מיקי חיימוביץ המערכת
צילום: צילום מסך רשת
רייטינג

הדרבי החיפאי אשם: 'המערכת' נחתכה ב-30% - אבל גם אמנון לוי איבד צופים

'רשת' סבלה מערב חלש שהתחיל במהדורה פושרת, והמשיך גם עם 'פרודים' שירדה -5 נקודות. 'פנים אמיתיות' ירדה ב-1.6% ל-13.6%, הכדורגל ניפק 8.7%
אלכסנדר כץ | (5)

תחקיר המערכת (רשת, ערוץ 2) על התחבורה הציבורית, הניב אמש (יום ב') 16.5%, ירידה דרסטית מהשבוע שעבר, אז קיבלה התכנית של מיקי חיימוביץ' 24%. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי פנים אמיתיות (ערוץ 10) עם אמנון לוי נחלשה ביחס להשקה בשבוע שעבר – מ-15.2% ל-13.6% אתמול.

 

את הדבר אפשר לייחס בין היתר לרייטינג שערוץ 1 קיבל בזכות הדרבי החיפאי בכדורגל (ערוץ 1), שהניב אמנם רייטינג פושר עבור המשחק המרכזי עם 8.7%, אבל יותר מ-4 נקודות מהמשחק ששודר באותה משבצת בשבוע שעבר – משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לעירוני נהריה.

 

והערב של רשת המשיך לדשדש עם סדרה פרודים (רשת, ערוץ 2) שנחתכה גם היא משמעותית מ-17.4% ל-12.3%, הצינור (ערוץ 10) רשמה 8.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 8.1%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 7.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.7%, 'נס לא קרה לנו' (רשת, ערוץ 2) רשמה 4%, ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 3.8%.

 

בגזרת החדשות: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 11.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15.3%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 7.6%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 20.3%, מול 'חדשות 10' עם 12.5%. בשעה 20:38 הפער בין 2 המהדורות עמד על 3 נקודות בלבד. 'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 5.3%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יאיר 08/12/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    יותר מידי פרומואים לאמנון לוי גרמו לנו לאנטי. היינו בערוץ 10. ברגע שהתחיל אמנון לוי. אשתי אמרה לאמנון במסך: "אתה לא". והעברנו לערוץ אחר.
  • 2.
    חני 08/12/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    עניינים אישיים לא אמורים לעניין אותנו-הצופים. שזוג נפרד ורבו על הילד-אותי זה לא מעניין. יש עניין לו היה מדובר שזה קרה בארוע חריג כמו למשל מלחמה גדולה וכו'. צריך להביא ארועים הנוגעים לנו כקבוצת אנשים ולא לזוג זה או אחר.
  • 1.
    למה לא סוקרים את ערוץ 20 (ל"ת)
    מיקי 08/12/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
  • מערכת אייס 08/12/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    ולכן הנתונים לא מתקבלים בצורה שוטפת.
  • קראתי נתונים של הפייטן והפטריוטים מהיכן זה (ל"ת)
    מיקי 08/12/2015 11:17
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.