יתקדש ויתברך השת"פ: תכלת תפעיל ערוצי 'מעריב לנוער' ויהדות ב-mako
אתר mako חתם על הסכם עם קבוצת המגזינים תכלת, במסגרתו תכלת תפעיל מספר ערוצי תוכן באתר הבית של קשת - כך נודע לאייס. השיתוף החדש מגיע בהמשך לשורה של הסכמים עליהם חתם mako בשנה האחרונה במטרה להעשיר את תכני האתר, בהם עם אתר הנדל"ן כאן בונים ועם אתר הרכב אוטו עליו פורסם לראשונה באייס.
קבוצת תכלת תקשורת מחזיקה ביותר מ-20 מגזינים. היא נמצאת בבעלות עקיבא גולדבלום. במסגרת שיתוף הפעולה, יושק בחודש יולי באתר ערוץ מעריב לנוער הנמצא בבעלות משותפת של תכלת עם הפרסומאי אורן ציבלין. כמו כן צוות הפיתוח של mako יפתח אפליקציה מיוחדת למגזין שתשלים את תכני המגזין בתכני וידאו ייעודיים.
עוד נודע כי בהמשך שיתוף הפעולה צפויים להתפרסם ב-mako תכנים נוספים של קבוצת תכלת, בהם נשיונל ג'יאוגרפיק, דרך האוכל, עיצוב ועוד. סרטי הטבע של נשיונל ג'יאוגרפיק יצטרפו לתכני אתר ה-VOD של makoTV, ובנוסף יוקם ב-mako ערוץ יהדות חדש, שאמור להתחרות במדורים הוותיקים של ynet ושל וואלה.
"כבר זמן רב שאנחנו מתכננים לפנות לקהלים נוספים, וערוצי מעריב לנוער, mako יהדות ונשיונל ג'יאוגרפיק יסייעו לנו בכך", אומר מנכ"ל mako אורי רוזן. "אני בטוח שקבוצת תכלת ואורן ציבלין מוסיפים תכנים וקולות מגוונים שקבוצת mako תשמח לשלב".
- פונקציה חדשה ב-mako: גרי ויתקין מונה לסמנכ"ל תפעול ראשי
- בכיר בקבוצת קשת עומר ניצני פורש לאחר 22 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עקיבא גולדבלום, מנכ"ל קבוצת תכלת, אומר כי : "mako ייתן במה דיגיטלית ובית לתכני המגזינים השונים של החברה". לדבריו, "תכלת תקשורת היא חברת המגזינים הגדולה בישראל ומחזיקה במעל 20 מגזינים מובילים בתחומים שונים ומגוונים. מהלך זה יצטרף לצמיחה ולגידול במנויים ולחשיפה ההולכת וגדלה של המגזינים".
- 2.אני מתה לראות איך יראו מכתבי הייעוץ לנוער ולמתבגרים (ל"ת)בת דור 27/06/2015 22:50הגב לתגובה זו
- 1.פרסום ראשון 26/06/2015 11:02הגב לתגובה זוחשוב מאוד
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
