בלי דרדסית במודעות בבני ברק: איך נפלתם בספין היחצני
הציוץ של חן ליברמן קשה להסביר לקורא חילוני ממוצע כמה האייטם הזה מופרך ועד כמה הכתבים והעורכים נפלו לספין שקוף של יחצני הסרט, במיוחד כאשר הוא כל כך שקוף, שמזהים את השקר ממרחקים. נכון, לעיתים העיתונים החרדים כמו גם מחלקות הפרסום בשילוט החוצות בערים החרדיות, 'מצנזרים' מיוזמתם תכנים שאינם מתאימים לציבור הקוראים והצופים. זה מקובל ונחוץ גם אם לא תמיד מובן לעיניים חילוניות שמסתכלות על כך במבט מוזר. אלו אורחות חייו היחודיים של ציבור זה המבקש לסנן תכנים ותמונות שמתאימים להשקפת עולמו.הכותרת של מחר: דרדוסים https://t.co/l7jXDDyVZV
— Chen Liberman (@Liberwomen) 27 במרץ 2017
אלא שמפה ועד דרישה לצנזור דמות הדרדסית, המרחק עצום. ראשית, אף חרדי מהמינסטרים לא הולך לקולנוע ואינו צופה בסרטים, כך שמלכתחילה המודעה אינה פונה לאוכלוסיה זו. שנית, הדרדסית אינה שונה במראה החיצוני מהדרדסים האחרים, ולכן השלט התמים הזה לא אמור להפריע לתושבים החרדים. אבל חשוב לשים שוב דגש על העובדה הפשוטה - החרדים לא צופים בדרדסים ולא אכפת להם מאיור של דרדסית. תפסיקו לצחוק עלינו ולהפוף אותנו לבדיחה באמצעות ידיעות כאלה.
בדקתי עם עיריית בני ברק, ושם אמרו לי שהם כלל לא קיבלו פנייה בנושא וכי הצנזור לא היה על פי בקשת מחלקת השילוט של העירייה.
אין לנו - החרדים - בעיה עם זה שמערך יחסי הציבור של הסרט יעשה סיבוב על העיתונאים, אבל למה להפוך אותנו הציבור החרדי לנלעגים? תפרסמו את הסרט גם בבני ברק - גם עם איור הדרדסית - אבל למה לעשות צחוק על חשבוננו?
ישראל כהן הוא עיתונאי חרדי הכותב עבור אתר כיכר השבת ומופיע כפרשן בערוצי הטלוויזיה
- 11.שרה 31/03/2017 07:40הגב לתגובה זואיזה סיבוב ע״ח ציבור שבכלל לא מבין בדרדסות וכו... ??????????
- 10.אבי 31/03/2017 02:47הגב לתגובה זומה יש לכם? איך דרדסית מצויירת תגרה חרדי חרמן? מילא הסקסית המהממת של מלח סלית http://room404.net/?p=55464 וחוץ מזה מה הקשר לצריכת סרטים? השלטים נמצאים בבני ברק והחרדים יתגרו וישחיתו בלי קשר למכותב של הפרסומת
- 9.אבי 29/03/2017 23:18הגב לתגובה זוואני אומר את זה כפרסומאי חרדי
- 8.אחרים את הסרט!! 29/03/2017 14:01הגב לתגובה זובגלל החשיפה הזאת אני לא אלך לסרט!! נמאס לי מיח"צנות סרק!!!
- 7.צוחקים עליכם כי אתם הבאתם את זה על עצמכם (ל"ת)דוביד 29/03/2017 10:41הגב לתגובה זו
- 6.דון דרייפר 29/03/2017 10:10הגב לתגובה זוכל ה *ספין* הזה הוא ספין בעצמו. החרדים משחיתים שלטים וההוצאה נופלת על חברות השילוט. אם חברות השילוט יכולות מראש למנוע את הנזק הן עושות זאת ולכן אין מה לבוא אליהן בטענות. כל ה"כאילו" קמפיין יח"צ הזה מביך ברמות. עובדה, דרדסית נשארה מחוץ לשלטים!
- הזיה הסיפור הזה 29/03/2017 10:30הגב לתגובה זולא מפרסמים בבני ברק סרטים.. מה קשה להבין?
- 5.אלדד 29/03/2017 09:21הגב לתגובה זוואשמח לשמוע מה דעתך על הרעיון שלי - עוצר כללי על שכונת מאה שערים עד שייעצרו המסיתים שהשוו שר ביטחון מכהן להיטלר. תודה לך חבר!
- 4.חילוני אחד 28/03/2017 20:28הגב לתגובה זוחוץ מים דעות קדומות אנו לא מבנים כלום על המגזר החרדי, וזה לא מפריע לנו לעשות הכללות, לרדת עליהם כחשוכים וכו' יאללה צאו מהתבניות
- 3.חזק ביותר (ל"ת)נחמן 28/03/2017 17:04הגב לתגובה זו
- 2.אז לצנזר דרדסית זה מופרך, אבל להתחרמן משירת ילדות נורמלי? (ל"ת)חשוכים נבערים שכמוכם 28/03/2017 13:51הגב לתגובה זו
- 1.אז לצנזר דרדסית זה מופרך, אבל להתחרמן משירת ילדות נורמלי? (ל"ת)חשוכים נבערים שכמוכם 28/03/2017 13:49הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
