פרסום ראשון

בלי קשר לעזיבת זהבי: מכבי ת"א שכרה את משרד היח"צ גיל-עד תקשורת ותדמית

מכבי תתחיל לעבוד עם משרד יח"צ בנוסף לדובר וסמנכ"ל השיווק. המטרה: להפוך את מכבי ת"א למותג מסחרי - ולהגדיל את מכירת המרצ'נדייזינג
אלכסנדר כץ | (3)

מועדון מכבי תל אביב בכדורגל שכר את שירותיו של משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת ותדמית - כך נודע לאייס. המשרד מקבוצת G-conversation, בניהולם של המנכ"לים המשותפים אור לובושיץ ואורן פלדמן, ינהל המשרד את מערך יחסי הציבור והתדמית של המועדון. בנוסף, ישמש פלדמן כיועץ האסטרטגי בנושא השיווק של המועדון ומותגיו.

מכבי תל אביב מצטרפת לתקציבי היח"צ של מפעל הפיס, טמפו, איקאה ישראל, סטימצקי, קבוצת נטו, מחלבות גד, ארומה ישראל, פיצה האט ועוד המטופלים ב'גיל-עד תקשורת ותדמית'. מכבי היא הקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל הישראלי. לאחר 3 שנים בהן זכתה ברציפות באליפות, והשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות, השנה הפסידה את הכתר להפועל באר שבע. 

כעת מערך התקשורת של הקבוצה יגדל עם צירופו של משרד היח"צ שיעבוד במקביל לדובר מכבי עופר רונן וסמנכ"ל השיווק והסחר שרון תמם, כאשר המטרה היא להפוך את המועדון למותג מסחרי - בדומה לקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, וקבוצות כדורגל באירופה, ולהגדיל את מכירת מוצרי העידוד הנלווים - מרצ'נדייזינג. לדברי תמם, "אנו מאמינים שיחד עם מערך השיווק של המועדון נעשה צעד נוסף בדרך ממועדון כדורגל למותג כדורגל ונכבוש גם את עולמות הצרכנות והלייף סטייל".

פלדמן אמר כי "'מכביסט' מלידה, התקציב הזה יקר לליבי באופן אישי. אני נרגש במיוחד להצטרף ל'משפחה הצהובה' והפעם לא רק מהיציע. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אחד שמבין - שער 13 19/06/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    מגיב מספר 2 - הוריך גמלים?
  • 2.
    אורן 16/06/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    לא לקחתם אפילו תואר אחד השנה
  • 1.
    רוצה להיות נאצי טוב? תצטרף אלינו למכבי תל אביב (ל"ת)
    רק היום 16/06/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.