רותי שטרית
צילום: יח"צ

רות שטרית: "אף אחד לא מתעסק עם מקאן, אני מטרה נוחה כי אני אשת שר לשעבר"

שטרית התראיינה הבוקר לגל"צ על רקע הפרסומים כי קיבלה סכום לא פחות ממדהים של 300 אלף שקל בחודש ממנכ"ל מגה עבור "שירותי יח"צ וייעוץ פרסומי"
אלכסנדר כץ | (6)

אשת יחסי הציבור והפרסום רות שטרית, נמצאת בעין הסערה מאז החשיפה אתמול (יום ד') של עמליה דואק מערוץ 2 ומתן חודורוב בערוץ 10 על הריטיינר שקיבלה מרשת מגה בתקופתו של דודי ויסמן. על פי הפרסום, משרדה של שטרית – שטרית מדיה גרופ קיבל מדי חודש כ-300 אלף שקלים עבור שירותי יח"צ וייעוץ פרסומי, בלי קשר לתקציבים שהרשת הפנתה אליה עבור פרסום עצמו, כמי שהייתה חלק ממערך הפרסום של קבוצת הריבוע הכחול. בסך הכל קיבלה שטרית על פי הדיווח כ-18 מיליון שקלים ב-4.5 שנים. לפני כ-8 חודשים איבדה שטרית את תקציב מגה.  

 

כעת, מתחיל לדלוף מידע על התנהלות הנהלת רשת מגה על רקע קריסתה של הרשת הקמעונאית והידיעות שצצות על העושק לכאורה של קופתה של הרשת, עם תשלומים מופרזים לבכירים. שטרית התראיינה הבוקר לגל"צ וטענה כי התשלום לא היה רק עבור יחסי ציבור, אלא עבור מכלול שירותים כגון יצירת מודעות, וטענה כי היא טובה בתחום בו היא עוסקת. לדבריה, היא יודעת מי הדליף את המידע אולם סירבה לחשוף זאת.

 

לדבריה, ההדלפה נובעת ממניעים אינטרסנטיים ומאבקים בתוך ההנהלה. "אם הייתי גבר אף אחד לא היה מצייץ, אם לא הייתי יפה, אף אחד לא הייתי מצייץ". לדבריה, אף אחד לא מתעסק עם מקאן, אבל נוח להתעסק בי כי אני אשת שר לשעבר".

 

כחלק מאסטרטגיית ההתגוננות, מצביעה שטרית על התקציבים שקיבל משרד הפרסום מקאן, "שלדבריה "לקח מיליונים על גבי מיליונים על גבי מיליונים". יש כמובן לציין שמדובר בתקציב פרסום שבאופן טבעי גבוה בהרבה מ"שירותי יח"צ".

 

שטרית טענה עוד כי היא גבתה 20 אלף שקלים בחודש לריטיינר ליחסי ציבור פלוס 10,000 שקלים לדוברות המנכ"ל דודי ויסמן, ששטרית נחשבת למאד מקורבת אליו, ובתקציב זה העסיקה 2 עובדות. מאידך, מתן חודורוב טען אתמול בערוץ 10 כי תקציב היח"צ לרשת עמד על 55 אלף שקלים, עליהם יש להוסיף 15 אלף שקל בחודש ליח"צ למנכ"ל.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אשת שר לשעבר........ 26/01/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    לשעבר אישתו...??? או לשעבר שר ????
  • 5.
    שי 22/01/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    ומה עם זה ששילמו לרותי שטרית המון כסף מידי חודש (כן, מגיב 2. זה המון כסף לריטיינר חודשי וממש לא מקובל בתחום. אני מהתחום ויודע בדיוק מה מקובל) בגלל בעלה מאיר שטרית שהיה שר ופוליטיקאי בכיר שיודע להזיז דברים לטובת עשירי ישראל מקורבים.
  • 4.
    ומה עם זה שהיא יפה? חחחחח למה השמטתם את זה? (ל"ת)
    כונפה 22/01/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שבת 21/01/2016 21:57
    הגב לתגובה זו
    דבר שגרם להחרמה של הצבור החרדי את רשת מגה ושאר שלוחותיה ואם רותי לא עזרה להם להבין את הבעיה אז באמת השקיעו בה סכומים גדולים לחינם
  • 2.
    גיל ליבר 21/01/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    האמת היא רחוקה מאוד ממה שנכתב בימים האחרונים. בתור מי שהיה מנכל של שטרית, אני יכול לומר שרותי לא קיבלה סכומים גבוהים מהמקובל וממה שחברות אחרות מקבלות עבור שירותים דומים ושהמשרד השקיע סכומי עתק בלתת את השירות למגה. לא מגיע לרותי מה שעושים לה כרגע בתקשורת
  • 1.
    שירה 21/01/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    עם כל החוסר סימפטיה שלי אליה לא היא אשמה במה שקורה למגה. לאורך השנים היו שם המון מנכ"לים שעשו נזק יותר מתועלת ודרדרו את הרשת הזו לתהום. גם הם בטח יצאו משם עם מצנח זהב נוצץ ואליהם אף אחד לא בא בטענות.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.14%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.14%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״