קניבל מדיה. רוית בכמן ורז אבן צור
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

עוד ביס: סוכנות 'קניבל מדיה' זכתה בתקציב הדיגיטל של רשת 'רולדין'

חברת הדיגיטל של רז אבן צור ורוית בכמן זכתה בתקציב בתום תהליך מכרזי ארוך. ניהול ורכש המדיה בדיגיטל יבוצע על ידי קניבל מדיה באופן עצמאי באמצעות מחלקה ייעודית שהוקמה לצד מחלקת התוכן
משה בנימין | (5)

סוכנות הדיגיטל קניבל מדיה בבעלותם המשותפת של רוית בכמן ורז אבן צור ממשיכה לצרף תקציבים חדשים לשורותיה. לאחר שזכתה לפני מספר חודשים בתקציב הדיגיטל של ארומה תל אביב - הסוכנות מתחזקת בעולמות המזון ובתי הקפה עם זכייה בתקציב הדיגיטל של רשת רולדין - כך נודע לאייס. 

בתום תהליך מכרזי ארוך, בו לקחו חלק מספר משרדי דיגיטל, נבחר קניבל מדיה להוביל את זרוע הדיגיטל של רולדין בדגש על שירותי תוכן, קריאייטיב ורכש מדיה בזירות האונליין. ניהול הרכש יבוצע על ידי קניבל באופן עצמאי במסגרת מחלקה ייעודית שהוקמה לשם כך לצד מחלקת התוכן הקיימת.

רוית בכמן, מנכ"לית משותפת בקניבל מדיה: "הכבוד כולו שלנו. עבדנו קשה בניסיון להציע פתרונות קריאטיביים הן ברמת הרעיון והן ברמת המדיה והחדשנות ואני שמחה שקיבלנו את האמון וההזדמנות מהחברים ברולדין".

קניבל מדיה הוקמה בשנת 2013 ובין לקוחותיה ניתן למצוא את ארומה בתל אביב, המכללה האקדמית בוינגייט, קבוצת גזית גלוב, עיריית רחובות, הסוכנות היהודית והאגודה למען החייל.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    בובו 22/10/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    תקציב הדיגיטל של רולדין מאז ימי זרמון היה בדיחה
  • 4.
    עליזה 21/10/2015 21:27
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לקניבל מדיה רוית ורז המשיכו לגרוף הצלחות
  • 3.
    חבר'ה מוכשרים וטובים. סחתיין (ל"ת)
    סופגי 21/10/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד רוית (ל"ת)
    אורי 21/10/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    MD 21/10/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    איזה גוונים יש לעצים!!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.