לאקוסט
צילום: יח"צ

לאקוסט מחליפה את הקרוקודיל מהחולצה בחיות נכחדות

מותג האופנה משתף פעולה עם איגוד השימור העולמי ומייצר קולקצייה מוגבלת שעליה חיות נכחדות במחיר של 150 אירו לחולצה
משה בנימין | (2)

מותג האופנה לאקוסט מראה כיצד חולצה פשוטה, טוב לא ממש פשוטה אלא נכון יותר הפולו האייקונית שלה, יכולה להניע מהלך פרסום ייחודי שבו היא משמשת כמדיה לכל דבר. החברה החליפה את הקרוקודיל המפורסם המופיע בחזית חולצות הפולו שלה ב-10 חיות נכחדות שיופיעו על קולקציה של 10 חולצות - זאת במסגרת שיתוף פעולה עם "איגוד השימור העולמי למשאבי הטבע" המוכר בשם IUCN.

המהלך שמניע שיתוף פעולה בן 3 שנים בין מותג האופנה לאיגוד העולמי יצא לדרכו לאחרונה בליווי משרד הפרסום BETC PARIS. החברה תייצר ותשווק מהדורות מוגבלות של החולצות בהתאם לכמות הפרטים שנשארו בעולם מכל זן של החיה הנכחדת. בסך הכל יוצרו כ-1700 חולצות שעליהן דמויות החיות באותה שפה עיצובית של הקרוקודיל המוכר.

 

החולצות נמכרות במחיר של 150 אירו באתר לקוסט כאשר ההכנסות ממכירתן יועברו לאיגוד השימור העולמי עבור הצלת החיות הנכחדות.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    150יורו לחולצה? נפלו על הראש? פחחח... חולצת שוק. (ל"ת)
    מומו 04/03/2018 18:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מעולה (ל"ת)
    ארז מיטל 01/03/2018 15:15
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.