
באווירת פסטיבל קאן: יוטיוב מציגה את מדד 10 הפרסומות הנצפות ביותר ב-2016
כל אחד רוצה חלק מחגיגית קאן ליונס, כולל יוטיוב שמפרסמת היום את מדד 10 הפרסומות הנצפות ביותר בתקופה שבין מרץ 2015 לאפריל 2016. ליוטיוב יש חלק חשוב מאוד בחשיפה של הפרסומות לקהל הרחב, והפלטפורמה מהווה כלי הכרחי בפעילות הדיגיטל של כל מותג. בהתאמה, המדד היוטיובי עשוי ללמד משהו על הפופולריות/ויראליות של הפרסומות.
10 הפרסומות יחד צברו 403 מליון צפיות וזמן צפייה של 6 מליון שעות (383 מליון דקות צפייה). הדירוג מבוסס על שקלול של מספר צפיות, זמן צפייה ומספר צפיות אורגניות, שלא קודמו בתשלום.
1. מותג: Supercell Clash of Clans משרד פרסום: Barton F. Graf
2. מותג: סקיטלס משרד פרסום: DDB Chicago
- מיסטר ביסט רוצה להפוך לאימפריה: האם שווי של 5 מיליארד דולר מוצדק?
- למה ערן זהבי כועס על רונאלדו ומה ההבדל במספרים בניהם?
3. מותג: אדידס משרד פרסום: 72andSunny
4. מותג: סמסונג משרד פרסום: In-House
5. מותג: Always משרד פרסום: Leo Burnett
- סלקום מול IBC - "הוט ותש"י מנסות לעשות אקזיט על חשבוננו"
- ערוץ 14 תקוע במקום השני - לא מצליח לשבור את תקרת הזכוכית
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
6. מותג: Duracell משרד פרסום: Anomaly
7. מותג: VIVO
8. מותג: Mtn Dew משרד פרסום: BBDO - פרסומת סופרבול
9. מותג: Hyundai משרד פרסום: INNOCEAN USA - פרסומת סופרבול
10. מותג: פוקימון משרד פרסום: Omelet - פרסמות סופרבול