ארומה תל אביב יוצאת במהלך מיתוג מחדש - Awesome זכו בתקציב
תקציב המיתוג והעיצוב של ארומה תל אביב עובר לסוכנות המיתוג והפרסום Awesome Tel Aviv. בסיום מכרז שנערך בין מספר סוכנויות מיתוג, זכתה Awesome בתקציב ותהיה אחראית על מיתוג מחדש של הרשת ופיתוח שפה תקשורתית ופרסומית חדשה.
ארומה תל אביב, הנמצאת בבעלות גולן עינת, מונה למעלה מ-30 סניפים הפרושים ברחבי תל אביב, ביניהם סניף רוטשילד שנפתח לאחרונה ומיועד להיות סניף הדגל של הרשת.
עדי לביא, מנהלת השיווק של הרשת: "ארומה בתל אביב היא רשת בצמיחה שדואגת תמיד להישאר מעודכנת ולספק ללקוחותיה את החוויה הטובה ביותר. כחלק מהרצון לחדש ולרענן ועל מנת להתחבר לקו העיצובי החדש של הסניפים החלטנו לטפל בשפה הגרפית של כלל האלמנטים הפונים אל הלקוח. אני שמחה על הבחירה ב-Awesome שהציגו לנו עבודה מרשימה ביותר. מדובר בחברים מוכשרים שיהיו השותפים שלנו לדרך החדשה שהרשת יוצאת אליה".
מעין פרוינד, מנכ"ל Awesome תל אביב: "ארומה בתל אביב היא בדיוק מסוג המותגים שאנחנו אוהבים. מדובר במותג צעיר, בולט, שנותן ללקוחות שלו חוויה שהיא גם כיפית וגם מאוד איכותית. אנחנו מאוד שמחים על הצטרפותה של ארומה בתל אביב אל לקוחות הסוכנות ובטוחים שביחד נמשיך לצמוח ולהפוך את ארומה לawesome אפילו יותר".
Awesome תל אביב, הוקמה ב-2011 על ידי מעין פרוינד ויואב גתי וכיום מועסקים בה 14 עובדים. הסוכנות מתמחה ביצירת מותגים בזירות דיגיטליות ומסורתיות לחברות ומיזמים ובמתן פתרונות קריאיטיביים ללקוחותיה בכל המדיות. בין לקוחות הסוכנות נמנים HOODIES, מפעל הפיס, URBANICA, טבע, HULYO, ויולה גרופ, Cellopark, Gett, דיזנהאוז ועוד.
- 6.צילי וגילי 15/07/2015 02:22הגב לתגובה זוזה גאג כזה שאתה צוחק על אנשים?
- 5.הפוך על הפוך 14/07/2015 18:23הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 4.guy 14/07/2015 17:33הגב לתגובה זועושים אחלה עבודה
- 3.לדנה 14/07/2015 12:59הגב לתגובה זוזאת ארומה ת״א לא ישראל. והאמת אני חושב שדווקא הבחירה למתג מחדש מדוייקת כי המותג מרגיש שחוק והשפה שחוקה, אבל לדעתי אין לה הרבה סיכוי לרשת הזאת בתל אביב, מהסיבה שיש כ״כ הרבה אופציות הרבה יותר טובות, ורק מלהסתכל על הסביבה שלי שאני יחסית מייצג חתך גדול באוכלוסיה התל אביבית, לא נכנסים לארומה, ארומה זה לאנשים שבאים לביקור בת״א או פרלמנטים של זקנים סטייל ארומה בלונדון מיניסטור... אוסום עושים עבודה לא רעה אבל לדעתי הם טרנדים מדי ולא יודעים לייצר מותג חזק, העבודה בטוח תהיה יפה אבל שוב, כנראה שלא תחזיק.
- 2.אחת ממקאן 14/07/2015 12:40הגב לתגובה זותמיד היית
- 1.דנה 14/07/2015 12:05הגב לתגובה זולמה למתג מחדש רשת מצליחה עם מותג חזק מאוד? אני לקוחה של ארומה עוד מהסניף הראשון בירושלים, ולעניות דעתי, השפה התקשורתית מאוד חזקה, המסרים מאד חדים, ברורים ויפים. למה להחליף סוס מנצח? אני שואלת מסקרנות. בהצלחה
- לדנה 14/07/2015 13:49הגב לתגובה זושתי הרשתות משתמשות בשפות שיווקיות שונות לחלוטין. מה שראית בירושלים זה לא מה שראית בת"א
- תודה על התשובה. מה ההבדל בין הארומות מבחינת מיתוג? (ל"ת)דנה 15/07/2015 12:15

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.