פרסומת לתת, באומן וארטימדיה
צילום: יח"צ

דלג לתרומה: ארטימדיה ובאומן בפרה-רול חכם עבור 'לתת'

הגולשים המדלגים על פרסומות מזון לפני תכני וידאו ייתקלו במסר מטעם 'לתת' שמזכיר להם שיש מי שמדלג מרצון ויש מי שמדלג על פרסומות לאוכל בלית ברירה
משה בנימין | (1)

תקופת החגים מביאה עימה את פתחון הלב עבור אלו שמזלם לא שפר עליהם. ארטימדיה ובאומן בר ריבנאי נרתמו למהלך פרסום שיעלה את המודעות ויגביר את קצב התרומות לארגון 'לתת' תחת השם "מדלגים על ארוחה". הקמפיין מבוסס על אופציית הדילוג שכמעט כל גולש משתמש בה כדי לחסוך מעצמו את הפרסומת לפני התוכן שבו ביקש לצפות בוידאו ברשת. 

המהלך מוטמע על פלטפורמת הצגת הפרסומות של ארטימדיה באתרי התוכן הגדולים בישראל, כאשר לגולשים שיצפו ברחבי המדיה באחד מנגני הוידאו תוגש מודעת וידאו המציגה מנת אוכל כלשהי. במודעה יוצב כפתור "דלג" ייחודי, לחיצה על הכפתור תציג את מסר הקמפיין: "אתה דילגת על ארוחה מבחירה, אבל עשרות אלפי משפחות בישראל מדלגות עליה בלית ברירה - תרמו ארוחה ויחד נעשה להם חג שמח".

גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה: "כאשר פנו אלינו מארגון  'לתת', היה לנו חשוב לתת לאנשי הארגון את מירב הכלים והיכולות שברשותנו על מנת להביא להצלחתו של הקמפיין. לשם כך, ביקשנו גם משותפנו ב'קוליקס' לסייע, והם נרתמו ברצון למשימה ותרמו מזמנם ליצירת ממשק אינטראקטיבי מיוחד לצופים על גבי הסרטון של העמותה שיופיע בכלל אתרי רשת ארטימדיה. מדובר במטרה חשובה לאורך כל השנה ובעיקר בימי החגים ואנו שמחים לתרום את חלקנו למשימה".

 

עידן רגב, מנהל קריאייטיב ראשי באומן בר ריבנאי: "לצערנו הבריף של ארגון לתת חוזר אלינו בכל שנה. השנה רצינו לעשות משהו חכם ומאוד ממוקד שיעזור להעביר את המסר בצורה פשוטה, מי מאיתנו לא מדלג על פרסומות באינטרנט? אז החלטנו להפוך את החיסרון ליתרון וידענו שהפעם כל מי שידלג עלינו, יראה אותנו".

צחי לנגר, סמנכ"ל שיווק ארגון לתת: "בחג זה אנו סומכים את ידינו על הסולידריות והאחריות החברתית וכך ביחד נצליח לדלג מעל האדישות הממשלתית ולא נשאיר משפחות ללא ארוחת חג. אנו שמחים ומודים על השתפ המקורי והמעניין עם חברת ארטימדיה ובאומן בר ריבנאי שנרתמו בהתנדבות מלאה".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חכם מאוד! (ל"ת)
    עמרי 11/09/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.