פסטיבל קאן 2015
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

פותחים חזק בפסטיבל קאן: 3 פיינליסטים לאדלר ואחד לבאומן ב'קאן בריאות'

קטגוריית ה-Health שנוספה לתחרות ב-2014 נערכת בנפרד. היא הראשונה להישפט ומבשרת טובות עבור הנציגים מישראל. האם השנה יתוקנו הרושם הרע והאכזבות מהשנים האחרונות?
משה בנימין | (6)

3 ימים לפני פתיחתו הרשמית של פסטיבל קאן, ביום ראשון הקרוב, השבוע האחרון (המסורתי) של חודש יוני וכבר זורמות לישראל בשורות טובות מהריביירה הצרפתית, בשונה מהשנה שעברה וזו שלפניה שהיו מאכזבות מאוד עבור תעשיית הפרסום המקומית. 2 משרדי פרסום כבר מחזיקים בפיינליסטים שעשוים להפוך לאריות בקרוב - אדלר חומסקי ובאומן בר ריבנאי, שניהם בתחרות ה-Health Care שנערכת בנפרד ומהווה את יריית הפתיחה לתחרות.

קטגוריית ה-Health Care שמרכזת עבודות מתחום הבריאות והפארמה תחת הכותרת של "יצירתיות משנה חיים" - נוספה לתחרות בשנה שעברה והשנה מציינת בסך הכל את הפעם השנייה שלה. קטגוריה זו שרשמה גידול של 30% בהגשות ל-1860 מכל העולם משכה השנה את המתמודדים מישראל ואלו הוכיחו שיש להם מה למכור במגרש המשחקים החדש. בסך הכל הוגשו מישראל 19 עבודות. 

אדלר חומסקי הוא זה שחתום על הפתיחה הסוערת של קאן השנה, עם 3 פיינליסטים בקטגוריית הבריאות, כולם עבור מהלך חנות האיידס שלהם מחודש דצמבר 2014. כזכור, במסגרת המהלך עבור הוועד למלחמה באיידס נפתחה בדיזינגוף סנטר בתל אביב חנות המוכרת מוצרי יד שנייה שנתרמו על ידי נשאי HIV. בחנות הוצעו למכירה בגדים, כלי בית, סכו"ם ומוצרים נוספים של נשאי HIV, במחירים סמליים כאשר המטרה היא העלאת מודעות למלחמה בסטיגמות המוטעות כלפי נשאי HIV.

המהלך זכה ב-3 פיינליסטים בתת הקטגוריות PR, דיירקט וחוצות. על פי הפתיחה החיובית של התחרות, המהלך צפוי לגרוף פיינליסטים נוספים עבור אדלר חומסקי. העבודה הוגשה 16 פעמים לקטגוריות שונות: 3 הגשות לפרומו, 2 הגשות לדיירקט, 2 הגשות למדיה, אחת באאוטדור, אחת בתוכן השיווקי, 3 בבריאות, 2 בדיזיין ו-2 הגשות ל-PR. 

קרדיטים למהלך חנות האיידס: לקוח: הוועד למלחמה באיידס, משרד פרסום: אדלר חומסקי, סמנכ"ל קריאטיב: טל ריבן, מנהל קריאטיב: עידן רגב, קופירייטר : קובי כהן, ארטדיירקטור: קארין גרוס, מנהלת פרוייקטים: גלית סימן טוב, מנהלת הפקה: מיטל צורף, פלנר: דניאל אביטל, במאי: גי"א מיכאל, עורך: גיא דגן, פוסט: סנובול, עורך פנימי: סער מזרחי, מוסיקה מקורית: תומר בירן, סאונד: סיגנל, עורך סאונד:  רועי דותן. 

משרד נוסף שפתח את התחרות בהצלחה, וחתום גם על ההצלחה הגדולה האחרונה של משרד פרסום ישראלי בקאן (ב-2012) הוא באומן בר ריבנאי עם פיינליסט עבור המהלך לעמותת בקול במסגרת יום בריאות האוזן והשמיעה הבינלאומי שצוין ב-3 במארס. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

משתמשי האפליקצייה שמותקנת על 600 מיליון מכשירי סמארטפון מסביב לעולם קיבלו הודעה, בזמן שהפעילו אותה, שבה נכתב: Listening, but hardly hearing ובתחתית המסך נכתב: Protect your hearing. once you lose it, it wont come back. ובעברית: מקשיבים, אך בקושי שומעים. שמרו על השמיעה שלכם. ברגע שתאבדו אותה, היא לא תשוב אליכם. ההודעה מוצגת למשתמשי האפליקציה לצד זיהוי השיר על ידי Shazam. לחיצה על ההודעה מפנה את הגולשים למידע נוסף על נושא אובדן השמיעה והוראות כיצד לנהוג באופן נכון כאשר הם משתמשים במכשירי השמע שלהם.

קרדיטים למהלך שאזאם: מנהל קריאייטיב - ערניר, קופירייטיר - רונן קורנברג, ארט - ניב הרצברג, סמנכ"לית לקוחות - מאיה סלומון, פלניניג - דיוויד קוזמין, תמי שלוסברג ואווה חסון, מפיקה- מאיה פלמון  

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    קמפיינים שלא רואים ממטר בישראל ומלקקים בתחת לשופטי התחרויות. זה פרובנסאלי ומתאים לקאן... (ל"ת)
    אלי 22/06/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    קשבנו 20/06/2015 07:55
    הגב לתגובה זו
    אז מעדכן שהחברים מאדלר ובאומן נשארו עם שורטליסט ביד. כל הכבוד.
  • 2.
    ג׳יזס 20/06/2015 00:09
    הגב לתגובה זו
    זה לגמרי קאן ליונס.. פשוט חלק נוסף מהתחרות.
  • 1.
    בואו נדייק 18/06/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    לא מדובר בcannes lions אלא בקאן בריאות. זה תחרות אחרת.
  • אתה נודניק (ל"ת)
    מדויק 18/06/2015 20:53
    הגב לתגובה זו
  • אחד שהיה בקאן 18/06/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    אתה טועה ומטעה, התחרות נקראת Lions Health היא חלק מ Cannes Lions, לצד Lions Innovation https://www.canneslions.com/lions_health/