רותי שטרית
צילום: יח"צ

רות שטרית: "אף אחד לא מתעסק עם מקאן, אני מטרה נוחה כי אני אשת שר לשעבר"

שטרית התראיינה הבוקר לגל"צ על רקע הפרסומים כי קיבלה סכום לא פחות ממדהים של 300 אלף שקל בחודש ממנכ"ל מגה עבור "שירותי יח"צ וייעוץ פרסומי"
אלכסנדר כץ | (6)

אשת יחסי הציבור והפרסום רות שטרית, נמצאת בעין הסערה מאז החשיפה אתמול (יום ד') של עמליה דואק מערוץ 2 ומתן חודורוב בערוץ 10 על הריטיינר שקיבלה מרשת מגה בתקופתו של דודי ויסמן. על פי הפרסום, משרדה של שטרית – שטרית מדיה גרופ קיבל מדי חודש כ-300 אלף שקלים עבור שירותי יח"צ וייעוץ פרסומי, בלי קשר לתקציבים שהרשת הפנתה אליה עבור פרסום עצמו, כמי שהייתה חלק ממערך הפרסום של קבוצת הריבוע הכחול. בסך הכל קיבלה שטרית על פי הדיווח כ-18 מיליון שקלים ב-4.5 שנים. לפני כ-8 חודשים איבדה שטרית את תקציב מגה.  

 

כעת, מתחיל לדלוף מידע על התנהלות הנהלת רשת מגה על רקע קריסתה של הרשת הקמעונאית והידיעות שצצות על העושק לכאורה של קופתה של הרשת, עם תשלומים מופרזים לבכירים. שטרית התראיינה הבוקר לגל"צ וטענה כי התשלום לא היה רק עבור יחסי ציבור, אלא עבור מכלול שירותים כגון יצירת מודעות, וטענה כי היא טובה בתחום בו היא עוסקת. לדבריה, היא יודעת מי הדליף את המידע אולם סירבה לחשוף זאת.

 

לדבריה, ההדלפה נובעת ממניעים אינטרסנטיים ומאבקים בתוך ההנהלה. "אם הייתי גבר אף אחד לא היה מצייץ, אם לא הייתי יפה, אף אחד לא הייתי מצייץ". לדבריה, אף אחד לא מתעסק עם מקאן, אבל נוח להתעסק בי כי אני אשת שר לשעבר".

 

כחלק מאסטרטגיית ההתגוננות, מצביעה שטרית על התקציבים שקיבל משרד הפרסום מקאן, "שלדבריה "לקח מיליונים על גבי מיליונים על גבי מיליונים". יש כמובן לציין שמדובר בתקציב פרסום שבאופן טבעי גבוה בהרבה מ"שירותי יח"צ".

 

שטרית טענה עוד כי היא גבתה 20 אלף שקלים בחודש לריטיינר ליחסי ציבור פלוס 10,000 שקלים לדוברות המנכ"ל דודי ויסמן, ששטרית נחשבת למאד מקורבת אליו, ובתקציב זה העסיקה 2 עובדות. מאידך, מתן חודורוב טען אתמול בערוץ 10 כי תקציב היח"צ לרשת עמד על 55 אלף שקלים, עליהם יש להוסיף 15 אלף שקל בחודש ליח"צ למנכ"ל.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אשת שר לשעבר........ 26/01/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    לשעבר אישתו...??? או לשעבר שר ????
  • 5.
    שי 22/01/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    ומה עם זה ששילמו לרותי שטרית המון כסף מידי חודש (כן, מגיב 2. זה המון כסף לריטיינר חודשי וממש לא מקובל בתחום. אני מהתחום ויודע בדיוק מה מקובל) בגלל בעלה מאיר שטרית שהיה שר ופוליטיקאי בכיר שיודע להזיז דברים לטובת עשירי ישראל מקורבים.
  • 4.
    ומה עם זה שהיא יפה? חחחחח למה השמטתם את זה? (ל"ת)
    כונפה 22/01/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שבת 21/01/2016 21:57
    הגב לתגובה זו
    דבר שגרם להחרמה של הצבור החרדי את רשת מגה ושאר שלוחותיה ואם רותי לא עזרה להם להבין את הבעיה אז באמת השקיעו בה סכומים גדולים לחינם
  • 2.
    גיל ליבר 21/01/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    האמת היא רחוקה מאוד ממה שנכתב בימים האחרונים. בתור מי שהיה מנכל של שטרית, אני יכול לומר שרותי לא קיבלה סכומים גבוהים מהמקובל וממה שחברות אחרות מקבלות עבור שירותים דומים ושהמשרד השקיע סכומי עתק בלתת את השירות למגה. לא מגיע לרותי מה שעושים לה כרגע בתקשורת
  • 1.
    שירה 21/01/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    עם כל החוסר סימפטיה שלי אליה לא היא אשמה במה שקורה למגה. לאורך השנים היו שם המון מנכ"לים שעשו נזק יותר מתועלת ודרדרו את הרשת הזו לתהום. גם הם בטח יצאו משם עם מצנח זהב נוצץ ואליהם אף אחד לא בא בטענות.
בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.