רוצה להשאיר צופים מול המסך: ארטימדיה עם 2 כלים חדשים
רשת ארטימדיה משיקה 2 מוצרים חדשים -ArtiLab ו-Iscroll. מדובר על כלי וידאו המאפשר המשכיות לחוויית הצפייה. ארטימדיה מתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו ומרכזת את אתרי תוכן הפרימיום הגדולים והמשמעותיים בישראל, בהם ynet, וואלה, mako, אתרי הספורט והכלכלה ועוד.
מוצר ה-ArtiLab הוא שכבה אינטראקטיבית על גבי הנגנים של החברה, המאפשרת למפרסמים לייצר מעורבות גבוהה יותר של הצופים בווידאו והמשכיות לחוויית הצפייה על ידי מגוון של אפשרויות ופתרונות המותאמים לצרכי המפרסם ומשתלבים בתוך המערכת של ארטימדיה, שכוללים בין היתר הוספת כפתור הנעה לפעולה, הוספת טופס לידים ממותג ואף התממשקות מלאה לאתר המפרסם על גבי הנגן, הוספת תפריטים המכילים אופציות שונות להנעה לפעולה ועוד.
שכבת האינטראקציה נבנית בהתאם לצרכים הספציפיים של המפרסם ומופקת באופן אישי על ידי ארטימדיה. בשלב הבא, מפרסמים יוכלו לאפיין ולבנות בעצמם שכבה מותאמת אישית על גבי ממשק המפרסם עליו הם עובדים.
ה-Iscroll, הוא מוצר ווידאו המאפשר לשדר תכני ווידאו בתוך תוכן פרימיום טקסטואלי, ובכך מגדיל את אפשרויות הפצת הווידאו במערכת באתרים ודפי תוכן שלא מכילים נגן וידאו מובנה.
- האקזיטים שהתפספסו, החשיפות והפרסומות שכיכבו: הנה רשימת ה-40under forty של אייס
- אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכלי החדש זמין גם במובייל וגם בדסקטופ ולדברי אנשי ארטימדיה, מהווה פתרון אפקטיבי נוסף לפרסום וידאו תוך שימוש בבסיס הדאטה של רשת ארטימדיה. בכך מאפשר הכלי למפרסמים למקסם את הטראפיק לקמפיין באתרים השונים ואת פוטנציאל הגישה לקהלי יעד מוגדרים.
לדברי גל תורג'מן מארטימדיה, "המוצרים החדשים עונים על מגוון רחב של צרכים בעולמות הפרסום בוידאו ומאפשרים ללקוחותינו לייצר מעורבות גבוהה בקרב הצופים, בנוסף למודעות גבוהה שמדיית הוידאו מספקת והגעה לקהלים ופלטפורמות חדשות. המוצרים נמצאים עדין בשלביהם הראשונים ואנו מזמינים את לקוחותינו לאתגר אותנו בהתאם לצרכיהם על מנת שנספק להם פתרונות וידאו מותאמים ואפקטיביים".
- 8.מפרסם 04/12/2016 15:54הגב לתגובה זוחברים די לקנא (במיוחד אי אל אקס) , הם שיחקו אותה , תפרגנו יא צרי עין ....
- 7.שובי דובי דוב 03/12/2016 22:53הגב לתגובה זוברגע שההסכמים יסתיימו ישכילו קברניטי באתרים המובילים לפתח מוצרים משל עצמם
- 6.לא עובד ארטימדיה 02/12/2016 17:39הגב לתגובה זובעוד כל השאר יודעים רק למלמל כמה באזוורדס כמו דאטה, פרוגרמטיק וכו. לא רחוק היום שחברות המדיה הדיגיטליות ישארו מיותרות ועולם ה - self service ישתלט על הביצה. וכן חברות כמו ארטימדיה ו- ILX ביחד עם פאבלישרים חזקים שיספקו פלטפורמות חזקות יהוו פתרון ישיר למפרסמים. כבר היום אין הרבה סיבות לא לעבוד דיגיטל in-house ולחתוך את חברות המדיה המיותרות.
- 5.ארטי דה לא שמעטה 02/12/2016 10:06הגב לתגובה זומבדרים בכל פעם מחדש.
- 4.ברור 02/12/2016 00:10הגב לתגובה זומתמחה... פרימיום... הרבה מילים גדולות למוצר שיותר דומה לשידור אנלוגי בשחור לבן מלכל דבר אחר. לא מדיד, משקר בחשיפה, לא אפקטיבי ובעיקר מעצבן את הגולשים מאד... אכן מוצר פרימיום לכל מפרסם שרוצה להמאיס עצמו על אנשים(הייתי כותב רוכשים פוטנציאלים אבל זה היה מעיד שארטימדיה אשכרה יודעים לטרגט משהו וזה כידוע לכולם... לא נכון)
- 3.אורי 01/12/2016 23:25הגב לתגובה זוהביאו אותה בהפוך לגוגל שמכרו לנו שנים את הזבל של יוטיוב. שאפו !
- 2.מפרסם 01/12/2016 23:21הגב לתגובה זוחברה שהיה צריך להקים בעצמינו באם לא היו מקימים אותה. היחידים שנתנו פייט מטורף ליוטיוב ופייסבוק.
- 1.ארטי דה לא שמעטה 01/12/2016 20:40הגב לתגובה זולוקחים ביצה, שוברים למחבת, מקשקשים ויוצא פרי רול עם 66% צפייה מלאה
- מפרסם 01/12/2016 23:09הגב לתגובה זוכולם מרווחים מחברה כמו ארטימדיה ( חוץ מאי אל אקס)
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
