתקשורת הסתיים? כי הכישלון הזה יהיה רשום על שמך? איזו בושה, איזה חידלון!
- 1.התאגיד כרגיל עם תוצאות מצחיקות. חבל על כל הכסף שנזרק שם (ל"ת)רינת 14/11/2018 10:24הגב לתגובה זו
- שטויות, נביא את השמאלני קרוקר עם 30 מליון שח בשנה! (ל"ת)כאן מושחתים 15/11/2018 09:52הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.