ערן ניזרי
צילום: יח"צ

Leaders פותחת את CREATORS שבה יוצרי תוכן ינהלו עמודי מותגים

משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה CREATORS ערן ניזרי

סוכנות המשפיענים Leaders משיקה תחתיה זרוע נוספת תחת השם CREATORS שבה יועסקו יוצרי תוכן בעלי מספר רב של עוקבים כמנהלי עמודי מותגים.

החברה בבעלות ערן ניזרי, לשעבר מנכ"ל אלנבי - בית קונספטים מציעה ב-CREATORS מודל עבודה שלפיו "יוצרי תוכן אשר השיגו עשרות אלפי עוקבים בזכות כשרון צילום וכתיבה, ינהלו את העמודים הרשמיים של המותגים". בחברה מסבירים כי עד כה התבססו המותגים על ניהול עמודים על ידי תקציבאים החולשים על מספר עמודים רשמיים ללא התמקצעות. לדבריהם, במודל החדש המותג בוחר בעצמו את יוצר התוכן והקופי קריאטור. בין המותגים שהחלו לעבוד על פי מודל זה: אירוקה, בורגר ראנץ' ורשת קייוטו.   "אנו עדים כאן לשינוי מגמה בכל הנוגע לניהול עמודים של מותגים ברשתות חברתיות", אומר נזרי. "האנשים שעושים את האינטרנט מנהלים עבור המותגים את עמודי הסושיאל, במקום תקציבאי פרסום אשר אין להם רקע וניסיון ביצירת תוכן. מדובר בחיבור טבעי, לא רק שמנהלי העמודים מכירים ומזדהים עם התוכן של המותג, הם יוצרים תוכן מקורי המצליח להביא עשרות אם לא מאות אלפי עוקבים. איזה מותג לא ירצה שקהל המטרה שלו יגיע אליו בזכות תוכן מקורי ואמיתי ע"י כוכב רשת מוכח?".          

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פיצוח מבריק (ל"ת)
    יוגב 22/08/2017 12:54
    הגב לתגובה זו