mako
צילום: צילום עמוד הבית
פרסום ראשון

יתקדש ויתברך השת"פ: תכלת תפעיל ערוצי 'מעריב לנוער' ויהדות ב-mako

שיתוף הפעולה בין mako לקבוצת תכלת שייצא אל הדרך ביולי הקרוב, הוא חלק ממהלך נרחב בשנה האחרונה במסגרתו אתר 'קשת' מרחיב את תכניו
אלכסנדר כץ | (2)

אתר mako חתם על הסכם עם קבוצת המגזינים תכלת, במסגרתו תכלת תפעיל מספר ערוצי תוכן באתר הבית של קשת - כך נודע לאייס. השיתוף החדש מגיע בהמשך לשורה של הסכמים עליהם חתם mako בשנה האחרונה במטרה להעשיר את תכני האתר, בהם עם אתר הנדל"ן כאן בונים ועם אתר הרכב אוטו עליו פורסם לראשונה באייס.

 

קבוצת תכלת תקשורת מחזיקה ביותר מ-20 מגזינים. היא נמצאת בבעלות עקיבא גולדבלום. במסגרת שיתוף הפעולה, יושק בחודש יולי באתר ערוץ מעריב לנוער הנמצא בבעלות משותפת של תכלת עם הפרסומאי אורן ציבלין. כמו כן צוות הפיתוח של mako יפתח אפליקציה מיוחדת למגזין שתשלים את תכני המגזין בתכני וידאו ייעודיים.

 

עוד נודע כי בהמשך שיתוף הפעולה צפויים להתפרסם ב-mako תכנים נוספים של קבוצת תכלת, בהם נשיונל ג'יאוגרפיק, דרך האוכל, עיצוב ועוד. סרטי הטבע של נשיונל ג'יאוגרפיק יצטרפו לתכני אתר ה-VOD של makoTV, ובנוסף יוקם ב-mako ערוץ יהדות חדש, שאמור להתחרות במדורים הוותיקים של ynet ושל וואלה.

 

"כבר זמן רב שאנחנו מתכננים לפנות לקהלים נוספים, וערוצי מעריב לנוער, mako יהדות ונשיונל ג'יאוגרפיק יסייעו לנו בכך", אומר מנכ"ל mako אורי רוזן. "אני בטוח שקבוצת תכלת ואורן ציבלין מוסיפים תכנים וקולות מגוונים שקבוצת mako תשמח לשלב".

 

עקיבא גולדבלום, מנכ"ל קבוצת תכלת, אומר כי : "mako ייתן במה דיגיטלית ובית לתכני המגזינים השונים של החברה". לדבריו, "תכלת תקשורת היא חברת המגזינים הגדולה בישראל ומחזיקה במעל 20 מגזינים מובילים בתחומים שונים ומגוונים. מהלך זה יצטרף לצמיחה ולגידול במנויים ולחשיפה ההולכת וגדלה של המגזינים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אני מתה לראות איך יראו מכתבי הייעוץ לנוער ולמתבגרים (ל"ת)
    בת דור 27/06/2015 22:50
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פרסום ראשון 26/06/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    חשוב מאוד
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.