רות שטרית: "אף אחד לא מתעסק עם מקאן, אני מטרה נוחה כי אני אשת שר לשעבר"
אשת יחסי הציבור והפרסום רות שטרית, נמצאת בעין הסערה מאז החשיפה אתמול (יום ד') של עמליה דואק מערוץ 2 ומתן חודורוב בערוץ 10 על הריטיינר שקיבלה מרשת מגה בתקופתו של דודי ויסמן. על פי הפרסום, משרדה של שטרית – שטרית מדיה גרופ קיבל מדי חודש כ-300 אלף שקלים עבור שירותי יח"צ וייעוץ פרסומי, בלי קשר לתקציבים שהרשת הפנתה אליה עבור פרסום עצמו, כמי שהייתה חלק ממערך הפרסום של קבוצת הריבוע הכחול. בסך הכל קיבלה שטרית על פי הדיווח כ-18 מיליון שקלים ב-4.5 שנים. לפני כ-8 חודשים איבדה שטרית את תקציב מגה.
כעת, מתחיל לדלוף מידע על התנהלות הנהלת רשת מגה על רקע קריסתה של הרשת הקמעונאית והידיעות שצצות על העושק לכאורה של קופתה של הרשת, עם תשלומים מופרזים לבכירים. שטרית התראיינה הבוקר לגל"צ וטענה כי התשלום לא היה רק עבור יחסי ציבור, אלא עבור מכלול שירותים כגון יצירת מודעות, וטענה כי היא טובה בתחום בו היא עוסקת. לדבריה, היא יודעת מי הדליף את המידע אולם סירבה לחשוף זאת.
לדבריה, ההדלפה נובעת ממניעים אינטרסנטיים ומאבקים בתוך ההנהלה. "אם הייתי גבר אף אחד לא היה מצייץ, אם לא הייתי יפה, אף אחד לא הייתי מצייץ". לדבריה, אף אחד לא מתעסק עם מקאן, אבל נוח להתעסק בי כי אני אשת שר לשעבר".
כחלק מאסטרטגיית ההתגוננות, מצביעה שטרית על התקציבים שקיבל משרד הפרסום מקאן, "שלדבריה "לקח מיליונים על גבי מיליונים על גבי מיליונים". יש כמובן לציין שמדובר בתקציב פרסום שבאופן טבעי גבוה בהרבה מ"שירותי יח"צ".
- המבצעים נגמרו: הרשתות חזרו למחירי טרום החג; איזה מוצר עלה ב-62%?
- הצעד המסוכן של אלקטרה: תולה את יהבה במיתוג של קרפור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שטרית טענה עוד כי היא גבתה 20 אלף שקלים בחודש לריטיינר ליחסי ציבור פלוס 10,000 שקלים לדוברות המנכ"ל דודי ויסמן, ששטרית נחשבת למאד מקורבת אליו, ובתקציב זה העסיקה 2 עובדות. מאידך, מתן חודורוב טען אתמול בערוץ 10 כי תקציב היח"צ לרשת עמד על 55 אלף שקלים, עליהם יש להוסיף 15 אלף שקל בחודש ליח"צ למנכ"ל.
- 6.אשת שר לשעבר........ 26/01/2016 17:04הגב לתגובה זולשעבר אישתו...??? או לשעבר שר ????
- 5.שי 22/01/2016 14:14הגב לתגובה זוומה עם זה ששילמו לרותי שטרית המון כסף מידי חודש (כן, מגיב 2. זה המון כסף לריטיינר חודשי וממש לא מקובל בתחום. אני מהתחום ויודע בדיוק מה מקובל) בגלל בעלה מאיר שטרית שהיה שר ופוליטיקאי בכיר שיודע להזיז דברים לטובת עשירי ישראל מקורבים.
- 4.ומה עם זה שהיא יפה? חחחחח למה השמטתם את זה? (ל"ת)כונפה 22/01/2016 12:18הגב לתגובה זו
- 3.שבת 21/01/2016 21:57הגב לתגובה זודבר שגרם להחרמה של הצבור החרדי את רשת מגה ושאר שלוחותיה ואם רותי לא עזרה להם להבין את הבעיה אז באמת השקיעו בה סכומים גדולים לחינם
- 2.גיל ליבר 21/01/2016 13:59הגב לתגובה זוהאמת היא רחוקה מאוד ממה שנכתב בימים האחרונים. בתור מי שהיה מנכל של שטרית, אני יכול לומר שרותי לא קיבלה סכומים גבוהים מהמקובל וממה שחברות אחרות מקבלות עבור שירותים דומים ושהמשרד השקיע סכומי עתק בלתת את השירות למגה. לא מגיע לרותי מה שעושים לה כרגע בתקשורת
- 1.שירה 21/01/2016 11:18הגב לתגובה זועם כל החוסר סימפטיה שלי אליה לא היא אשמה במה שקורה למגה. לאורך השנים היו שם המון מנכ"לים שעשו נזק יותר מתועלת ודרדרו את הרשת הזו לתהום. גם הם בטח יצאו משם עם מצנח זהב נוצץ ואליהם אף אחד לא בא בטענות.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
