אלנבי אמסטרדם
צילום: יח"צ
TV

ת"א - ניו יורק - אמסטרדם: משרד 'אלנבי' נכנס לשותפות עם סוכנות הולנדית

בית קונספטים שכולל את סוכנות הדיגיטל GO UFO, נכנס לשותפות עם חברה הולנדית מקומית בשם kwartvoorhalf ומוציא אותה לדרך בקמפיין לאדידס ולמועדון הפאר אייאקס
משה בנימין | (1)
משרד הפרסום ובית הקונספטים אלנבי בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף ומנוהל על ידי ערן ניזרי תוקע דגל נוסף על הגלובוס. לאחר הסניף הניו יורקי שמנוהל על ידי אלי פאר, החברה משיקה סוכנות בשם אלנבי אמסטרדם בשותפות עם חברה גרילה ובאזז מקומית בשם kwartvoorhalf. יריית הפתיחה של שיתוף הפעולה בין הצדדים הוא קמפיין משולב עבור קבוצת הכדורגל אייאקס ומותג הספורט אדידס. הקמפיין מקדם את חולצות אדידס החדשות של הקבוצה המצליחה והאהודה ביותר בתולדות הולנד, בסרטון שמתאר שיתוף פעולה בין נותני שירות שונים, שהפתיעו את הלקוחות עם אתגרים מיוחדים כדי שיוכיחו בדרכים שונות ומשונות את אהבתם לקבוצה ובתמורה יזכו במדים בחדשים. בין נותני השרות נהגי מוניות המחייבים את הנוסעים לשיר את המנון הקבוצה, מספרות המשלבות בתספורת את סמלי הקבוצה, בעלי מסעדות ובעלי מועדוני משחקים.   

Dankjewel Amsterdam! Thank you Amsterdam!#wijzijnajax #wijzijnamsterdam

Posted by AFC Ajax on Saturday, June 27, 2015
ההכרות הראשונה בין אלנבי הישראלית ל-kwartvoorhalf ההולנדית נוצרה כאשר 2 הגופים השיקו, כל אחד בארצו את קמפיין הייניקן סיטי. החברה ההולנדית קיימת מזה 3 שנים והחברה המשותפת תחת השם אלנבי אמסטרדם הוקמה בפועל בחודש מארס האחרון.   

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    סלמה 29/06/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    זה לא כל כך ברור מהכתבה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.